Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #1 Skrevet 23. desember 2014 Jeg har bursdag i dag, foreldrene mine var ute å handlet sammen med barna til søstra mi. Mens jeg var hjemme og laget bursdagskake til meg selv. Når de kom hjem så håpet jeg på en bursdagsbgave, men nei det fikk jeg ikke. I steden for bursdagsbarnet skulle få en liten gave, så hadde foreldrene mine kjøpt gave til alle broren min, og barnebarna sine og søstra mi. Aldri blitt så såret i mitt liv før.. På toppen av alt så er jeg gravid med min første onge, og det er slutt mellom meg og barnefaren.. På tide å flytte ut tror, og leve mitt eget liv... God jul til meg og god bursdag til meg! Anonymous poster hash: e91cc...d5c
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #2 Skrevet 23. desember 2014 Har de alltid vært sånn? Anonymous poster hash: 5ff44...ac1
Lessismore Skrevet 23. desember 2014 #3 Skrevet 23. desember 2014 Ser den. Får håpe de har en liten overraskelse på lager. Klem til deg, og god jul.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #4 Skrevet 23. desember 2014 Kanskje det dukker opp noe senere i dag? Kanskje de planlegger noe? Hvis ikke, dårlig gjort!!! Uansett, gratulerer så mye med dagen!!! Anonymous poster hash: 093fa...b41
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #5 Skrevet 23. desember 2014 Da spiser du kaken alene og koser deg. Gratulerer med dagen Anonymous poster hash: b2d06...3e5
Bella27_ Skrevet 23. desember 2014 #6 Skrevet 23. desember 2014 Gratulerer med dagen:-) føler med deg, ingen gratulasjon, besøk ol. Til meg ved bursdag her heller.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #7 Skrevet 23. desember 2014 Har de alltid vært sånn? Anonymous poster hash: 5ff44...ac1 Jeg har fått gave før til bursdagen, men ikke hvert år. Men da har det vært fordi eldste bror har tatt initiativet til det. Denne gangen er han bortreist. Det sårer også utrolig at min egen far ikke har gratulert meg med dagen når vi bor i samme hus. Resultatet er at jeg sitter her og prøver å ringe barnefar som ikke vil svare, fordi jeg føler han er den eneste skuldren jeg kan gråte på. Men det er bortkastet, han vil ikke ha meg eller barnet. Synes det er trist. Har ikke gjort noe vondt, verken eksen min eller familien min! Synes ikke jeg fortjener dette. Anonymous poster hash: e91cc...d5c
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #8 Skrevet 23. desember 2014 Da spiser du kaken alene og koser deg. Gratulerer med dagen Anonymous poster hash: b2d06...3e5 Frister ikke å spise kake lenger. Frister å kaste den i søpla . Takk til dere som har gratulert meg! Snille folk <3 Anonymous poster hash: e91cc...d5c
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #9 Skrevet 23. desember 2014 Da spiser du kaken alene og koser deg. Gratulerer med dagen Anonymous poster hash: b2d06...3e5 Frister ikke å spise kake lenger. Frister å kaste den i søpla . Takk til dere som har gratulert meg! Snille folk <3 Anonymous poster hash: e91cc...d5c Ser den. Håper du kan finne glede i tanken på at neste år får du din egen unge å feire både bursdagen din og julen med. Skap gode relasjoner til ditt barn som du skulle ønske dine foreldre hadde hatt til deg. Anonymous poster hash: b2d06...3e5
Elsa_Arendelle Skrevet 23. desember 2014 #10 Skrevet 23. desember 2014 Jeg har bursdag i dag, foreldrene mine var ute å handlet sammen med barna til søstra mi. Mens jeg var hjemme og laget bursdagskake til meg selv. Når de kom hjem så håpet jeg på en bursdagsbgave, men nei det fikk jeg ikke. I steden for bursdagsbarnet skulle få en liten gave, så hadde foreldrene mine kjøpt gave til alle broren min, og barnebarna sine og søstra mi. Aldri blitt så såret i mitt liv før.. På toppen av alt så er jeg gravid med min første onge, og det er slutt mellom meg og barnefaren.. På tide å flytte ut tror, og leve mitt eget liv... God jul til meg og god bursdag til meg! Anonymous poster hash: e91cc...d5c Gratulerer med dagen til deg! Håper året som kommer bringer deg masse glede(og det gjør det med en liten tass i magen). Og fremover vil ikke egne bursdager bety like meget som før. Mager, men fortsatt en trøst.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #11 Skrevet 23. desember 2014 Da spiser du kaken alene og koser deg. Gratulerer med dagen Anonymous poster hash: b2d06...3e5 Frister ikke å spise kake lenger. Frister å kaste den i søpla . Takk til dere som har gratulert meg! Snille folk <3 Anonymous poster hash: e91cc...d5c Ser den.Håper du kan finne glede i tanken på at neste år får du din egen unge å feire både bursdagen din og julen med. Skap gode relasjoner til ditt barn som du skulle ønske dine foreldre hadde hatt til deg. Anonymous poster hash: b2d06...3e5 Det skal så jeg absolutt gjøre! All kjærligheten jeg ikke fikk fra mine foreldre vil jeg at barnet mitt skal få. Anonymous poster hash: e91cc...d5c
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #12 Skrevet 23. desember 2014 Jeg har bursdag i dag, foreldrene mine var ute å handlet sammen med barna til søstra mi. Mens jeg var hjemme og laget bursdagskake til meg selv. Når de kom hjem så håpet jeg på en bursdagsbgave, men nei det fikk jeg ikke. I steden for bursdagsbarnet skulle få en liten gave, så hadde foreldrene mine kjøpt gave til alle broren min, og barnebarna sine og søstra mi. Aldri blitt så såret i mitt liv før.. På toppen av alt så er jeg gravid med min første onge, og det er slutt mellom meg og barnefaren.. På tide å flytte ut tror, og leve mitt eget liv... God jul til meg og god bursdag til meg! Anonymous poster hash: e91cc...d5c Gratulerer med dagen til deg! Håper året som kommer bringer deg masse glede(og det gjør det med en liten tass i magen). Og fremover vil ikke egne bursdager bety like meget som før. Mager, men fortsatt en trøst. Tusen takk for den søte sangen prøver å være positiv selv om det er veldig vanskelig.. Prøver å forestille meg hvordan bursdagen min vil bli til neste år med barnet mitt < 3 Anonymous poster hash: e91cc...d5c
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #13 Skrevet 23. desember 2014 Gratulerer så mye med dagen! Håper du får en fin dag tross alt. Kos deg med snop foran gode julefilmer <3 Anonymous poster hash: 7143a...bf6
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #14 Skrevet 23. desember 2014 Gratulerer med dagen!! Skjønner du blir såra, får d ER råttent gjort, men ikke la DEM styre DINE følelser! Hev deg over d!! Beste gaven har du jo i magen din God Jul Anonymous poster hash: f35d1...946
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #15 Skrevet 23. desember 2014 Gratulerer med dagen!! Skjønner du blir såra, får d ER råttent gjort, men ikke la DEM styre DINE følelser! Hev deg over d!! Beste gaven har du jo i magen din God Jul Anonymous poster hash: f35d1...946 Tusen takk! <3 beste gaven er i magen min! Jeg spurte begge foreldrene mine "om hvor gaven min ble av"? Vet dere hva mor svarte: Vi var ikke i byen. Så sa jeg men dere var jo tydlighvis ett sted der dere kunne handle alle andre gaver men ikke til meg? Så sa hun ingenting. Til å med på matbutikker så selger de strømper,truser,sokker. Hadde blitt glad for ett par sokker bare og kanskje en liten sjokolade! Øyene mine er så hovne fordi jeg låser meg inn på toalettet og bare gråter. Kanskje barnslig gjort av meg, men er så såret at det faktisk svir i hjertet mitt når jeg ser dem i huset! Anonymous poster hash: e91cc...d5c
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #16 Skrevet 23. desember 2014 Gratulerer med dagen!! Skjønner du blir såra, får d ER råttent gjort, men ikke la DEM styre DINE følelser! Hev deg over d!! Beste gaven har du jo i magen din God Jul Anonymous poster hash: f35d1...946 Tusen takk! <3 beste gaven er i magen min! Jeg spurte begge foreldrene mine "om hvor gaven min ble av"? Vet dere hva mor svarte: Vi var ikke i byen. Så sa jeg men dere var jo tydlighvis ett sted der dere kunne handle alle andre gaver men ikke til meg? Så sa hun ingenting.Til å med på matbutikker så selger de strømper,truser,sokker. Hadde blitt glad for ett par sokker bare og kanskje en liten sjokolade! Øyene mine er så hovne fordi jeg låser meg inn på toalettet og bare gråter. Kanskje barnslig gjort av meg, men er så såret at det faktisk svir i hjertet mitt når jeg ser dem i huset! Anonymous poster hash: e91cc...d5c Og det verste av alt er at ingen merker eller ser at jeg er lei meg... Unner ingen dette.... Anonymous poster hash: e91cc...d5c
Urwa Skrevet 23. desember 2014 #18 Skrevet 23. desember 2014 (endret) Gratulerer med dagen!! Skjønner du blir såra, får d ER råttent gjort, men ikke la DEM styre DINE følelser! Hev deg over d!! Beste gaven har du jo i magen din God Jul Anonymous poster hash: f35d1...946 Tusen takk! <3 beste gaven er i magen min! Jeg spurte begge foreldrene mine "om hvor gaven min ble av"? Vet dere hva mor svarte: Vi var ikke i byen. Så sa jeg men dere var jo tydlighvis ett sted der dere kunne handle alle andre gaver men ikke til meg? Så sa hun ingenting.Til å med på matbutikker så selger de strømper,truser,sokker. Hadde blitt glad for ett par sokker bare og kanskje en liten sjokolade! Øyene mine er så hovne fordi jeg låser meg inn på toalettet og bare gråter. Kanskje barnslig gjort av meg, men er så såret at det faktisk svir i hjertet mitt når jeg ser dem i huset! Anonymous poster hash: e91cc...d5c Det er ikke no barnslig gjort av deg. Skjønner deg godt. Og på toppen av det hele er man extra følsom som gravid. Prøv å gled deg til barnet ditt du😊 Og gratulerer med dagen😊 Endret 23. desember 2014 av Urwa
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #19 Skrevet 23. desember 2014 Gratulerer med dagen!! Skjønner du blir såra, får d ER råttent gjort, men ikke la DEM styre DINE følelser! Hev deg over d!! Beste gaven har du jo i magen din God Jul Anonymous poster hash: f35d1...946 Tusen takk! <3 beste gaven er i magen min! Jeg spurte begge foreldrene mine "om hvor gaven min ble av"? Vet dere hva mor svarte: Vi var ikke i byen. Så sa jeg men dere var jo tydlighvis ett sted der dere kunne handle alle andre gaver men ikke til meg? Så sa hun ingenting.Til å med på matbutikker så selger de strømper,truser,sokker. Hadde blitt glad for ett par sokker bare og kanskje en liten sjokolade! Øyene mine er så hovne fordi jeg låser meg inn på toalettet og bare gråter. Kanskje barnslig gjort av meg, men er så såret at det faktisk svir i hjertet mitt når jeg ser dem i huset! Anonymous poster hash: e91cc...d5c Det er ikke no barnslig gjort av deg. Skjønner deg godt. Og på toppen av det hele er man extra følsom som gravid. Prøv å gled deg til barnet ditt du😊 Og gratulerer med dagen😊 Takk så mye! Jeg vet det, at man er ekstra følsom som gravid, men jeg tror selv at jeg ville blitt like lei meg om jeg ikke var gravid. Men at jeg da kanskje ikke hadde grått så mye! Men det er forsatt sårende, det er tross alt foreldrene mine.... Hadde kanskje ikke tatt det like tungt om det var venniner f.eks. Anonymous poster hash: e91cc...d5c
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #20 Skrevet 23. desember 2014 ♡ <3 Anonymous poster hash: e91cc...d5c
guggu Skrevet 23. desember 2014 #21 Skrevet 23. desember 2014 Huff føler virkelig med deg! Ikke det minste gøy- men dessverre kan man ikke velge sin egen familie. ... Gjør det beste ut av dagen og kos deg med den lille i magen så lager du nye tradisjoner fra neste år;-) mange bursdagsklemmer til deg
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #22 Skrevet 23. desember 2014 Hæ?! Jeg skjønner ingenting...hvorfor vil de ikke kjøpe bursdagsgave til deg? Har dere et veldig dårlig forhold? Har de alltid vært så kalde? Og når de ser du blir lei deg for at de ikke kjøpte noe, så løper de ikke tilbake til butikken og finner en fin overraskelse! Synes virkelig synd på deg HI, virker ikke som du har vært heldig med foreldrene dine. Heldigvis kan du være en bedre forelder til ditt barn Klem og gratulerer med dagen! Anonymous poster hash: a6ed0...68e
Urwa Skrevet 23. desember 2014 #23 Skrevet 23. desember 2014 Gratulerer med dagen!! Skjønner du blir såra, får d ER råttent gjort, men ikke la DEM styre DINE følelser! Hev deg over d!! Beste gaven har du jo i magen din God Jul Anonymous poster hash: f35d1...946 Tusen takk! <3 beste gaven er i magen min! Jeg spurte begge foreldrene mine "om hvor gaven min ble av"? Vet dere hva mor svarte: Vi var ikke i byen. Så sa jeg men dere var jo tydlighvis ett sted der dere kunne handle alle andre gaver men ikke til meg? Så sa hun ingenting.Til å med på matbutikker så selger de strømper,truser,sokker. Hadde blitt glad for ett par sokker bare og kanskje en liten sjokolade! Øyene mine er så hovne fordi jeg låser meg inn på toalettet og bare gråter. Kanskje barnslig gjort av meg, men er så såret at det faktisk svir i hjertet mitt når jeg ser dem i huset! Anonymous poster hash: e91cc...d5c Det er ikke no barnslig gjort av deg. Skjønner deg godt. Og på toppen av det hele er man extra følsom som gravid. Prøv å gled deg til barnet ditt du😊 Og gratulerer med dagen😊 Takk så mye! Jeg vet det, at man er ekstra følsom som gravid, men jeg tror selv at jeg ville blitt like lei meg om jeg ikke var gravid. Men at jeg da kanskje ikke hadde grått så mye! Men det er forsatt sårende, det er tross alt foreldrene mine.... Hadde kanskje ikke tatt det like tungt om det var venniner f.eks. Anonymous poster hash: e91cc...d5c Du har en GRUNN til å være lei deg😔. Foreldre og søsken er jo de nærmeste så skjønner deg godt at du ble såret.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #24 Skrevet 23. desember 2014 Som Guggu sier, man velger desverre ikke sin egen familie. Men det fine er at der ute er det en verden full av mennesker du kan velge til din selvvalgte familie :-) Du har desverre ikke fått en familie som fortjener deg, noe som må være ekstra sårt nå når det både er jul og bursdag. Men bruk tiden i svangerskapet til å finne ut av hvordan du egentlig vil ha det, hvor du vil bo, hvordan du kan gi et godt liv til både lille og deg selv og ikke minst på hvilket nivå familien din kan tilføre livet ditt noe positivt. Hvis det betyr at du i en peroide trekker deg litt vekk fra dem, vil de kanskje innse at de savner både datter og barnebarn? Anonymous poster hash: a01be...50e
beef sister Skrevet 23. desember 2014 #25 Skrevet 23. desember 2014 Gratulerer med dagen på etterskudd! Skjønner godt at du ble såret, skikkelig stygt gjort av familien din. Sender deg en stor klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå