Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #1 Skrevet 23. desember 2014 Her i huset er mannen en ordentlig "skravlekjerring". Ingen av vennene våre stoler på ham når det gjelder noe som skal holdes hemmelig. De sier det gjerne til meg, men sier til meg at jeg ikke skal si noe til ham. Det gjør jeg selvsagt ikke. Jeg holder det jeg lover. Hvis han får vite en "nyhet", hiver han seg på telefonen og ringer rundt. Han elsker å være den første til å fortelle noe nytt. Han er fra et lite sted, og det er mye sladder der han kommer fra... Blir litt matt av sånt, jeg Jeg vet han har sagt ting videre til venner flere ganger tidligere, selv om jeg har bedt ham om å holde det for seg selv. Jeg stoler derfor ikke på at han greier å holde noe hemmelig. Jeg har sagt til ham at dersom jeg blir gravid, så vil jeg at det skal være vår sak de første 8-12 ukene eller så lenge det lar seg skjule. Helst så lenge som mulig pga. jobb og at jeg ikke orker at alle skal snakke om graviditet, mage osv. osv. heeeele tiden. Jeg har derfor sagt til ham at jeg ikke kommer til å si noe til ham hvis/når jeg blir gravid, for jeg stoler ikke på at han greier å holde det for seg selv. Kan godt hende han sier til meg at han gjør det, men tror helt sikkert han sier det til bestekompisen... og da sier han det til kona si... og så vet ALLE det. Vil gjerne fortelle nyheten selv når det passer meg. Kommer til å holde det for meg selv så lenge som mulig. Han har ikke noe særlig oversikt over når jeg har mensen, så tror jeg skal greie det i 5-6 uker i alle fall. Men det er litt trist at det skal være sånn. Han er forresten godt voksen (37), så det bør ikke være umodenhet heller Han er bare utrolig "løsmunnet". Puh! Anonymous poster hash: 00973...055
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #2 Skrevet 23. desember 2014 Han holder tett på hemmeligheter. Litt fordi han glemmer og fordi han er alt for lite skravlekjerring. Det eneste han ikke har klart å holde hemmelig er når jeg har blitt gravid. Til tross for at vi har vært enige om å holde det hemmelig blir han så glad at han røper det til alle 😜. Anonymous poster hash: 86f3e...e2d
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #3 Skrevet 23. desember 2014 Min mann holder tett når han skal. Det gjør jeg også. Venninner av meg som forteller alt til mannen sin (har noen slike) får aldri vite ting som skal holdes hemmelig. F.eks er disse venninnene de siste som informeres om graviditet osv. Ber noen om at noe skal holdes hemmelig, vel da holder man kjeft. Jeg tror rett og slett ikke jeg kunne vært sammen med en som ikke klarte å holde munn når han skal. All ære til deg som holder ut med det! Anonymous poster hash: 7ea39...f53
Twintipp og himmelblå Skrevet 23. desember 2014 #4 Skrevet 23. desember 2014 Kjære tid. Her holdes det helt tett, det samme gjelder de beste vennene mine som jeg også deler alt med. Min kjære og jeg deler også ting som vi aldri forteller til noen, han er veldig privat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå