mamma_bergen Skrevet 22. desember 2014 #1 Skrevet 22. desember 2014 Jeg skal ha 9 stk til pizza i morgen og skal ha en salat ved siden av Har lyst å gjøre den litt mer spennende enn vanlig,men vet ikke helt hva Så tips anyone?
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #3 Skrevet 23. desember 2014 Jeg veeeet!!! Får alltid skryt av min. Jeg bruker som regel kålhode som jeg vasker og kutter opp i syltynne/lange biter. Kjøper hvitløk på olje, og har kun oljen over. Drysser på med pepper og rører rundt. Sååå digg 😀 Pleier bare å ha sånn gresk dressing fra knorr til (sånn 3 pk man må blande med rømme) Anonymous poster hash: 4adca...421
Gjest Skrevet 23. desember 2014 #4 Skrevet 23. desember 2014 Lage coleslaw ved siden av? Ille gøtt synes jeg
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #5 Skrevet 23. desember 2014 Pizza skal ikke ha salat til Anonymous poster hash: 81cdb...468
mamsi<3 Skrevet 23. desember 2014 #6 Skrevet 23. desember 2014 Jeg pleier å ha tomat og løk salat som brukes oppå pizzaen, men ikke som egen rett. Du tenkte kanskje mere på en salat som en rett i tillegg? Jeg skjærer tomat og løk i tynne skiver, krydrer med masse vagetta krydder og har på litt hvitvinseddik og rapsolje. Må gjøres et par timer i forveien, ds blir løken litt syltet istede for rå
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #7 Skrevet 23. desember 2014 Pizza skal ikke ha salat til Anonymous poster hash: 81cdb...468 Å det bestemmer du? 🙊 Anonymous poster hash: 4adca...421
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå