Gå til innhold

Hvis barna våkner klokken seks i morgen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får de da stå opp med en gang? Når mine våkner så tidlig får de beskjed om å ligge i vår seng og hvile en stund, står opp rundt 7.30, men er jo kjipt å gjøre det sånn i morgen kanskje...

Anonymous poster hash: ef806...171

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper da inderlig ikke det da hun sovnet kl 23 pga høyt spenningsnivå.

Anonymous poster hash: 73941...a32
Skrevet

Jeg har satt grensa på kl 6.00

Ikke lov å stå opp før det. Bortsett fra minsten som er ett år og ikke kan klokka :P

Anonymous poster hash: 2d552...e8c

Skrevet

Hvis de våkner kl 0600 i mårra så er det helt klart dumt da det tok trod og sovne i dag. Men vi står likevel opp og starter dagen da. I morgen er det julaften, og jeg kan ikke klare og tvinge dem til å ligge i senga med magen proppfull av sommerfugler, fordi jeg ikke gidder og stå opp. :) jeg gleder meg selv!

Skrevet

får hun komme opp i senga og spille på nettbrettet til klokka er minst sju.

Anonymous poster hash: 44b68...cee
Skrevet

Nå er de såpass store at de står opp selv når de selv mener det er på tide. De eldste henter ofte en Ipad og ligger i senga med den noen timer når de har fri, så de merker vi ingenting til. De to yngste kommer gjerne å spør om ting, og minstemann er flink å informere om at det er morgen, og slår på taklyset samtidig. Etter å ha vekket oss er Ipaden en god barnevakt en time eller to om vi har tid til å ligge lengre. Så så lenge det ikke er midt på natta får de bare stå opp, men jeg står ikke opp av den grunn. 

Skrevet

han vil bare opp for og ligge i senga vår,hvis han våkner så tidlig,han sover stort sett til 9-930

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Her våkna alle 3 klokka 6. Minsten fordi han ikke har vett til annet, de to andre fordi de var så spente. Ligge å pines i et par timer til for min skyld? Nei. De fikk stå opp :) Så kosa vi oss med godis og film, og både eldste og jeg har sovi litt på sofaen ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...