Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #1 Skrevet 22. desember 2014 Vi er 8 voksne og 2 barn på julaften. Holder det med 4 pk riskrem (Fjordland)? Anonymous poster hash: b6a19...db9
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #2 Skrevet 22. desember 2014 Helt klart. Barna spiser da ikke mye riskrem og de færreste voksne spiser en halv pakke riskrem hver etter julemiddagen. Anonymous poster hash: 201a6...71a
Gjest Julia1984 Skrevet 22. desember 2014 #3 Skrevet 22. desember 2014 Ja, det burde holde. Vanligvis er man veldig mett etter julemiddagen at dessert generelt er noe som man orker veldig lite av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå