Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #1 Skrevet 23. desember 2014 http://www.vg.no/nyheter/meninger/den-stille-julesorgen/a/23360624/ Denne bør dere lese. Anonymous poster hash: 55042...97d
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #2 Skrevet 23. desember 2014 Null problem akkurat der. Barnefar kan ikke ha samvær. Det er trist på andre måter, så klart, men jul, helger, hverdager og høytider tilbringes alltid hos meg. Og det er godt Anonymous poster hash: 66d90...a86
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #3 Skrevet 23. desember 2014 Min datters eneste juleønske var å feire hjemme med meg... Men hun er 11 år, og vet hun bør dra, må dra, så nå er hun borte og koser seg masse. Nesten ikke tid til å snakke med meg. Så alt i alt så har hun det bra der også... Skjønne jenta mi <3 Anonymous poster hash: deec2...664
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #4 Skrevet 23. desember 2014 Sånn er livet Anonymous poster hash: 18fb6...3f1
Subwoofer Skrevet 23. desember 2014 #5 Skrevet 23. desember 2014 Far har ikke samvær + at ungen bare er to år, så den saken er grei
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #6 Skrevet 23. desember 2014 Far har ikke samvær her heller. Anonymous poster hash: 1e653...530
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #7 Skrevet 23. desember 2014 Jeg har aldri vært sammen med barnefar til sønnen min, han kjenner ikke til noe annet enn det som er nå. Virker på meg som han synes det er kjempestas å være hos far i julen, tror slikt kommer veldig an på hvor positive vi er om det til barna. Anonymous poster hash: 7f61a...0e7
Twintipp og himmelblå Skrevet 23. desember 2014 #8 Skrevet 23. desember 2014 Dette gjelder langt ifra alle skilsmissebarn. Jeg er skilsmissebarn fra tidlig 80-tallet, og har KUN gode minner fra jul. Min mor la veldig i hva vi sa husker jeg, kunne savne pappa det ene sekundet så var det over, for mamma gnagde det lenge. Vi var superlykkelige! Feiret hos pappa lillejulaften og mamma julaften:) Tenkte faktisk aldri tanken på at det var synd på pappa, vi feiret jo dagen før:) Vi fikk to feiringer og hadde det strålende:) Ingen stille sorg her, bare pur julelykke!
Bustetroll Skrevet 23. desember 2014 #9 Skrevet 23. desember 2014 Den artikkelen handler jo om de barna som har foreldre som ikke greier å samarbeide, eller i det hele tatt snakke med hverandre. Det er langt i fra alle skilsmissebarn!
Anonym bruker 1000 Skrevet 24. desember 2014 #10 Skrevet 24. desember 2014 Ikke sammens med faren,men samarbeider veldig godt med far, han ser han en gang i uka, og slik blir det en stund, har bestemt at han ikke skal være alene der før han nesten er 4 år og begynne med overnatting der når han er nesten 5 år, da mener vi begge at han får en trygg begynnelse,men han er under 2 enda,men den julen når han er nesten 5 år, skal han være hos faren
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2014 #11 Skrevet 24. desember 2014 Og du postet denne fordi....? Du har lyst til at andre skal føle seg dårlige i dag??? Vel, mitt barn har aldri møtt sin biologiske far, og han er adoptert av min mann og har bodd med oss begge fra han var 6 mnd. Han kunne ikke drømt om å feire noe annet sted, og han føler selv at han er i en helt normal A4 familie med far og mor som bor sammen. Anonymous poster hash: 2b639...730
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2014 #12 Skrevet 24. desember 2014 Hva er poenget ditt med det innlegget på julaften HI? Få deg et liv kanskje? Ellers er ikke dette tilfellet her. Barna er med meg og er med sin far på jul når han ikke jobber ( jeg vet allerede at de skal være hos meg neste år også). Både jeg og ikke minst barna har det bedre alene enn at mor er sammen med en mann hun kranglet mye med. Far har de, men bor mest hos mammaen sin. Er nok ikke alle som ikke er sammen med barnefar som kan kjenne seg igjen i den artikkelen nei. Anonymous poster hash: c5d73...a1b
Gemini77 Skrevet 24. desember 2014 #13 Skrevet 24. desember 2014 Har lest det men føler det ikke gjelder mine barn. Jeg og barnefar er veldig gode venner og har tilbragt masse tid i julen sammen med barna. Vi bor rett ved siden av hverandre og selv om barna er hos han på julaften i år så Aker vi sammen på 2.juledag når jeg får barna igjen. Barna elsker julen og ser mamma og pappa kose hverandre og le masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå