Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #1 Skrevet 23. desember 2014 Hvor mye av det du handler, kjøper du på tilbud? Her er mine overslag: Matvarer 50% Klær 80% Interiør og hjem 20% Feriereiser 20% Kosmetikk og selvpleie 90% Anonymous poster hash: c92bb...0c1
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #2 Skrevet 23. desember 2014 Så mye som mulig. Spesielt klær til ungene! Anonymous poster hash: c021e...847
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #3 Skrevet 23. desember 2014 Så mye som mulig og enda mer etter julen😝 Anonymous poster hash: 95ce7...64a
☆☆☆ Skrevet 23. desember 2014 #4 Skrevet 23. desember 2014 Nesten alt eg ikkje treng er kjøpt på tilbud. Dyrt å vere glad i salg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå