Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #1 Skrevet 22. desember 2014 Har jeg mye på hjertet så prater jeg på inn og ut pust. Dette plager meg i ettertid for jeg burde kunne prate saktere. Flere som meg? Anonymous poster hash: c2f7a...d7a
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #2 Skrevet 22. desember 2014 Ja, jeg er sånn. Jobber ikke så mye med å snakke saktere, men med å snakke mindre. Pleier å prøve å stoppe å tenke "er dette viktig, interessant, relevant og nødvendig å dele" før jeg sier noe. Desverre glemmer jeg meg når jeg blir nervøs så får jeg tyn for at jeg har sagt noe feil. Har blitt nye flinkere enn det jeg var og prøver å tenke igjennom hva jeg vil ha ut av samtaler, hva slags inntrykk jeg ønsker å gi og som sagt om det har noe relevans. Anonymous poster hash: 1676b...56a
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #3 Skrevet 22. desember 2014 Ja, min samboer.... Munndiare, og lar ikke en kjeft få komme til ordet. Bryter gjerne inn i samtalen med mer diaré... Utrolig irriterende. 😈 Anonymous poster hash: 4d5d4...c6d
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #4 Skrevet 22. desember 2014 På en måte. Jeg blir så nervøs når jeg skal prate, så prater fort og noen ganger mumlende for å bli fortest mulig ferdig med å snakke. Får dermed ikke alltid sagt ting på den måten jeg ville, og glemmer viktige elementer. Irriterer meg kjempemasse. Anonymous poster hash: c0c60...10f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå