Gå til innhold

hva synes dere om..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når andre lar babyen putte fingere inni munnen deres. Eller når andre kysser på babyene dere på munnen eller nær munnen. Jeg kysser i alle fall aldri andre sine babyer.

Anonymous poster hash: b91ce...d37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker ikke at andre smatter på min baby sine hender, og heller ikke greit at de lar babyen smatte på sine hender. Liker generelt ikke andres sikkel på min baby.

Anonymous poster hash: e6c40...fa0

Skrevet

Ekkelt, men er nok bra for immunforsvaret til babyen. Kan alltid bare tørke av den senere.

Anonymous poster hash: d808b...a6b
Skrevet

Fet hadde vært helt grusomt om noen andre viste babyen min kjærlighet.

Skrevet

Hos meg så har enkelte nære venner gitt mine babyer et suss på kinnet. Dette har da ikke plaget meg og har faktisk aldri tenkt over det. Men klart dersom de heeele tiden skal susse å "kline" på babyen hadde jeg nok reagert. Men et lite suss her og et der er ikke farlig ;)

Kan ihvertfall ikke huske at jeg har sussa på andre sine babyer... Kanskje på kinnet til de babyene der foreldrene er veldig nær meg og jeg VET at det ikke er et problem.. Men i skrivende stund kan jeg ikke huske det;)

Ellers er det besteforeldre, søsken og foreldre sin jobb, he he ;)

Skrevet

kysser kun mitt,eller barn som er i familien, ikke venners babyer eller bekjents babyer,men flere som har gjort det med min og liker det ikke,men har ikke sagt fra heller

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det der med finger i munn er bare ekkelt. Susse på kinnet syns jeg er greit. Men jeg har aldri skjønt de som skal putte sin egen finger inn i munnen på ungene mine. DET er ekkelt det!

Skrevet

Kysser ikke andres barn, putter ikke fingre i barnas munn og lar dem heller ikke putte sine små klåfingre i min hvis det kan unngås. Med foreldre/søsken er det noe annet, der er det slimhinnefellesskap. Det er ikke fremmede som skal bygge opp babyens immunforsvar. Først skal de bli vant til den floraen som er hjemme hos dem selv. Kjærlighet kan man vise på mange måter, også uten å utveksle spytt, snørr og andre kroppsvæsker.

Anonymous poster hash: d671e...29e

Skrevet

Enig i at uskyldige nuss på kinnet eller panna er koselig, men snakker om å overlesse med saftige kyss og mye på munnen. Huff, det liker jeg ikke. Babyen stikker jo tunga ut med en gang. Og ja, hater det med fingre i munnen!

Skrevet

Enig i at uskyldige nuss på kinnet eller panna er koselig, men snakker om å overlesse med saftige kyss og mye på munnen. Huff, det liker jeg ikke. Babyen stikker jo tunga ut med en gang. Og ja, hater det med fingre i munnen!

Skrevet

Fingrene til andre skal ikke i babyers munner og ei heller babyers fingre i dems. Kyssing på munn burde være forbeholdt mor/ far evt søsken. Disse bor så tett at de deler endel bakterier.

Anonymous poster hash: 92437...f2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...