Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #1 Skrevet 23. desember 2014 Både mannen og jeg har omgangsjuke.Vi har skiftet på å se etter barna i hele dag. En er opp, den andre i seng. Ikke har vi fått gjort det husarbeidet vi skulle gjøre i dag, ikke har vi fått pyntet til jul og juletreet står fremdeles i nettingen nede i gangen Anonymous poster hash: 2377d...b78
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #2 Skrevet 23. desember 2014 Ikke ha så dårlig samvtittighet. Jul blir det uansett. Regner med at julegavene er i boks? Så selv om dere er sjuke i morgen også, så får barna gaver, å gavene er vell barnas store høydepunkt i julen. Om dere ikke er i form til å lage julemiddag, så bryr nok ikke ungene seg om det, for de har nok mer enn nok med godteri og julekaker! Anonymous poster hash: 5dac6...830
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #3 Skrevet 23. desember 2014 Ikke ha så dårlig samvtittighet. Jul blir det uansett. Regner med at julegavene er i boks? Så selv om dere er sjuke i morgen også, så får barna gaver, å gavene er vell barnas store høydepunkt i julen. Om dere ikke er i form til å lage julemiddag, så bryr nok ikke ungene seg om det, for de har nok mer enn nok med godteri og julekaker! Anonymous poster hash: 5dac6...830 Alle julegavene er i boks, ja (heldigvis) Minsten er utrolig fascinert av juletrær og eldsten elsker det. Bør få det opp HI Anonymous poster hash: 2377d...b78
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #4 Skrevet 23. desember 2014 Dere er sikker Ikke ha så dårlig samvtittighet. Jul blir det uansett. Regner med at julegavene er i boks? Så selv om dere er sjuke i morgen også, så får barna gaver, å gavene er vell barnas store høydepunkt i julen. Om dere ikke er i form til å lage julemiddag, så bryr nok ikke ungene seg om det, for de har nok mer enn nok med godteri og julekaker! Anonymous poster hash: 5dac6...830 Alle julegavene er i boks, ja (heldigvis)Minsten er utrolig fascinert av juletrær og eldsten elsker det.Bør få det oppHI Anonymous poster hash: 2377d...b78 Dere er sikkert mye bedre til i morgen. Så sett det opp i morgen tidlig Anonymous poster hash: 5dac6...830
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #5 Skrevet 23. desember 2014 Er nok garantert bedre i morgen kveld. Fordel med spysyka, varer knappe 2 dager som regel! Anonymous poster hash: 0a08a...eda
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #6 Skrevet 23. desember 2014 Snakket med eldstemann, og foreslo at vi setter opp treet i kveld så kan barna pynte det i morgen tidlig.Det falt i god jord:) Anonymous poster hash: 2377d...b78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå