Gå til innhold

Jævla mann!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han går seriøst og tar på alt av håndtak i bygget, på dører, gjerde i disse sykdomstider. Og det første han gjør når han kommer inn er å åpne kjøleskapet og ta på matvarer!!!!! 

Det klikker for meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slå han med kjevla 🙊

Anonymous poster hash: 77536...a37

Skrevet

Er han syk da?

Å plukke på mat han ikke skal spise gjør han vel ikke, man må jo kunne finne seg mat selv om man er syk..

Kjøp håndsprit.

Skrevet

Er han syk da?

Å plukke på mat han ikke skal spise gjør han vel ikke, man må jo kunne finne seg mat selv om man er syk..

Kjøp håndsprit.

Det er vel uansett normalt å vaske hendene før man håndterer mat?

Anonymous poster hash: abcc2...9ff

Skrevet

Uum... Jeg tar også på alt av håndtak og gelender i huset.

Ikke vasker jeg hendene hver gang jeg ser i kjøleskapet heller..

Men man vasker jo Henden før en begynner å lage til mat da..

Anonymous poster hash: 9fd86...8df

Skrevet

Her vasker alle hendene når de har vært ute av huset, en grei regel.

Anonymous poster hash: 373ce...939

Skrevet

Ekkelt å ta rundt på matvarer før man har vasket hendene. Normal hygiene, og absolutt ikke hysterisk.

Skrevet

Her må alle vaske seg når de kommer inn etter å ha vært ute, på wc eller andre uhygeniske steder.

Skrevet

Vasker meg da ikke på hendene før jeg lager mat engang jeg. Her i huset er vi aldri syke!

Anonymous poster hash: 4a415...584

Skrevet

DERE ER HYSTERISKE...

Anonymous poster hash: e0ead...cb4

Skrevet

Vasker meg da ikke på hendene før jeg lager mat engang jeg. Her i huset er vi aldri syke!

Anonymous poster hash: 4a415...584

Æsj

Anonymous poster hash: 0bc77...466

Skrevet

Det hadde jeg ikke ragert på i det heletatt. Mannen min er voksen og jeg bestemmer ikke når han skal vaske hendene sine. Vi er aldri syke heller. Hysteriet her inne har tydeligvis ingen ende!

Skrevet

Her er mann og barn opplært til å vaske hendene før og etter måltid, før de hjelper med baking/matlaging, når de kommer inn utenfra, etter toalettbesøk, etter å ha håndtert skittentøy på vaskerommet, og ekstra om de selv eller andre i familien er syke.

Kanskje du burde ta et hygiene-kurs med mannen din?

Anonymous poster hash: 497ba...b64

Skrevet

Det hadde jeg ikke ragert på i det heletatt. Mannen min er voksen og jeg bestemmer ikke når han skal vaske hendene sine. Vi er aldri syke heller. Hysteriet her inne har tydeligvis ingen ende!

Skulle tro du kom rett fra 1800-tallet. Helt normal hygiene å vaske seg før man håndterer mat. Noe annet er grisete og ekkelt.

Skrevet

Skulle tro du kom rett fra 1800-tallet. Helt normal hygiene å vaske seg før man håndterer mat. Noe annet er grisete og ekkelt.

Selvfølgelig vasker vi hendene når vi skal lage mat, men jeg fotfølger ikke mannen min for å se om han har vasket hendene sine før han tar en ting ut av kjøleskapet. Kanskje han akkurat har vasket de på badet f.eks.... 

Kanskje dere burde henge opp sjekkliste så man må krysse av på den før man tar noe ut av kjøleskapet? 

I min verden er det forskjell på å lage mat og å ta en ting ut av kjøleskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...