Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #1 Skrevet 22. desember 2014 Hørt at Noroviruset setter seg på alle slags ting? Søstra mi og ungene har spydd i flere dager nå, og i morgen kommer det gaver fra dem hit. Kan smitten sitte på gavene som kommer fra huset demmes? Setter stor pris på svar. Vil virkelig ikke få dette viruset i hus! Anonymous poster hash: c75a7...f91
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #2 Skrevet 22. desember 2014 Ærlig ja, men skal utrolig mye til da. Anonymous poster hash: 83d82...5c3
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #3 Skrevet 22. desember 2014 Utakknemlige drittkjerring! Sånne som deg skulle ikke fått gaver i det hele tatt! Anonymous poster hash: b70e7...69a
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #4 Skrevet 22. desember 2014 Utakknemlige drittkjerring! Sånne som deg skulle ikke fått gaver i det hele tatt! Anonymous poster hash: b70e7...69a Fordi jeg er redd for å bli sjuk?? Anonymous poster hash: c75a7...f91
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #5 Skrevet 22. desember 2014 Utakknemlige drittkjerring! Sånne som deg skulle ikke fått gaver i det hele tatt! Anonymous poster hash: b70e7...69a Fordi jeg er redd for å bli sjuk?? Anonymous poster hash: c75a7...f91 Du dør faktisk ikke av å kaste opp litt! Bli voksen å ikke vær så pysete! Anonymous poster hash: b70e7...69a
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #6 Skrevet 22. desember 2014 Jeg har ingen anelse, prøvd å Google? Skjønner godt du er redd for å bli smitta, ingen ønsker å få jula ødelagt av omgangssjuka. Anonymous poster hash: 38193...6a1
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #7 Skrevet 22. desember 2014 Hahahaha nå fikk jeg latterkikk😂🙈 Anonymous poster hash: 39caf...4b2
Isola&Lille+julegave Skrevet 22. desember 2014 #8 Skrevet 22. desember 2014 Skjønner godt at du ikke vil bli syk nå! For noen svar du har fått! (Bitre kjærringer....) Enkelte norovirus kan leve opp til 40 dager utenfor verten. Så teoretisk sett kan du bli smittet. Men sansynligheten er liten. Håndsprit
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #9 Skrevet 22. desember 2014 Utakknemlige drittkjerring! Sånne som deg skulle ikke fått gaver i det hele tatt! Anonymous poster hash: b70e7...69a Fordi jeg er redd for å bli sjuk?? Anonymous poster hash: c75a7...f91 Du dør faktisk ikke av å kaste opp litt! Bli voksen å ikke vær så pysete! Anonymous poster hash: b70e7...69a Hadde du utsatt deg selv for smitte du kunne ungått, for så å ligge å spy på julaften? Da er jeg heller frisk på julaften om jeg har valget. Anonymous poster hash: c75a7...f91
Isola&Lille+julegave Skrevet 22. desember 2014 #10 Skrevet 22. desember 2014 Skjønner godt at du ikke vil bli syk nå! For noen svar du har fått! (Bitre kjærringer....) Enkelte norovirus kan leve opp til 40 dager utenfor verten. Så teoretisk sett kan du bli smittet. Men sansynligheten er liten. Håndsprit
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #11 Skrevet 22. desember 2014 Skjønner godt at du ikke vil bli syk nå! For noen svar du har fått! (Bitre kjærringer....) Enkelte norovirus kan leve opp til 40 dager utenfor verten. Så teoretisk sett kan du bli smittet. Men sansynligheten er liten. Håndsprit takk . godt at noen skjønner meg har lest deg jeg også. derfor jeg er litt skeptisk. leste at det viruset som går nå er veldig heftig, og setter seg på alt.. Anonymous poster hash: c75a7...f91
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #12 Skrevet 22. desember 2014 Så kast papiret og vask deg godt etterpå for så å sprite hendene. Ta å tørk av gavene og.Det holder. Anonymous poster hash: 83d82...5c3
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #13 Skrevet 22. desember 2014 Så kast papiret og vask deg godt etterpå for så å sprite hendene. Ta å tørk av gavene og.Det holder. Anonymous poster hash: 83d82...5c3 Det var lurt, jeg kan ta nytt papir på dem. er bare gaver til ungene så gjør jo ikke noe om jeg ser dem Anonymous poster hash: c75a7...f91
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #14 Skrevet 22. desember 2014 Sprit har null effekt på magevirus! Varmt vann, såpe og evt klorin, men ikke sprit. Bare google det... Anonymous poster hash: 459df...163
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #15 Skrevet 22. desember 2014 Smitten kan sette seg på det meste, så skjønner at du blir litt stressa :-/ Håndsprit alene funker forresten dårlig på Noroviruset. Anonymous poster hash: da036...92e
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #16 Skrevet 22. desember 2014 Smitten kan sette seg på det meste, så skjønner at du blir litt stressa :-/ Håndsprit alene funker forresten dårlig på Noroviruset. Anonymous poster hash: da036...92e Så skummelt. Da får vi smitten i hus i morgen da! Anonymous poster hash: c75a7...f91
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #17 Skrevet 22. desember 2014 Kloramin er det helt rette,men det er da å gå langt. Bruker du klor så skal alt "smøres" inn først vent ca 60 min og tørk av med rent vann uten såpe. Anonymous poster hash: 83d82...5c3
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #18 Skrevet 22. desember 2014 Kloramin er det helt rette,men det er da å gå langt. Bruker du klor så skal alt "smøres" inn først vent ca 60 min og tørk av med rent vann uten såpe. Anonymous poster hash: 83d82...5c3 Takk men jeg kan vell ikke akkurat klore gavene tror jeg! Anonymous poster hash: c75a7...f91
Jordbæråker Skrevet 22. desember 2014 #19 Skrevet 22. desember 2014 Utakknemlige drittkjerring!Sånne som deg skulle ikke fått gaver i det hele tatt! Anonymous poster hash: b70e7...69a Utakknemelige drittkjerring?? Nei men i alle dager? Utakknemelig for at hun ikke ønsker seg selv og barna så vondt nå midt i julen? Hi: du skulle sendt ett par av de gavene fra din søster til hun over her. Siden du tross alt er SÅ utakknemelig at du er frekk nok til å lure på om du burde ta noen forhåndsregler. Du som er så heldig, og får en gylden mulighet til å tilbringe resten av julen over toalettskålen! Huffameg for et utakknemelig kvinnfolk du er Hi! Høres ut som hun fortjener de mye mer enn deg! Og til deg over her.. Sånne som deg trenger vi ikke her inne på forumet! Ville forresten vært litt forsiktig med disse gavene! Jeg ble smittet av svigermor da hun sendte med mannfolket hostesaft. Hun hadde ligget flat og spydd et par dager tidligere. Ønsker deg en fantastisk og FRISK jul Hi!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #20 Skrevet 22. desember 2014 Utakknemlige drittkjerring!Sånne som deg skulle ikke fått gaver i det hele tatt!Anonymous poster hash: b70e7...69a Fordi jeg er redd for å bli sjuk?? Anonymous poster hash: c75a7...f91 Du dør faktisk ikke av å kaste opp litt!Bli voksen å ikke vær så pysete! Anonymous poster hash: b70e7...69a Hold kjeft uempatiske drittkjerring! Det er faktisk ikke kult å få spysyken i jula, og det finnes folk som har angst for sånt! Anonymous poster hash: 3bdc7...c4e
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #21 Skrevet 22. desember 2014 Utakknemlige drittkjerring!Sånne som deg skulle ikke fått gaver i det hele tatt! Anonymous poster hash: b70e7...69a Utakknemelige drittkjerring?? Nei men i alle dager? Utakknemelig for at hun ikke ønsker seg selv og barna så vondt nå midt i julen? Hi: du skulle sendt ett par av de gavene fra din søster til hun over her. Siden du tross alt er SÅ utakknemelig at du er frekk nok til å lure på om du burde ta noen forhåndsregler. Du som er så heldig, og får en gylden mulighet til å tilbringe resten av julen over toalettskålen! Huffameg for et utakknemelig kvinnfolk du er Hi! Høres ut som hun fortjener de mye mer enn deg! Og til deg over her.. Sånne som deg trenger vi ikke her inne på forumet! Ville forresten vært litt forsiktig med disse gavene! Jeg ble smittet av svigermor da hun sendte med mannfolket hostesaft. Hun hadde ligget flat og spydd et par dager tidligere. Ønsker deg en fantastisk og FRISK jul Hi! Tusen takk! Det var hyggelig å høre! Har veldig lite lyst til å ligge å spy på julaften, så håper virkelig dette går bra! Skummelt at det kan smitte så lett. Ikke rart det er noe som nesten alle får. God jul til deg også! Anonymous poster hash: c75a7...f91
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #22 Skrevet 23. desember 2014 Noen fler som har noen erfaringer eller synspunkter på dette? Anonymous poster hash: c75a7...f91
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #23 Skrevet 23. desember 2014 Sett gaveposen ut i kuldegradene, ta på deg munnbind og hansker, stå ute og pakk om alle gavene (husk å klorvaske innholdet først), la gavene bli stående ute til de skal åpnes. Husk klorvask av hender og dusj godt etter prosessen. Anonymous poster hash: 165a1...11f
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #24 Skrevet 23. desember 2014 Ja, det tror jeg du kan. Jeg fikk det av et brev som ble sendt i posten, hvor avsender skrev at hun lå med omgangssyke. To dager etter lå jeg med det samme. Anonymous poster hash: 677ca...346
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #25 Skrevet 23. desember 2014 Ja, det tror jeg du kan. Jeg fikk det av et brev som ble sendt i posten, hvor avsender skrev at hun lå med omgangssyke. To dager etter lå jeg med det samme. Anonymous poster hash: 677ca...346 oi såpass ja! rart smitten kan komme med et brev Anonymous poster hash: c75a7...f91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå