Gå til innhold

neeeii!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg starter på jobb om 1,5 t og nå sitter jeg på do, litt dålig i magen og små kvalm.hva er sjangsen for at dette bare er tilfeldig og ikke omgangsyken? Har ett svert stramt tidskjema på jobb frem til 20 som innebærer avtaler med folk, avbryter jeg dette kommer de til og bli krise for dems del. Hva gjør jeg nå????

Anonymous poster hash: 949e0...665

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har omgangssyken så drar du iallefall ikke ut fra huset for å smitte andre rett før jul...

Anonymous poster hash: 76281...169
Skrevet

Går på jobb og ser det an, hvis det ikke er syke mennesker og nærkontakt det er snakk om... Kan være andre grunner også. Reaksjon på noe du har spist?

Skrevet

Jeg er veldig intim med kundene mine,ehm.. d hørtes ikke bra ut:p vi er tette da med andre ord. Har spist d samme i hele desember så jeg vet det ikke er mat relatert! Åååh.. må gå, men kommer det gradvis om det er omg. Eller som lyn fra åpen himmel?:/

Anonymous poster hash: 949e0...665

Skrevet

Hos oss har over halvparten av både de ansatte og pasienter vært syke de siste ukene, så jeg ville tippe på omgangssyken. Både mannen og jeg har hatt det i mild grad, altså uten oppkast, men med diare.

Anonymous poster hash: 76a81...16a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...