Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #1 Skrevet 23. desember 2014 Hvor lenge varer egentlig denne sykdomsperioden? Tenker da på befolkningen Norge. Det kommer hver jul, og det virker som det er helt ekstremt nå. Hvor lang tid tar det før det roer seg tro? Anonymous poster hash: f5b76...baa
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #2 Skrevet 23. desember 2014 Omgangssyke gir seg aldri, de rundene går hele vinteren. Men siden det er ferie og høytid er alle veldig opptatt av omgangssyken for ingen vil ha den i julen. Det er ikke noe mer omgangssyke i desember enn i februar, men i desember snakker alle som har det og alle som er redd for å få det om den. Anonymous poster hash: 043a4...518
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #3 Skrevet 23. desember 2014 Pleier roe seg i feb/mars. Tror des og Jan er verst. Anonymous poster hash: c0cbe...836
Gjest Skrevet 23. desember 2014 #4 Skrevet 23. desember 2014 Titter inn i spåkula mi : Og ser den dritten aldri forsvinner, men legger seg i dvale rundt maitider. Er min erfaring iallefall
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #5 Skrevet 23. desember 2014 Jo, det pleier å være mer rundt jul. Smitten sprer seg lettere når folk oftere samles og spiser sammen. God bedring til alle som har det nå. Håper vi styrer unna denne gang. Har ødelagt jula før med omgangssyke. Anonymous poster hash: b10ea...04d
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #6 Skrevet 23. desember 2014 Har så langt ikke hørt om noen her i bygda som har det så jeg regner med vi vil klare oss bra. Sist jeg hørte om noen som hadde det var i september. Anonymous poster hash: bb397...222
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå