Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #26 Skrevet 22. desember 2014 Nei, jeg har fri I dag hadde mannen fri, så de har vært hjemme i dag også. Er heldig å ha en mann med veldig fleksibel jobb, så selv om vi begge gjerne jobber noen dager har barna fri hele skoleferien. Anonymous poster hash: e1fc7...fcc
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #27 Skrevet 22. desember 2014 Nei. Vi skal være hjemme Anonymous poster hash: 725c3...a49
Chl85 Skrevet 22. desember 2014 #28 Skrevet 22. desember 2014 Nei Er i permisjon så da får hun være hjemme med oss. Blir vel pynting av tre, pepperkakebaking og lage til litt løksuppe til gjester vi får i morgen Kose vårs
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #29 Skrevet 22. desember 2014 Nei. Skulle egentlig gå i dag, men er syk 😕 Så her spørs det hvor mye julefeiring det blir..kjedelig! Anonymous poster hash: 9685e...502
QueeenBeee Skrevet 22. desember 2014 #30 Skrevet 22. desember 2014 Var heldig å få fri. Hadde vi begge måtte jobbe så hadde det vært barnehage på dem ja.
sprelline Skrevet 22. desember 2014 #31 Skrevet 22. desember 2014 Nei.. tatt meg fri og da har mini og fri
Elskerhøsten2014 Skrevet 22. desember 2014 #32 Skrevet 22. desember 2014 Nei, han tok fri fra torsdagen og skal ikke tilbake før 5 januar
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #33 Skrevet 22. desember 2014 Ja det må han, vi skal begge på jobb. Han er litt furt for det siden "alle andre" har tatt juleferie allerede. Men i morgen skulle kompisen også dit så han kommer nok til å kose seg masse der selv om han var furt i kveld. Anonymous poster hash: 8ceee...66c
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #34 Skrevet 22. desember 2014 Ja. Jeg skal på jobb, og er alene med sønnen. Var hjemme med ham i dag pga karantene etter omgangssyke, men i allmenntilstand kunne kan fint vært i bhg i dag. Så tror han har godt av å være der i morgen og rase av seg litt Anonymous poster hash: 18d69...945
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #36 Skrevet 22. desember 2014 .... Anonymous poster hash: fc06e...b60 Nei, her har alle tatt juleferie!:-) Anonymous poster hash: 882f2...c3a
Miamimom Skrevet 23. desember 2014 #38 Skrevet 23. desember 2014 Mannen skal jobbe, barna er hjemme med meg og jeg får besøk av en høygravid venninne med to små ☺ Så her blir det en livlig formiddag!
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #39 Skrevet 23. desember 2014 Jeg la meg tidlig i går fordi jeg skulle på jobb i dag. Jeg er ikke ferdig med noe slm helst og familien har kommet fra Oslo, men dem får mannen underholde alene imens jeg sitter her på jobb fordi dere har behov for at deres barn skal komme hit og "rase av seg" før dere skal ha de hjemme i fem "laaaaaange" dager.... Anonymous poster hash: 4e9e3...6d2
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #40 Skrevet 23. desember 2014 Jeg la meg tidlig i går fordi jeg skulle på jobb i dag. Jeg er ikke ferdig med noe slm helst og familien har kommet fra Oslo, men dem får mannen underholde alene imens jeg sitter her på jobb fordi dere har behov for at deres barn skal komme hit og "rase av seg" før dere skal ha de hjemme i fem "laaaaaange" dager.... Anonymous poster hash: 4e9e3...6d2 Det er vel strengt tatt din egen skyld at du ikke er ferdig? Dette er en helt vanlig arbeidsdag så ingen sympati til de som må jobbe idag. De aller fleste andre må også på jobb vet du! Anonymous poster hash: b3384...1fd
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #41 Skrevet 23. desember 2014 Jeg la meg tidlig i går fordi jeg skulle på jobb i dag. Jeg er ikke ferdig med noe slm helst og familien har kommet fra Oslo, men dem får mannen underholde alene imens jeg sitter her på jobb fordi dere har behov for at deres barn skal komme hit og "rase av seg" før dere skal ha de hjemme i fem "laaaaaange" dager.... Anonymous poster hash: 4e9e3...6d2 Du har selv valgt yrket, så synes ilke synd på deg. Selv skal jeg jobbe, og trenger derfor pass. Er heldigvis ferdig med det meste siden jeg lenge har vært klar over at julaften også iår faller på 24.desember. Må jobbe siden slike som deg skal gjøre alt i siste liten. Men det er egentlig greit og noe jeg var klar over da jeg valgte mitt yrke. Anonymous poster hash: 1b54d...a62
Øyne som ser!! Skrevet 23. desember 2014 #42 Skrevet 23. desember 2014 Jeg la meg tidlig i går fordi jeg skulle på jobb i dag. Jeg er ikke ferdig med noe slm helst og familien har kommet fra Oslo, men dem får mannen underholde alene imens jeg sitter her på jobb fordi dere har behov for at deres barn skal komme hit og "rase av seg" før dere skal ha de hjemme i fem "laaaaaange" dager.... Anonymous poster hash: 4e9e3...6d2 Dakars deg, må jobbe på en helt normal arbeidsdag. Finn deg en annen jobb om du synes det er så fælt. Vil ikke ha sånne som deg til å jobbe for mitt barn. Usj!!!
*Miss Marple* Skrevet 23. desember 2014 #43 Skrevet 23. desember 2014 Jeg la meg tidlig i går fordi jeg skulle på jobb i dag. Jeg er ikke ferdig med noe slm helst og familien har kommet fra Oslo, men dem får mannen underholde alene imens jeg sitter her på jobb fordi dere har behov for at deres barn skal komme hit og "rase av seg" før dere skal ha de hjemme i fem "laaaaaange" dager.... Anonymous poster hash: 4e9e3...6d2 Men i alle dager! Er det synd på deg fordi du må gjøre jobben din? Er det synd på deg fordi noen benytter seg av tilbudet de betaler for? Er det 'kundene' dine sin feil at du ikke er ferdig med juleforberedelsene? Nå har jeg hørt det også 👏😜
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #44 Skrevet 23. desember 2014 Jeg la meg tidlig i går fordi jeg skulle på jobb i dag. Jeg er ikke ferdig med noe slm helst og familien har kommet fra Oslo, men dem får mannen underholde alene imens jeg sitter her på jobb fordi dere har behov for at deres barn skal komme hit og "rase av seg" før dere skal ha de hjemme i fem "laaaaaange" dager.... Anonymous poster hash: 4e9e3...6d2 Håper ikke du jobber i "vår" barnehage.... Anonymous poster hash: bf5c8...77e
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #45 Skrevet 23. desember 2014 Her er det fri på alle mann. Nå skal jeg ut på runde og hente tanteungene våre. Foreldrene deres skal jobbe så de skal kose seg hos oss :-) Anonymous poster hash: ffd85...c93
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #46 Skrevet 23. desember 2014 Jeg la meg tidlig i går fordi jeg skulle på jobb i dag. Jeg er ikke ferdig med noe slm helst og familien har kommet fra Oslo, men dem får mannen underholde alene imens jeg sitter her på jobb fordi dere har behov for at deres barn skal komme hit og "rase av seg" før dere skal ha de hjemme i fem "laaaaaange" dager.... Anonymous poster hash: 4e9e3...6d2 Håper ikke du jobber i "vår" barnehage.... Anonymous poster hash: bf5c8...77e Er nok flere som henne som ikke vil jobbe i dag Anonymous poster hash: 598c1...90c
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #47 Skrevet 23. desember 2014 Forbausende at så mange kan ta seg fri flere dager før jul? Her er det helt vanlig at folk flest jobber julaften, og iallfall lillejulaften som jo er en helt vanlig dag. I tillegg er tida før jula for de fleste jeg kjenner en tid det er vanskelig å få avspasering eller avvikle feriedager. Hvor jobber dere som "helt selvfølgelig" har fri og sitter og nærmest syns synd i de barna som må i barnehage disse helt vanlige arbeidsdagene? Anonymous poster hash: 7723f...c88
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #48 Skrevet 23. desember 2014 Ja, har lurt på om det er endringer i samfunnet når flere og flere tar seg fri lillejuleaften, vi har barn i barnehage med fire avdelinger og i dag var det kun to barn i bhg.. Selv er jeg i ny jobb som gir arbeidere fri på julaften og nyttårsaften, har vært vant med å jobbe disse dagene. Anonymous poster hash: ec5ff...f5f
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #49 Skrevet 23. desember 2014 Jeg la meg tidlig i går fordi jeg skulle på jobb i dag. Jeg er ikke ferdig med noe slm helst og familien har kommet fra Oslo, men dem får mannen underholde alene imens jeg sitter her på jobb fordi dere har behov for at deres barn skal komme hit og "rase av seg" før dere skal ha de hjemme i fem "laaaaaange" dager.... Anonymous poster hash: 4e9e3...6d2 Du har selv valgt yrket, så synes ilke synd på deg.Selv skal jeg jobbe, og trenger derfor pass. Er heldigvis ferdig med det meste siden jeg lenge har vært klar over at julaften også iår faller på 24.desember. Må jobbe siden slike som deg skal gjøre alt i siste liten. Men det er egentlig greit og noe jeg var klar over da jeg valgte mitt yrke. Anonymous poster hash: 1b54d...a62 Snakker ikke om de som må jobbe da vet du ;-) og du må nok ikke jobbe pga folk som meg. Skal ikke i en eneste butikk. er ikke ferdig fordi jeg har vært syk og hadde ikke trengt å jobbe hvis ikke de foreldrene som er hjemme hadde sendt i bhg fordi de må utnytte tiden før barna skal være FEM dager hjemme! Jeg elsker jobben min, men ikke foreldre som ikke bryr seg om andre enn seg selv! Anonymous poster hash: 4e9e3...6d2
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #50 Skrevet 23. desember 2014 Jeg la meg tidlig i går fordi jeg skulle på jobb i dag. Jeg er ikke ferdig med noe slm helst og familien har kommet fra Oslo, men dem får mannen underholde alene imens jeg sitter her på jobb fordi dere har behov for at deres barn skal komme hit og "rase av seg" før dere skal ha de hjemme i fem "laaaaaange" dager.... Anonymous poster hash: 4e9e3...6d2 Men i alle dager! Er det synd på deg fordi du må gjøre jobben din? Er det synd på deg fordi noen benytter seg av tilbudet de betaler for? Er det 'kundene' dine sin feil at du ikke er ferdig med juleforberedelsene? Nå har jeg hørt det også 👏😜 Ber ikke om sympati og synes ikke synd på meg selv, jeg koser meg på jobb, men synes det er unødvendig å ikke kunne bruke avspasering i dag fordi ungene må rase fra seg mens foreldrene har fri og gjør sitt! Anonymous poster hash: 4e9e3...6d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå