Gå til innhold

Altså, sitter hun der å viser musa?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha

Anonymous poster hash: a7168...2ba
Skrevet

Hehe...
Nei da, hun gjør ikke det.
Hun har da en truse på seg :-P

Anonymous poster hash: 317c7...dfa
Skrevet

Fortsatt helt vanvittig upassende. Uff, får mindre og mindre sansen for dama.

Skrevet

En kort kjole som har sklidd opp fordi man sitter.

So what? Det skjer med meg og.

Dessuten ser jo alle at hun har ei svart truse på seg..

Syns hun virker som en flink mamma jeg, hun er lik fotballfruen, bare mer "Hot" og ikke så stiv/"perfekt".

Anonymous poster hash: 26dd3...274

Skrevet

Syns hun virker som en flink mamma jeg, hun er lik fotballfruen, bare mer "Hot" og ikke så stiv/"perfekt".Anonymous poster hash: 26dd3...274

Det er ikke alle bilder man trenger å legge ut på nett. Bilder der kjolen har sklidd opp så trusa synes kan med fordel unndras offentligheten.
Skrevet

Syns hun virker som en flink mamma jeg, hun er lik fotballfruen, bare mer "Hot" og ikke så stiv/"perfekt".Anonymous poster hash: 26dd3...274

Det er ikke alle bilder man trenger å legge ut på nett. Bilder der kjolen har sklidd opp så trusa synes kan med fordel unndras offentligheten.

Kanskje det bare var de bildene hun hadde? I motsetning til visse andre så virker hun ikke til å brukte hele dagen på å ta 5000 bilder for deretter å redigere dem?

Jeg vet ikke, jeg ser egentlig ikke problemet. Hun er dum og deilig, gjør ingen noe vondt med det.

Skrevet

Altså, er ikke julen tid for å være litt rause med hverandre? Rannveig flasher musa, vi andre har kanskje andre måter å vise våre omgivelser raushet?

Skrevet (endret)

Kanskje det bare var de bildene hun hadde? I motsetning til visse andre så virker hun ikke til å brukte hele dagen på å ta 5000 bilder for deretter å redigere dem?

Jeg vet ikke, jeg ser egentlig ikke problemet. Hun er dum og deilig, gjør ingen noe vondt med det.

Det eneste bildet hun hadde? Det ligger jo flere bilder ute allerede. Et bilde fra eller til spiller vel liten rolle. Dessuten, hvor lang tid tar det å ta et bilde til når du ser at undertøyet vises på det du tok?

Og hvis jeg hadde måtte velge mellom trusebilde og ikke noe bilde på nett, så hadde jeg valgt å ikke ha noe bilde. Det hadde nok de aller fleste gjort.

Endret av Jezebel
Skrevet

Hun er jo ganske tacky, newsflash.... Men husk at eksen hennes smelte en ny dame på tjukka som skal føde/har født i disse dager. Syns nesten litt synd i dama jo.

Anonymous poster hash: ee839...e1a

Skrevet

Hun er jo ganske tacky, newsflash.... Men husk at eksen hennes smelte en ny dame på tjukka som skal føde/har født i disse dager. Syns nesten litt synd i dama jo.

Anonymous poster hash: ee839...e1a

Uff ja, det er jo litt trist. Men mulig han ikke orket dum og blond lenger. Og det forstår jeg godt. Og hva er det med gullfiskmunnen?

Anonymous poster hash: fd4ff...493

Skrevet

Julen er til for å hakke på andre skjønner jeg... Hva i all verden gjør dere til bedre enn henne? Rakke ned på andres utseende ?? Voksne mennesker?? God jul og godt nytt år

Skrevet

Hei rannveig

Anonymous poster hash: f7cfe...93a

Skrevet

Julen er til for å hakke på andre skjønner jeg... Hva i all verden gjør dere til bedre enn henne? Rakke ned på andres utseende ?? Voksne mennesker?? God jul og godt nytt år

Er du alltid så gørr?

Anonymous poster hash: 95152...8c7

Skrevet

Huff neiiii 😱😳 skulle ønske hun kunne forstå at det er pinlig og upassende, spesielt med barnet på fanget.

Uten barnet hadde jeg ikke brydd meg. Mange liker og vise seg fram. Men dette gav meg frysninger.

Hun er enda ung. Jeg håper hun lærer med årene.

Skrevet

blir flau av voksene mennesker som må hakke på andre, la hun være

Anonymous poster hash: 773ba...072
Skrevet

Huff ble dama han var utro med gravid også? Oj. Han har nok for vane å ha sex uten kondom med nye damer da. Det var jo på ons med Ranmveig hun ble gravid. Er han sammen med nye barnemoren da? Noen som vet.

Anonymous poster hash: 49954...e7e

Skrevet

Har hun flyttet...igjen??

Anonymous poster hash: e1df7...784

Skrevet

Er du alltid så gørr?

Anonymous poster hash: 95152...8c7

Fordi jeg ikke liker at folk blir rakket ned på pga utseende ?

Skrevet

Har hun flyttet...igjen??Anonymous poster hash: e1df7...784

Klart hun har. Man kan ikke bo så lenge på hvert sted, vet du.... Snart blir det sikkert nytt barnehagebytte også. Gutten har jo blitt 3 år og da er han nok klar for barnehage nr.4

Anonymous poster hash: 898ba...9ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...