Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #1 Skrevet 23. desember 2014 Mannen min har no damer på fb som han har datet men han ikke ble sammen med. Så er det en dame ei dame han var sååå forelska i, men som valgte en annen mann. Han har snakket mer med henne de siste året eller halvannet. Han diskuterte med henne når vi snakket om å få et barn sammen. Vi snakka om det og han ville også ha babyen, men var ikke meg han diskuterte bekymringene med. Han diskuterte også navnevalget med henne, ikke meg. Hun er den eneste hans tidligere samboer var sjalu på. Det som irriterer meg nå så inni h----te er et han fikk julekort fra henne i dag. vi har nettopp flytta, så hun har jo fått adr fra han nå nettopp. Hun hadde snakket med han om at hun angret på at hun fikk barn med mannen sin, og at hun bare er sammen med han pga barna. var etter hun sa dette og di diskuterte om han skule prøve å bli pappa eller ikke kontakten tok seg opp. Synes det er så respektløst av henne å si sånne ting om mannen sin, og så feil av mannen min å diskutere veldig personlige ting med henne. Vi skulle holde navn hemmelig til babyen var født, og diskusjonen om vi skulle ha ha et barn sammen burde være mellom oss. Overreagerer jeg helt? Toppa seg litt når jeg fant ut i dag de tydeligvis fortsatt har en del kontakt. Er jeg helt på bærtur nå siden jeg synes det er såra og irritert over denne dama? Mannen min sa de ikke har kontakt lengere, så har de det. Har ikke kranglet over noe av dette, men frister veldig nå... Anonymous poster hash: 9f61b...f95
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #2 Skrevet 23. desember 2014 Du er irritert på henne?? Ehh, ok..... Anonymous poster hash: 51a3d...bf6
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #3 Skrevet 23. desember 2014 Diskutere navnevalg med en gammel flamme istedenfor sin kjære? Jeg hadde vært skuffet. Anonymous poster hash: 9edc5...b14
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #4 Skrevet 23. desember 2014 Irritert over henne da, var det jeg mente. Men ja, litt på henne også. Egentlig rimelig forbanna over mannen fortsatt har kontakt med henne. Vet ikke om jeg skal ta det opp eller la det gå. Han ble forbanna over at jeg reagerte på at han diskuterte navnet med henne når det skulle være mellom oss... Anonymous poster hash: 813b2...d62
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #5 Skrevet 23. desember 2014 Her er d svin på skogen.... just saying... Sorry! Sier ikke at han har vært fysisk utro, men han kunne like gjerne ha vært d... Skikkelig dårlig tegn når han går i forsvar på ting som egentlig burde være uakseptabelt for han også!! Anonymous poster hash: 2de3f...62e
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #6 Skrevet 23. desember 2014 Hun bor flere timer unna, så fysisk utro har han nok ikke vært, men dette føles ikke greit i det heletatt... Anonymous poster hash: 813b2...d62
Sint naken biltyv Skrevet 23. desember 2014 #7 Skrevet 23. desember 2014 Du er irritert på henne?? Ehh, ok..... Anonymous poster hash: 51a3d...bf6 Hun skrev at hun var irritert over henne, ikke på henne...
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #8 Skrevet 23. desember 2014 Du er irritert på henne?? Ehh, ok..... Anonymous poster hash: 51a3d...bf6 Hun skrev at hun var irritert over henne, ikke på henne... Trur poenget var hvorfor i H**** er du sur på henne og ikke HAN?????! Møkkafyr! Hadde sagt at den kontakten er over -valget er ditt : meg eller hu Anonymous poster hash: 3e8cc...726
Sint naken biltyv Skrevet 23. desember 2014 #9 Skrevet 23. desember 2014 Du er irritert på henne?? Ehh, ok..... Anonymous poster hash: 51a3d...bf6 Hun skrev at hun var irritert over henne, ikke på henne...Trur poenget var hvorfor i H**** er du sur på henne og ikke HAN?????! Møkkafyr! Hadde sagt at den kontakten er over -valget er ditt : meg eller hu Anonymous poster hash: 3e8cc...726 Ja hun sier jo at hun er sur på han pga henne. Hun sier aldri at hun er sur på henne
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #10 Skrevet 23. desember 2014 Du er irritert på henne?? Ehh, ok..... Anonymous poster hash: 51a3d...bf6 Hun skrev at hun var irritert over henne, ikke på henne...Trur poenget var hvorfor i H**** er du sur på henne og ikke HAN?????! Møkkafyr! Hadde sagt at den kontakten er over -valget er ditt : meg eller hu Anonymous poster hash: 3e8cc...726 Ja hun sier jo at hun er sur på han pga henne. Hun sier aldri at hun er sur på henne Les overskriften ? Anonymous poster hash: 3e8cc...726
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #11 Skrevet 23. desember 2014 Du er irritert på henne?? Ehh, ok..... Anonymous poster hash: 51a3d...bf6 Hun skrev at hun var irritert over henne, ikke på henne...Trur poenget var hvorfor i H**** er du sur på henne og ikke HAN?????!Møkkafyr! Hadde sagt at den kontakten er over -valget er ditt : meg eller hu Anonymous poster hash: 3e8cc...726 Ja hun sier jo at hun er sur på han pga henne. Hun sier aldri at hun er sur på henne Les overskriften ? Anonymous poster hash: 3e8cc...726 Retta opp hva jeg mente da. er irritert over saken og på mannen, okay? Anonymous poster hash: 813b2...d62
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #12 Skrevet 23. desember 2014 Dytt. Anonymous poster hash: 813b2...d62
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #13 Skrevet 23. desember 2014 Hadde ikke hun fått barn med mannen sin, så hadde din mann og denne damen mest antakelig vært ett par nå. Din man lyver og snakker med henne om ting man egentlig ikke snakket med ekser om. Her er det noe mer, selv om det kanskje ikke er fysisk. Hadde gjort det slutt med denne mannen før dere får barn sammen. Dette forholdet hadde ikke jeg satset på. Han har hjertet sitt et annet sted, ser det ut som. Anonymous poster hash: 9db68...01a
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #14 Skrevet 23. desember 2014 Eks er eks, men tydeligvis ikke for din mann. Hadde gitt et ultimatum, kutt all kontakt med henne omgående eller du går. Anonymous poster hash: f3e8a...9db
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #15 Skrevet 23. desember 2014 Hadde ikke hun fått barn med mannen sin, så hadde din mann og denne damen mest antakelig vært ett par nå. Din man lyver og snakker med henne om ting man egentlig ikke snakket med ekser om. Her er det noe mer, selv om det kanskje ikke er fysisk. Hadde gjort det slutt med denne mannen før dere får barn sammen. Dette forholdet hadde ikke jeg satset på. Han har hjertet sitt et annet sted, ser det ut som.Anonymous poster hash: 9db68...01a Viste ikke om at han diskuterte saken med henne før jeg var gravid, sitter her med 6mnd gammel baby i armene... Anonymous poster hash: 813b2...d62
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #16 Skrevet 23. desember 2014 Her var det akkurat det samme - en gammel "venninne" han har vært forelsket i ganske lenge, hun avviste ham den gangen. Med en gang vi ble sammen begynte hun å bombardere ham med meldinger hver eneste dag, under påskudd om at hun trengte noen å prate med, hun var singel og hadde det kjipt. De bodde også langt fra hverandre, med en gang hun flyttet hit til bygda hoppet de til køys. Vi har jobbet oss gjennom problemet, men min personlige erfaring er i hvert fall at man ikke snakker sånn med folk man ikke har følelser for. Anonymous poster hash: 25c5e...e09
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #17 Skrevet 23. desember 2014 Huff.. blir en kjip jul, han sover nå, i morgen er det jo julaften. Jeg har barn fra før så må holde stemningen oppe. Litt redd jeg bare overdriver pga søvnmangel og ammetåke.. Anonymous poster hash: 813b2...d62
smiia Skrevet 23. desember 2014 #18 Skrevet 23. desember 2014 Huff.. blir en kjip jul, han sover nå, i morgen er det jo julaften. Jeg har barn fra før så må holde stemningen oppe. Litt redd jeg bare overdriver pga søvnmangel og ammetåke.. Anonymous poster hash: 813b2...d62 Du overdriver ikke. Den kontakten de har og tingene de snakker om er helt upassende når han er i et forhold med deg. Det at han blir så defensiv når du tar det opp, viser at samvittigheten hans plager han og at han vet dette ikke er greit. De leker med ilden og er ikke fornuftige nok til å la det ligge. Det betyr at du må bli tøffere. Du må slutte å appellere og trygle, og bestemt si at sånn og sånn gjør han og det er uakseptabelt for deg. Hvis han prøver å bortforklare og gjøre det mindre enn det er, må du bare gjenta at det er uakseptabelt for deg. Skjønner at du er redd for å miste han ved å være hard, men det er minst like stor sannsynlighet for å miste han ved å være usikker og ettergivende slik du er nå. Ta tilbake makten over ditt eget liv, vær den fornuftige som skjærer gjennom og får slutt på tullet til to stykker som er på en egotripp for å søke bekreftelse.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #19 Skrevet 23. desember 2014 Hadde ikke hun fått barn med mannen sin, så hadde din mann og denne damen mest antakelig vært ett par nå. Din man lyver og snakker med henne om ting man egentlig ikke snakket med ekser om. Her er det noe mer, selv om det kanskje ikke er fysisk. Hadde gjort det slutt med denne mannen før dere får barn sammen. Dette forholdet hadde ikke jeg satset på. Han har hjertet sitt et annet sted, ser det ut som.Anonymous poster hash: 9db68...01a Viste ikke om at han diskuterte saken med henne før jeg var gravid, sitter her med 6mnd gammel baby i armene... Anonymous poster hash: 813b2...d62 Da ville jeg gitt han et ultimatum. Her er det ugler i mosen... Anonymous poster hash: 9db68...01a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå