Gå til innhold

Er så lei meg og trist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har deltatt på absolutt alle adventskalenderkonkurranser jeg har komt over, og mange mange andre konkurranser på nett. Hvorfor vinner jeg aldri? Jeg kjenner at dette sliter på meg, jeg blir like skuffet hver eneste gang. Flere som meg?

Anonymous poster hash: be460...e35
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette et tulleinnlegg??

Jeg håper det.... 

Anonymous poster hash: a2b00...d64
Skrevet

Verden er jammen grusom.

Anonymous poster hash: 2aa5a...9d5

Skrevet

Like gjerne DIN tur som noen annens, men også like mye en ANNENS tur! Og de andre er jo i et enormt flertall!! ;)

Maaaaaange tusen deltar jo på desse kalenderene, jeg også!

Har heller ikke vunnet noe, men håpet er ikke ute ;)

Har to voksne døtre som er på alskens julekalendre også, ikke vunnet noe de heller :)

Men seriøst så ofrer jeg d ikke en tanke! Ser på d som litt morsomt, og "enn om".. ;)

Anbefaler deg d samme!!

Eventuelt la vær å delta siden du blir så lei deg! Men da vinner du iallefall IKKE ;)

Har forøvrig tippa samme rekkene i Lotto i over 20 år, ikke vunnet særlig mer enn en 50-lapp her og der..., men har ikke gitt opp der heller! Sjekker heller ALDRI tallene! Tenker ikke på d, men kanskje ringer Nirsk Tipping en dag ;)

Anonymous poster hash: cf342...104

Skrevet

Hahahaha, for et utrolig godt liv du må ha når dette er det som gjør det lei deg, da er det ikke mye vondt i livet ditt...

Anonymous poster hash: da989...088
Skrevet

Ja, det var egentlig et tulleinnlegg, og ja klart at man har større sorger i livet. Men når jeg tygde litt på det så kjente jeg at det er litt sant. Jeg blir litt skuffa, fordi man har forhåpninger om å vinne. Og siden jeg aldri har vinnerlykken med meg kan jeg like godt la være. God jul til alle, spesielt de som ikke har det så bra denne jula.

Anonymous poster hash: be460...e35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...