Gå til innhold

Hvit utflod ?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tegn på eggløsning? Vi prøver å få barn, Idag har jeg fått hvit utflod i trusen, er det nå jeg er mest fruktbar ? Noen som har peiling, er selv helt lost når det kommer til sånt.

Anonymous poster hash: c2fd9...6be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eggløsningsslim er blank og tyntflytende..samt seigt. Dette du beskriver er utflod som har kommet i kontakt med oksygen

Anonymous poster hash: 6861b...211

Skrevet

Så det du sier er at det ikke er eggløsning ?

Skrevet

Du har sopp.

Anonymous poster hash: e9287...960
Skrevet

Nei det har jeg ikke! Nett vært hos gynokolog, hadde jeg hatt det, rekner jeg med hsn hadde fortalt meg dette!

Skrevet

Du har sopp.

Anonymous poster hash: e9287...960

Tull

Anonymous poster hash: 60165...a2f

Skrevet

Noen som kan svare seriøst? Jeg og sambo prøver å få barn, har gått på prevsnsjon lenge å kan ikke huske sist jeg hadde eggeløsning. :/

Skrevet

Noen som kan svare seriøst? Jeg og sambo prøver å få barn, har gått på prevsnsjon lenge å kan ikke huske sist jeg hadde eggeløsning. :/

Du har de fått svar. Hvit utflod er ikke eggløsningsslim, det har ingenting med eggløsning eller sopp å gjøre. 

Skrevet

Du har de fått svar. Hvit utflod er ikke eggløsningsslim, det har ingenting med eggløsning eller sopp å gjøre. 

Jeg har hatt hvit utflod når jeg har hatt sopp, og den gangen jeg hadde klamydia..

Anonymous poster hash: 4d3e6...7bc

Skrevet

Jeg har hatt hvit utflod når jeg har hatt sopp, og den gangen jeg hadde klamydia..

Anonymous poster hash: 4d3e6...7bc

Sopputflod og hvit utflod er helt forskjellig. Hvit utflod er en helt vanlig variant. 

Skrevet

Kan hende du har eggløsning,men når jeg selv har det er det blankt og seigt og ikke hvit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...