Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #1 Skrevet 23. desember 2014 Det kan fort bli endel gaver for de yngste, hva hvis de ikke orker å pakke opp alle og må legge seg? Tar foreldrene oppgaven med å åpne resten? Jeg ser for meg at hvis det skjer her, får jeg åpne resten. Har ingen interesse av å dra gaveåpningen over to dager.. Anonymous poster hash: 2eba1...2b0
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #2 Skrevet 23. desember 2014 Han får åpne resten 1. juledag. De vi feirer jul med kommer til brunsj 1. juledag også, så hvis det er igjen noen gaver fra dem, så åpnes de etter at vi har spist. Resten får han åpne når han står opp. Anonymous poster hash: a9f6d...157
☆☆☆ Skrevet 23. desember 2014 #3 Skrevet 23. desember 2014 I fjor vart resten opna juledags formiddag. Vel så stas då
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 23. desember 2014 #5 Skrevet 23. desember 2014 Vi har lyst til at de skal greie å se litt mer hva de får, og ikke bare åpne gave etter gave i full speed! Så i år skal de få en av "hovedgavene" (fra oss) i kveld etter vi har pyntet juletreet. Kommer også til å gjemme noen gaver til første juledag. Sprer det litt mer og ser hvordan det går. I år feirer vi ikke med noen andre barn, så vi kommer også til å åpne en og en gave (den som sist lærte å lese leser på lappene og deler ut). Minste på 16 mnd får nok en del klær, så de myke pakkene åpner jeg etter hun har lagt seg.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #6 Skrevet 23. desember 2014 Vi åpner alt på julaften Anonymous poster hash: 7a891...7ec
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #7 Skrevet 23. desember 2014 Når unga var mindre åpnet de noen julaften og resten dagen etter. Selvsagt åpner jeg ikke deres gaver. Jeg hjalp de som babyer men ikke fra de kunne åpne selv. Anonymous poster hash: 2a5bb...aac
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #9 Skrevet 23. desember 2014 De får ikke drøssevis av gaver så blir ikke gave rester Anonymous poster hash: 2b48b...2d0
soleia Skrevet 23. desember 2014 #10 Skrevet 23. desember 2014 Då dei var små og blei veldig trøtte på julekvelden, så gøymde me resten av gåvene til neste morgon. Då var dei mykje meir opplagde og hadde stor glede av pakkeåpninga. Og så var det å leike med gåvene etterpå. Eg fekk større sans for den engelske/amerikanske skikken med å åpne pakkar på juledagsmorgon etter dette. I år trur eg dei held lenge nok til å åpne alle på julekvelden. Det er ikkje så veldig mange. Eg ville iallefall ikkje ha åpna resten av pakkane sjølv, til det har dei for stor glede av gåveåpninga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå