Gå til innhold

Ut og fly lillejulaften


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har tatt fly lillejulaften? Vi skal fly fra Flesland ( innenriks) i morgen ettermiddag, og lurer derfor på om det er mange som pleier å fly denne dagen? Er det lurt å beregne litt ekstra tid, eller er denne dagen som alle andre? " Følte seg lite lur ;) "

 

Anonymous poster hash: 84fc9...d75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar, har tenkt å være der 1,5 time før flyet går. Satser på at det holder, eller bør vi beregne mer tid enn det?

 

HI

 

Anonymous poster hash: 84fc9...d75

Skrevet

Jeg ville beregnet minst 2 timer.



Anonymous poster hash: b651b...4f7
Skrevet

Takk for svar :) Kanskje vi bør vurdere det da.

HI

 

Anonymous poster hash: 84fc9...d75

Skrevet

Lille julaften er årets største utfartsdag...

 

Anonymous poster hash: 924ee...695

Skrevet

Hmmm, var det jeg tenkte. Vi har organisert det meste av pakkingen og gaver så vi bruker nok ikke lang tid gjennom sikkerhetskontrollen :) Er nok allikevel en del som skal krangle om julekaker og andre ting, så vi får satse på å være der to timer før ;)

 

HI

 

Anonymous poster hash: 84fc9...d75

Skrevet

Lille julaften er årets største utfartsdag...

 

Anonymous poster hash: 924ee...695

Hvor har du det fra? Jobber du på flyplass?

 

Anonymous poster hash: 36c1b...970

Skrevet

Var ikke mye trafikk lillejulaften, de fleste dro nok helgen som var 😊 Er nok mer folk når vi skal hjem på søndag😁

 

HI

 

Anonymous poster hash: 84fc9...d75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...