Gå til innhold

Når hadde jeg el?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan se litt?

Når ser det ut til at jeg hadde el? Fikk en sterk strek lørdag kl. 18, etterfulgt av et par svakere streker senere på kvelden og morgenen etter. Men søndag kl. 16.00 hadde den blitt sterkere igjen. Og da var jeg tom for tester :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er de to sterke testene rett etter at de ble tatt. Øverste tatt lørdag og nederste søndag.

post-836078-0-90087700-1419332186_thumb.jpeg

post-836078-0-13484100-1419332204_thumb.jpeg

Skrevet

Må være søndag, alle de andre er negative.

 

Anonymous poster hash: 8723f...22b

Skrevet

Må være søndag, alle de andre er negative.

 

Anonymous poster hash: 8723f...22b

 

Den siste er positiv, da?

Skrevet

Symptomene jeg hadde var mye el-slim lørdag formiddag og ettermiddag, og murringer i magen lørdag ettermiddag og søndag formiddag, ettermiddag og litt kveld.

Skrevet

Det ville jeg tro. Har du sjekket for elslim? Tror det er best og hoppe i sengen :P jeg kan ha pos eltester i 2-3 dager og den siste dagen regnes som positiv. Men nå har du ikke flere tester da. Men uansett like greit å starte ;)

 

Anonymous poster hash: 8723f...22b

Skrevet

Det ville jeg tro. Har du sjekket for elslim? Tror det er best og hoppe i sengen :P jeg kan ha pos eltester i 2-3 dager og den siste dagen regnes som positiv. Men nå har du ikke flere tester da. Men uansett like greit å starte ;)

 

Anonymous poster hash: 8723f...22b

 

Takk for svar :) 

Skrevet

opp



Anonymous poster hash: bab5f...5c0
Skrevet

Hos meg blir teststreken nesten usynlig når el har vært. Så hvis dette hadde vært mine tester har jeg ikke hatt el enda. Mulig el på søndagskveld. 

 

Men du må slutte å teste så mange ganger pr dag etter el altså... En test hver dag er nok. 



Anonymous poster hash: a6a28...b88
Skrevet

 

Hos meg blir teststreken nesten usynlig når el har vært. Så hvis dette hadde vært mine tester har jeg ikke hatt el enda. Mulig el på søndagskveld. 

 

Men du må slutte å teste så mange ganger pr dag etter el altså... En test hver dag er nok. 

 

Anonymous poster hash: a6a28...b88

 

 

Takk for svar :)

 

Synes det bare var litt rart at den plutselig ble så sterk lørdagen, for så å bli svakere, og igjen bli sterkere (nesten sånn den var lørdag). Har alltid hatt en jevn stigning når jeg har testet etter el før.. 

 

Anonymous poster hash: bab5f...5c0

Skrevet

Trenger vel ikke teste om du merker eggløsningsslimet? :) Ikke alle merker det fordi ikke alle har så mye av det. 



Anonymous poster hash: 73f11...758
Skrevet

 

Trenger vel ikke teste om du merker eggløsningsslimet? :) Ikke alle merker det fordi ikke alle har så mye av det. 

 

Anonymous poster hash: 73f11...758

 

 

Merket det som regel, ja :) Men nå visste jeg ikke om jeg kom til å få det, da jeg går på pergo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...