Gå til innhold

Dårlig samvittighet for barna


Anbefalte innlegg

Skrevet

Både mannen og jeg har omgangsjuke.
Vi har skiftet på å se etter barna i hele dag. En er opp, den andre i seng.
 

Ikke har vi fått gjort det husarbeidet vi skulle gjøre i dag, ikke har vi fått pyntet til jul og juletreet står fremdeles i nettingen nede i gangen :(

 

 



Anonymous poster hash: 2377d...b78
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke ha så dårlig samvtittighet. Jul blir det uansett. Regner med at julegavene er i boks? Så selv om dere er sjuke i morgen også, så får barna gaver, å gavene er vell barnas store høydepunkt i julen. Om dere ikke er i form til å lage julemiddag, så bryr nok ikke ungene seg om det, for de har nok mer enn nok med godteri og julekaker! ;)



Anonymous poster hash: 5dac6...830
Skrevet

 

Ikke ha så dårlig samvtittighet. Jul blir det uansett. Regner med at julegavene er i boks? Så selv om dere er sjuke i morgen også, så får barna gaver, å gavene er vell barnas store høydepunkt i julen. Om dere ikke er i form til å lage julemiddag, så bryr nok ikke ungene seg om det, for de har nok mer enn nok med godteri og julekaker! ;)

 

Anonymous poster hash: 5dac6...830

 

Alle julegavene er i boks, ja (heldigvis)

Minsten er utrolig fascinert av juletrær og eldsten elsker det.

Bør få det opp

 

HI

 

Anonymous poster hash: 2377d...b78

Skrevet

Dere er sikker

 

 

 

Ikke ha så dårlig samvtittighet. Jul blir det uansett. Regner med at julegavene er i boks? Så selv om dere er sjuke i morgen også, så får barna gaver, å gavene er vell barnas store høydepunkt i julen. Om dere ikke er i form til å lage julemiddag, så bryr nok ikke ungene seg om det, for de har nok mer enn nok med godteri og julekaker! ;)



Anonymous poster hash: 5dac6...830

 

Alle julegavene er i boks, ja (heldigvis)
Minsten er utrolig fascinert av juletrær og eldsten elsker det.
Bør få det opp

HI



Anonymous poster hash: 2377d...b78

 

Dere er sikkert mye bedre til i morgen. Så sett det opp i morgen tidlig :) 



Anonymous poster hash: 5dac6...830
Skrevet

Er nok garantert bedre i morgen kveld. Fordel med spysyka, varer knappe 2 dager som regel!:)



Anonymous poster hash: 0a08a...eda
Skrevet

Snakket med eldstemann, og foreslo at vi setter opp treet i kveld så kan barna pynte det i morgen tidlig.
Det falt i god jord:)



Anonymous poster hash: 2377d...b78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...