Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 23. desember 2014 #1 Skrevet 23. desember 2014 Sønnen min er hos faren sin, jeg er singel (og gravid) og familien min er opptatt i dag. Synes det er stusselig, kan ikke noe råd for at jeg blir litt lei meg selv om jeg vet at lillejulaften ikke er en viktig dag egentlig. Flere enn meg som er helt alene i kveld ? Hva gjør dere for å få dagen til å gå?
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #2 Skrevet 23. desember 2014 Har vært i den situasjonen selv Kjipt trøsteklem Anonymous poster hash: cf5fe...33b
Gidder ikke! Skrevet 23. desember 2014 #3 Skrevet 23. desember 2014 Jeg sitter også helt alene i kveld. Første året som separert og selv om jeg skal feire jul som vanlig i morgen med barna, eksen og ekssvigers, er jeg naturlig nok ikke inkludert i resten av jula. I kveld pleier de å pynte juletre og kose seg med rakfisk i timesvis. Barna er også der, trist å ikke være en del av felleskapet lenger. Så jeg skjønner godt hvordan du har det. Jeg skal ikke gjøre noe spesielt, tenker jeg koser meg med noen øl og ser litt på tv. Pakker inn de siste gavene og bare slapper av. Håper du klarer å kose deg litt!
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #4 Skrevet 23. desember 2014 Jeg hadde ikke hatt problemer med å finne noe å gjøre på om jeg var alene hvertfall. Har nesten aldri barnefri så det hadde vært luksusfølese å endelig ha en hel dag alene. Anonymous poster hash: c4467...380
Gjest Skrevet 23. desember 2014 #5 Skrevet 23. desember 2014 Alene og alene.... Er meg, minsten som ligger med 40 i feber og 15 åringen her. Mannfolket jobber og kommer nok ikke hjem før i morgen ettermiddag, mens de to eldste gutta er sammens med kjærstene sine og besøker "svigers"
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 23. desember 2014 #6 Skrevet 23. desember 2014 Jeg hadde ikke hatt problemer med å finne noe å gjøre på om jeg var alene hvertfall. Har nesten aldri barnefri så det hadde vært luksusfølese å endelig ha en hel dag alene. Anonymous poster hash: c4467...380 Trist at du sjelden har barnefri, slitsomt når man aldri har tid for seg selv heller. Her har jeg barnefri annahver helg, jul, påske osv, men jeg har ingen å tilbringe den tiden med så jeg hater det.
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 23. desember 2014 #7 Skrevet 23. desember 2014 Jeg sitter også helt alene i kveld. Første året som separert og selv om jeg skal feire jul som vanlig i morgen med barna, eksen og ekssvigers, er jeg naturlig nok ikke inkludert i resten av jula. I kveld pleier de å pynte juletre og kose seg med rakfisk i timesvis. Barna er også der, trist å ikke være en del av felleskapet lenger. Så jeg skjønner godt hvordan du har det. Jeg skal ikke gjøre noe spesielt, tenker jeg koser meg med noen øl og ser litt på tv. Pakker inn de siste gavene og bare slapper av. Håper du klarer å kose deg litt! Det er vondt når det blir slik. Takk for de ordene, håper du også koser deg
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #8 Skrevet 23. desember 2014 Sitter alene jeg også nå. Hadde familien min på besøk i dag og "feiret" jul for barnet mitt, men måtte ta det tidlig siden far ville ha datteren hjem på ettermiddagen. Så det var min jul. I morgen skal jeg på senvakt.. Litt merkelig og tomt nå, men jeg er innstilt på det, så det går vel på et vis. Anonymous poster hash: 87b69...cb6
Lessismore Skrevet 23. desember 2014 #9 Skrevet 23. desember 2014 Uff miffa. Skjønner godt at du føler deg litt trist. Trøsteklem fra meg.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #10 Skrevet 23. desember 2014 alene å gravid jeg også, mannen min har siste jobb dagen i dag så har han fri i 2uker. mamma skulle gjøre så mye i dag så jeg venter med å dra dit til i morgen. litt så trist dag i dag men fikk i hvertfall gått en fin tur med hunden i morgen begyner jula på ordentlig Anonymous poster hash: 75946...916
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 23. desember 2014 #11 Skrevet 23. desember 2014 Sitter alene jeg også nå. Hadde familien min på besøk i dag og "feiret" jul for barnet mitt, men måtte ta det tidlig siden far ville ha datteren hjem på ettermiddagen. Så det var min jul. I morgen skal jeg på senvakt.. Litt merkelig og tomt nå, men jeg er innstilt på det, så det går vel på et vis. Anonymous poster hash: 87b69...cb6 Skjønner det føles litt tomt ja, håper du får en fin jul likevel, klem
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #12 Skrevet 23. desember 2014 Alene er jeg ikke, men jeg har valgt å isolere meg på soverommet siden jeg har omgangssyken. Ufattelig stusselig, håper jeg er frisk i morgen og ikke smitter noen andre! Anonymous poster hash: 60cce...dcb
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 23. desember 2014 #13 Skrevet 23. desember 2014 Uff miffa. Skjønner godt at du føler deg litt trist. Trøsteklem fra meg. Takk for klemmen
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 23. desember 2014 #14 Skrevet 23. desember 2014 Alene er jeg ikke, men jeg har valgt å isolere meg på soverommet siden jeg har omgangssyken. Ufattelig stusselig, håper jeg er frisk i morgen og ikke smitter noen andre! Anonymous poster hash: 60cce...dcb God bedring
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 23. desember 2014 #15 Skrevet 23. desember 2014 alene å gravid jeg også, mannen min har siste jobb dagen i dag så har han fri i 2uker. mamma skulle gjøre så mye i dag så jeg venter med å dra dit til i morgen. litt så trist dag i dag men fikk i hvertfall gått en fin tur med hunden i morgen begyner jula på ordentlig Anonymous poster hash: 75946...916 Godt at du har hunden iallefall
Nettie+jentungen Skrevet 23. desember 2014 #16 Skrevet 23. desember 2014 Da ville jeg funnet en fin film og fylt skålene med digg 😁
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #17 Skrevet 23. desember 2014 Barnet mitt er hos sin far og jeg er alene. Det er 6 familiemedlem hos mine foreldre ikveld og jeg er invitert, men har lungebetennelse og velger å roe ned hjemme idag i håp om at jeg er i litt bedre form til imorgen. Anonymous poster hash: e9216...a2c
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 23. desember 2014 #18 Skrevet 23. desember 2014 Da ville jeg funnet en fin film og fylt skålene med digg Coctail går på Tv norge i kveld så skal se den, også har jeg spist meg dårlig på julekjeks og ostepop
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 23. desember 2014 #19 Skrevet 23. desember 2014 Barnet mitt er hos sin far og jeg er alene. Det er 6 familiemedlem hos mine foreldre ikveld og jeg er invitert, men har lungebetennelse og velger å roe ned hjemme idag i håp om at jeg er i litt bedre form til imorgen. Anonymous poster hash: e9216...a2c God bedring
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 23. desember 2014 #21 Skrevet 23. desember 2014 Klem til deg <3 Hvor bor du? Klem Sør trøndelag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå