Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #1 Skrevet 22. desember 2014 Har fri både før, i og etter jul. Det samme har barna. Syntes det er veldig stille på vennefronten. Lurer på om kanskje de fleste tilbringer tid med familien, eller om barna er litt venneløse. Hva gjør deres barn om dagen? Anonymous poster hash: 6237b...1db
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #2 Skrevet 22. desember 2014 Her jeg bor er det nesten bare skilte foreldre, så det er litt varierende hvor mange barn som er her samtidig. Men vi samkjører og er sosiale, de av oss som har barna likt Har også en del venninner med barn som vi er sammen med i julen Anonymous poster hash: ef6b0...811
Nullstress;) Skrevet 22. desember 2014 #3 Skrevet 22. desember 2014 på julaften har vi ikke venner på besøk. ikke fordi de ikke får lov, men det blir bare sånn. ellers kommer og går det barn her stort sett hver dag :)det blir ikke så mye som ellers I året, det er jo familiemiddager og samlinger for de fleste.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #4 Skrevet 22. desember 2014 Er det ikke bare å ringe vennene og høre om de er ledige da? Her har alle fire ungene (5,7,10 og 13 år) vært sammen med venner i dag, samme i går. Noen venner er jo bortreist eller har planer, men ikke alle. Anonymous poster hash: f5fea...290
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #5 Skrevet 22. desember 2014 nei Anonymous poster hash: 421ff...9ad
Gjest Julia1984 Skrevet 22. desember 2014 #6 Skrevet 22. desember 2014 Ja, her leker de på kryss og tvers med hverandre i alle ferier, jula også. Bortsett fra julaften, 1 og 2 dag. Men i romjula er det masse barn i gata. Hyggelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå