Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #1 Skrevet 23. desember 2014 Den skal jo stå til avkjøling over natten, men skal jeg ta den ut av formen i kveld eller i morgen? Altså, det står jo at "karamellsausen" vil renne ut, men det kan jeg ikke skjønne..... det er jo smeltet sukker, så det vil vel bli stivt som knekk? Har smurt formen med det nå, og det er jo blitt knekk det.... regner med at det smelter igjen i oven da men... Anonymous poster hash: 36711...19b
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #2 Skrevet 23. desember 2014 det du smurte med før du helte oppi "røra" som da ble knekk, det er nå smeltet og blitt karamellsaus, som renner ut når du hvelver den.... Ikke hvelv den i dag, vent til i morra.....den må sette seg over natten.... Anonymous poster hash: 47367...467
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #3 Skrevet 23. desember 2014 det du smurte med før du helte oppi "røra" som da ble knekk, det er nå smeltet og blitt karamellsaus, som renner ut når du hvelver den.... Ikke hvelv den i dag, vent til i morra.....den må sette seg over natten.... Anonymous poster hash: 47367...467 Signerer. Anonymous poster hash: 2dd2d...ee5
Gustav Klitt Skrevet 23. desember 2014 #4 Skrevet 23. desember 2014 Åh, spent, jeg er førstegangs som hi og får meg liksom ikke helt til å tro at det skal bli noe greie på
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #5 Skrevet 23. desember 2014 Ha ha! Lagde også karamellpudding for første gang i dag! Forklarte til svigermor at ingen lager fra pulverpakke lenger, men hun bare ristet på hodet... Anonymous poster hash: 85c54...a84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå