Troika1 Skrevet 23. desember 2014 #1 Skrevet 23. desember 2014 Noen som kan se litt? Når ser det ut til at jeg hadde el? Fikk en sterk strek lørdag kl. 18, etterfulgt av et par svakere streker senere på kvelden og morgenen etter. Men søndag kl. 16.00 hadde den blitt sterkere igjen. Og da var jeg tom for tester
Troika1 Skrevet 23. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2014 Her er de to sterke testene rett etter at de ble tatt. Øverste tatt lørdag og nederste søndag.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #4 Skrevet 23. desember 2014 Må være søndag, alle de andre er negative. Anonymous poster hash: 8723f...22b
Troika1 Skrevet 23. desember 2014 Forfatter #5 Skrevet 23. desember 2014 Må være søndag, alle de andre er negative. Anonymous poster hash: 8723f...22b Den siste er positiv, da?
Troika1 Skrevet 23. desember 2014 Forfatter #6 Skrevet 23. desember 2014 Symptomene jeg hadde var mye el-slim lørdag formiddag og ettermiddag, og murringer i magen lørdag ettermiddag og søndag formiddag, ettermiddag og litt kveld.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #7 Skrevet 23. desember 2014 Det ville jeg tro. Har du sjekket for elslim? Tror det er best og hoppe i sengen jeg kan ha pos eltester i 2-3 dager og den siste dagen regnes som positiv. Men nå har du ikke flere tester da. Men uansett like greit å starte Anonymous poster hash: 8723f...22b
Troika1 Skrevet 23. desember 2014 Forfatter #8 Skrevet 23. desember 2014 Det ville jeg tro. Har du sjekket for elslim? Tror det er best og hoppe i sengen jeg kan ha pos eltester i 2-3 dager og den siste dagen regnes som positiv. Men nå har du ikke flere tester da. Men uansett like greit å starte Anonymous poster hash: 8723f...22b Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #9 Skrevet 23. desember 2014 opp Anonymous poster hash: bab5f...5c0
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #10 Skrevet 23. desember 2014 Hos meg blir teststreken nesten usynlig når el har vært. Så hvis dette hadde vært mine tester har jeg ikke hatt el enda. Mulig el på søndagskveld. Men du må slutte å teste så mange ganger pr dag etter el altså... En test hver dag er nok. Anonymous poster hash: a6a28...b88
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #11 Skrevet 23. desember 2014 Hos meg blir teststreken nesten usynlig når el har vært. Så hvis dette hadde vært mine tester har jeg ikke hatt el enda. Mulig el på søndagskveld. Men du må slutte å teste så mange ganger pr dag etter el altså... En test hver dag er nok. Anonymous poster hash: a6a28...b88 Takk for svar Synes det bare var litt rart at den plutselig ble så sterk lørdagen, for så å bli svakere, og igjen bli sterkere (nesten sånn den var lørdag). Har alltid hatt en jevn stigning når jeg har testet etter el før.. Anonymous poster hash: bab5f...5c0
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #13 Skrevet 23. desember 2014 Trenger vel ikke teste om du merker eggløsningsslimet? Ikke alle merker det fordi ikke alle har så mye av det. Anonymous poster hash: 73f11...758
Troika1 Skrevet 23. desember 2014 Forfatter #14 Skrevet 23. desember 2014 Trenger vel ikke teste om du merker eggløsningsslimet? Ikke alle merker det fordi ikke alle har så mye av det. Anonymous poster hash: 73f11...758 Merket det som regel, ja Men nå visste jeg ikke om jeg kom til å få det, da jeg går på pergo.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #16 Skrevet 25. desember 2014 Anonymous poster hash: bab5f...5c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå