Lykken_er_tre Skrevet 22. desember 2014 #1 Skrevet 22. desember 2014 Nå når vi venter vår tredje så lurer vi på om vi skal kjøpe en 7 seter for å ha det litt mer rommelig for barna. Jeg er ikke så opptatt av bil og tenker at om det går med de to bilene vi har ( skal selvfølgelig selge en av dem om vi kjøper ny...)så vil jeg heller bare fortsette å ha det slik vi har det nå. Men...med et nyfødt sete bak sammen med to barneseter til en da 7 åring og en 4 åring blir det veldig trangt, tror faktisk ikke det går. Kan da 7 åringen sitte i barnesete foran med meg eller er hun fremdeles for liten til å sitte fremme...? Hva ville dere gjort? kjøpt diger 7 seter?
Elsker livet Skrevet 22. desember 2014 #2 Skrevet 22. desember 2014 7 setere trenger nødvendigvis ikke være digre, og mange biler kan har 3 seter i bredden. Du kan ha barn fremme så lenge du kan koble ut airbagen.
klg,2 boys now:) Skrevet 22. desember 2014 #3 Skrevet 22. desember 2014 Går det an og slå av Airbag foran?da setter du babyen der og de største bak
Lykken_er_tre Skrevet 22. desember 2014 Forfatter #4 Skrevet 22. desember 2014 Så ikke noe stress å bli stoppet i fks kontroll så lenge airbagen er slått av? Da er jo det en kjempegod ide, har uansett lyst til å kunne se babyen litt bedre når vi er på veien.
Gullunger Skrevet 22. desember 2014 #5 Skrevet 22. desember 2014 Se på Ford S-max. Kjempeflott bil og ikke "for stor"!
Lykken_er_tre Skrevet 23. desember 2014 Forfatter #6 Skrevet 23. desember 2014 Se på Ford S-max. Kjempeflott bil og ikke "for stor"! Ja den var ikke så dum! Takk for tipset
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #7 Skrevet 23. desember 2014 Så ikke noe stress å bli stoppet i fks kontroll så lenge airbagen er slått av? Da er jo det en kjempegod ide, har uansett lyst til å kunne se babyen litt bedre når vi er på veien. Ikke noe forbud mot å ha barn sittende framme, uansett alder. Men det anbefales sterkt å slå av airbag. Anonymous poster hash: 4ee22...688
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #8 Skrevet 23. desember 2014 Vi har en peugeot 308 SW. Er en 7 seter (vi har bare 5 foreløpig) og 3 barneseter baki. Anonymous poster hash: 3a563...193
Lykken_er_tre Skrevet 23. desember 2014 Forfatter #9 Skrevet 23. desember 2014 Det går nok mot en ny bil, jeg føler meg mest komfortabel med at alle barna får sitte bak. Gubben er veldig innstilt på en toyota prius + seven, men som jeg begynner å forstå så har vi flere valgmuligheter enn det jeg først har trodd. Noen som har en hybrid bil? Fornøyd? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå