Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #1 Skrevet 22. desember 2014 Er ikke det litt stress, med masse gaver som skal med og all den maten? Eller er det bare Koselig? Anonymous poster hash: dac0d...611
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #2 Skrevet 22. desember 2014 Det er bare deilig! I kveld etter at julepynten var kommet frem fikk jeg en klem av 12åringen med beskjed om at denne julen ble best av alle. Så deilig er det på hytta! Anonymous poster hash: dbb87...a52
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #4 Skrevet 22. desember 2014 Har aldri feiret på hytta, men vi har veldig lyst!! Hadde vi hatt bil som hadde fått oss opp lange, bratte og glatte veier så hadde vi vært på hytta i år Litt stress er det sikkert, men verdt det Anonymous poster hash: 62f94...c65
QueeenBeee Skrevet 22. desember 2014 #5 Skrevet 22. desember 2014 Hadde vi hatt hytte så hadde jeg garantert feiret jul der. Elsker hyttekos og om man synes det er mye stress så er det stort sett bare planlegging som skal til
valkyrien Skrevet 22. desember 2014 #6 Skrevet 22. desember 2014 Kan svare om et par dager Vi skal feire på lånt hytte i år, og jeg aner ikke hvor stor/hvilken standard den har, så det kan bli spennende Vi blir 6 voksne og 1 barn, så det blir jo en del pakker og bagasje som skal flyttespå.
MammantilNurket Skrevet 22. desember 2014 #7 Skrevet 22. desember 2014 Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg heller vil gnage av meg en arm enn å feire jul på en hytte. Hvis det er en slik fancy hytte med alle fasiliteter kan jeg vurdere det, men på familiehytten til eks-svigers hvor tiden har stått stille siden 1913??? I think not ...
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #8 Skrevet 22. desember 2014 Vi skal. Liten hytte, men alle fasiliteter og vei til døra. Deilig. Anonymous poster hash: 76a9e...626
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå