Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #1 Skrevet 23. desember 2014 Er dere noe du kunne gjort anderledes, ikke gjort eller hvert bedre på? Anonymous poster hash: 95545...70c
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #2 Skrevet 23. desember 2014 Uff ja, kunne gjort massevis bedre. Først og fremst kunne jeg vært mindre stresset og dermed kjeftete. Dernest kunne jeg vært mindre kritisk. Ungene mine hadde vært tjent med et roligere og mer aksepterende hjemmemiljø. De har det veldig fint, egentlig, og langt, langt bedre enn jeg selv hadde det, men kanskje vi har et nyttårsforsett for meg der.. Anonymous poster hash: 294e3...0fa
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #3 Skrevet 23. desember 2014 Dytt Anonymous poster hash: 95545...70c
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #4 Skrevet 23. desember 2014 Jeg tåler masing svært dårlig, og burde vel funnet en måte å be ungene klappe igjen av og til uten at jeg må bli irritert/sint. Jeg kunne også tenke meg å jule opp den idioten som fant på ordet mamma. Mamma, mamma, mamma se, mamma se nå, se en gang til, se nååå, mamma, se igjen.. og sånn går no dagan. Ungene mine er ellers ikke så verst, og det er stort sett min korte lunte som både fyrer opp ungene så de fortsetter fordi det er gøy at jeg blir sur osv.. Anonymous poster hash: f1300...8dd
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #5 Skrevet 23. desember 2014 Jeg har også kort lunte, så hvis jeg skulle endret på noe, ville det vært å jobbe med min egen tålmodighet. Jaja, det er jo aldri for seint det da... Anonymous poster hash: 0ed2f...56f
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #6 Skrevet 23. desember 2014 Masse! Er nok hakket for utålmodig... og en smule for hissig.. Skulle egentlig også ønske at jeg var glad i friluftsliv... Anonymous poster hash: 53830...147
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #7 Skrevet 23. desember 2014 Jeg er stort sett fornøyd med oppdragelsen. Jeg er oppmuntrende og kjærlig, men opptatt av å ikke sy puter under armene på barna. Jeg sier jeg er glad i de hver eneste dag og prøver å ha nogenlunde rutiner. Er det noe jeg likevel vil endre er det å ta de mer ut i naturen og på telttur, skitur osv. Vi er mye slitne etter jobb og middag, og er litt for mye inne. Anonymous poster hash: c46db...a6b
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #8 Skrevet 23. desember 2014 Veldig kort lunte når det kommer til masing og sutring for at en ikke får det og det.. Ellers så må jeg ta meg selv i å ikke heve stemmen så mye, det kan jeg bli bedre på ja, altså å prøve å ikke heve stemmen.. Anonymous poster hash: c3c1d...79b
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #9 Skrevet 23. desember 2014 Jeg/vi burde vært flinkere til å sørge for at hun gjorde ting hun kan klare selv i stedet for å gjøre det for henne. Det betyr at vi nå hele høsten (som vi har tatt tak i det), har vært småsprø over hvordan vi skal komme i mål med det. Innsatsen har ikke vært forgjeves, men det er et godt stykke igjen! Anonymous poster hash: 5ef02...20e
Økonomor Skrevet 23. desember 2014 #10 Skrevet 23. desember 2014 Skulle ønske jeg var bedre på friluftsliv
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #12 Skrevet 23. desember 2014 Ingenting jeg kommer på. Hehe... Anonymous poster hash: 5cacb...f9d
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #13 Skrevet 23. desember 2014 Ønsker jeg ikke knipset eldste på fingrene da hun var Ca året gammel. Varte en 3-4 mndr før hun plutselig tok igjen og jeg innså hvor grunnleggende feil og grusom min tillærte oppdragelsesmetode var. At jeg ikke burde vært så innmari hard på at de skulle sove uten voksne til stede på rommet. Vondt av at de gråt seg i søvn. Det var jo ikke trass, men utrygghet. Jeg innså det med nr 3. Håper jeg ikke feiler då mye på tur inn i tenårene, og at jeg har gitt dem en god nok oppdragelse til å de klarer seg og er trygge på egne avgjørelser. Håper også jeg har lært dem at de alltid kan komme til meg, og at de er elsket uansett rett eller galt. Anonymous poster hash: d270c...b2a
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #14 Skrevet 23. desember 2014 Jeg skulle gjerne vært mer tålmodig da de eldste var små, men ser at barna mine har vokst til å bli snille, empatiske, rettferdige, inkluderende og godt likte, så jeg må ha gjort noe riktig :-) Anonymous poster hash: 18a88...bf9
Guttaboys Skrevet 23. desember 2014 #15 Skrevet 23. desember 2014 Håndtere ting annerledes de gangene jeg har fått nok. Leke mer med barna på gulvet. Dette er ting jeg vet jeg har forbedringspotensiale på.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #16 Skrevet 23. desember 2014 Jeg banner alt for mye uten å tenke ! Anonymous poster hash: eeb61...2fa
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #17 Skrevet 23. desember 2014 Har bare vært mor i 1,5 år, så har nok myye feil og ting jeg kommer til å angre på i valgene jeg tar framover. Det er jo nå det virkelig starter! Foreløpig angrer jeg på at jeg det siste halvåret har vært litt for utålmodig i leggesituasjonen, og latt faren overta de gangene hun er vanskelig, og jeg har nå blitt andrevalget. Heldigvis har hun en pappa som er god og tålmodig som dagen er lang. Ellers ser jeg at hun trekker seg vekk de få gangene jeg og faren diskuterer litt, og da synes jeg veldig synd på henne. Anonymous poster hash: 67074...d6d
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #18 Skrevet 23. desember 2014 Jeg og mannen kunne kranglet mindre da de var mindre. Har tatt oss selv i nakken nå da, men det tar ikke bort det som har vært. Anonymous poster hash: abdde...1bb
Gustav Klitt Skrevet 23. desember 2014 #19 Skrevet 23. desember 2014 Heldigvis er det ikke for sent, siden vi nylig starta med blanke ark igjen. Men blir litt som luten, kommer ikke på noe spesielt. Bortsett fra at jeg er nærmest patologisk konsekvent, så, kanskje litt mer slækk fra nå av
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. desember 2014 #20 Skrevet 23. desember 2014 Kunne vært mindre firekanta med de to yngste, for mange teite prinsipper som skulle følges.
Twintipp og himmelblå Skrevet 23. desember 2014 #21 Skrevet 23. desember 2014 Kunne ønske jeg så underholdningsverdien av å gå i skogen og tenne bål. Det er bare så tråkig at jeg heller blir dratt etter halsen bak Color Line!
Sint naken biltyv Skrevet 23. desember 2014 #22 Skrevet 23. desember 2014 (endret) Ikke noe jeg kan komme på egentlig. Er veldig fornøyd med barna mine og måten vi oppdrar de på. Mmm, vi kunne kanskje diskutert litt mindre vi voksne, det kan gå ei kule varm i ny og ne. Endret 23. desember 2014 av Sint naken biltyv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå