Gå til innhold

Ultralyd i morgen!


Violeta

Anbefalte innlegg

I morgen skal jeg på ultralyd og se den lille for første gang, 7+1. Er så spent!! Er alt greit får søsken og besteforeldre verdens beste julegave!

Regner med alt er greit ettersom jeg føler meg ekstremt gravid. Kvalm så det holder, brekker meg mange ganger om dagen, stuptrøtt og oppblåst. Men likevel kjenner jeg meg nervøs! Har gjennomgått tre svangerskap uten noen problemer og aldri mistet, så tenker at det kan da vel ikke gå an å være så heldig å få oppleve det enda en gang?! Men krysser fingrene for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk, Camillaen85!

 

Alt gikk bra, og jeg fikk sett den lille reka vår på drøye 8mm :) Lengden tilsa visst 4 dager lengre enn jeg er på vei, men det er vel veldig lite som skiller noen dager når de er så små :) 124 hjerteslag i minuttet. Fortalte broren min nyheten nettopp, ettersom han kjørte meg til og fra. Så får Storesøsknene vite det i dag :D Veldig spent på reaksjonen til spesielt 10-åringen!

Endret av Violeta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Camillaen85!

 

Alt gikk bra, og jeg fikk sett den lille reka vår på drøye 8mm :) Lengden tilsa visst 4 dager lengre enn jeg er på vei, men det er vel veldig lite som skiller noen dager når de er så små :) 124 hjerteslag i minuttet. Fortalte broren min nyheten nettopp, ettersom han kjørte meg til og fra. Så får Storesøsknene vite det i dag :D Veldig spent på reaksjonen til spesielt 10-åringen!

Gratulerer! Så hyggelig! :) Gleder meg til min tur etterhvert i januar også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...