Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #1 Skrevet 23. desember 2014 Mannen sa at hvis jeg slutter på prevensjon Så spruter han ikke inn i meg Ble veldig lei meg Vi har ingen barn... Anonymous poster hash: c10f6...ede
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #2 Skrevet 23. desember 2014 Du skal iallefall ikke prøve å lure ham.... Synes synd i deg! Du har vel egentlig kun to valg: 1. Bli hos ham og håpe at han forandrer mening... Men med d akseptere at du kanskje aldri får barn! 2. Gå fra ham, og etterhvert stifte familie med en ny mann.. Dersom dere er SÅ grunnleggende forskjellige, så er kanskje ikke han den rette for deg. Og drømmemannen venter rundt neste hjørne! Du må faktisk velge hva som er viktigest for DEG og DITT liv; han ELLER barn!?! Vet hva JEG hadde valgt... Lykkectil Anonymous poster hash: 742c3...0b9
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #3 Skrevet 23. desember 2014 Men dere må vel ha hatt en diskusjon rundt dette? Eller sa du bare rett ut at du vil slutte på prevensjon? At han ikke ønsker barn med det samme er en ærlig sak som han må få lov til å mene. Tror det vil hjelpe - også ift hvor såret du er - om dere har en ordentlig diskusjon rundt dette. Anonymous poster hash: b6d11...0d3
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #4 Skrevet 23. desember 2014 Han har sagt før at han vil ha barn med meg Og nå dette... Det er ikke aktuelt å gå fra han Tusen takk for trøst 💜💜 Anonymous poster hash: c10f6...ede
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #5 Skrevet 23. desember 2014 Men sier han at han ikke vil ha barn, eller at han ikke vil ha barn NÅ? Hvor gamle er dere? Og han er vel klar over at du kan bli gravid selv om han ikke spruter inni deg? Anonymous poster hash: 7c027...533
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #6 Skrevet 23. desember 2014 Jeg vet ikke hva han tenker egentlig Er et ømt tema for meg Anonymous poster hash: c10f6...ede
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #7 Skrevet 23. desember 2014 Jeg vet ikke hva han tenker egentlig Er et ømt tema for meg Anonymous poster hash: c10f6...ede Da må du spørre. Det er også relevant om dere har flere barn på hver deres side, eller ingen i det hele tatt. Jeg tror du tar sorgene på forskudd, prat med ham Anonymous poster hash: b6d11...0d3
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #8 Skrevet 23. desember 2014 Håper det 💞💖 Anonymous poster hash: c10f6...ede
**venter** Skrevet 23. desember 2014 #9 Skrevet 23. desember 2014 Kan jeg spør hvor gamle dere er? Selvfølgelig diskutere man om man ønsker barn FØR man slutter med prevensjon. Kan dere ikke diskutere det, vil dere slite når andre vanskelige spørsmål kommer senere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå