Gå til innhold

Ang ønske om barn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen sa at hvis jeg slutter på prevensjon

Så spruter han ikke inn i meg

 

Ble veldig lei meg

Vi har ingen barn...

 

Anonymous poster hash: c10f6...ede

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal iallefall ikke prøve å lure ham.... Synes synd i deg!

 

Du har vel egentlig kun to valg:

 

1. Bli hos ham og håpe at han forandrer mening... Men med d akseptere at du kanskje aldri får barn!

 

2. Gå fra ham, og etterhvert stifte familie med en ny mann.. Dersom dere er SÅ grunnleggende forskjellige, så er kanskje ikke han den rette for deg. Og drømmemannen venter rundt neste hjørne!

 

Du må faktisk velge hva som er viktigest for DEG og DITT liv; han ELLER barn!?! Vet hva JEG hadde valgt...

 

Lykkectil :)

 

Anonymous poster hash: 742c3...0b9

Skrevet

Men dere må vel ha hatt en diskusjon rundt dette? Eller sa du bare rett ut at du vil slutte på prevensjon?

 

At han ikke ønsker barn med det samme er en ærlig sak som han må få lov til å mene.

Tror det vil hjelpe - også ift hvor såret du er - om dere har en ordentlig diskusjon rundt dette.

 

Anonymous poster hash: b6d11...0d3

Skrevet

Han har sagt før at han vil ha barn med meg

Og nå dette...

 

Det er ikke aktuelt å gå fra han

 

Tusen takk for trøst 💜💜

 

Anonymous poster hash: c10f6...ede

Skrevet

Men sier han at han ikke vil ha barn, eller at han ikke vil ha barn NÅ?

Hvor gamle er dere?

Og han er vel klar over at du kan bli gravid selv om han ikke spruter inni deg?

 

Anonymous poster hash: 7c027...533

Skrevet

Jeg vet ikke hva han tenker egentlig

Er et ømt tema for meg

 

 

Anonymous poster hash: c10f6...ede

Skrevet

Jeg vet ikke hva han tenker egentlig

Er et ømt tema for meg

 

 

Anonymous poster hash: c10f6...ede

Da må du spørre.

Det er også relevant om dere har flere barn på hver deres side, eller ingen i det hele tatt.

Jeg tror du tar sorgene på forskudd, prat med ham :)

 

Anonymous poster hash: b6d11...0d3

Skrevet

Håper det 💞💖

 

Anonymous poster hash: c10f6...ede

Skrevet

Kan jeg spør hvor gamle dere er? Selvfølgelig diskutere man om man ønsker barn FØR man slutter med prevensjon. Kan dere ikke diskutere det, vil dere slite når andre vanskelige spørsmål kommer senere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...