Gå til innhold

Jeg er så sint, lei, såret, sliten....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sammen med en dritt av en mann, som bare tenker på dataspill. Han tjener 40 000 i mnd, og bruker 15 000 kr på bare data og tull. Jeg blir aldri prioritert, om jeg forsøker å føre en samtale så blir jeg alltid avbrutt av at han begynner å snakke om spill.

Tilogmed når jeg forteller om ting jeg sliter med, alvorlige ting. Han jobber offshore, 1 mnd borte og 1 mnd hjemme. Han kan aldri snakke med meg når han er på sjøen, for da spiller han med mannskapet. Han kan ikke snakke/være med meg når han er hjemme, for da skal han slappe av med spilling. Unge!!

Jeg har prøvd å snakke med han om dette, han lover bedring og ingenting skjer. Jeg er så lei av at dagen min handler om dataspill! Jeg er fly forbanna, dataspill går forann alt, og da mener jeg alt. Husarbeid, handling, PERSONLIG HYGIENE!!!!

Uansett hva vi gjør, så er det teite datagreiene hovedsaken! I bursdagsselskapet til datteren min snakka han kun om spillerommet, inviterte gjestene ned for å se på datautstyret hans?!?!?! Hva faen?!

Jeg ville snakke med han om dette nå, men han kunne ikke. Vet dere hvorfor? Han skulle spille. Jævla fyr!!!!!

Anonymous poster hash: 46eb3...7f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske åpenbart at du har en spillavhengig mann.

Anonymous poster hash: 5ca7a...315

Skrevet

Uff. Du har all min medfølelse. Sånn var min samboer også. Alt dreide seg om spill, og det gikk utover kvalitetstid som familie, huset vi kjøpte som trengte oppussing ble det til at bare jeg pusset opp(det jeg fikk til), han spilte til langt på natt alle dager, så han var mye trøtt, la på seg, var ikke så nøye med hygiene eller kosthold. Jeg orket ikke mer, følte jeg var sammen med en tenåringsgutt og ikke en mann. Vi har en sønn sammen, og jeg følte far var mer som en storebror enn en forelder. Jeg gjorde det slutt. En gang en gamer, alltid en gamer.

Har det SÅ mye bedre nå, og har ikke angret et sekund. Gleder meg til jeg møter MANNEN i mitt liv :-)

Håper det ordner seg for deg <3

Anonymous poster hash: ee822...49b

Skrevet

Han er spillavhengig. All avhengighet kan være knalltøft for pårørende. Han må ha hjelp og du må også ha støtte. Har dere barn sammen? Hvis ikke, så er det kanskje på tide å vurdere forholdet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...