Gå til innhold

Barnehage eller ikke barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi klarer ikke å bestemme oss for oss om vi skal søke plass i barnehage for hun lille til høsten 2015, hun er da 1 år og 8 mnd. Planen var jo at vi søkte plass og begynte å jobbe. Men nå er saken den at jeg er gravid på nytt og går ut i permisjon før sommeren. Ville dere hatt største barnet i barnehage eller gått hjemme med begge barna? 

Anonymous poster hash: 8a8e6...05c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville hatt største i barnehagen og heller hatt kortere dager / fri innimellom.

Anonymous poster hash: 76414...17a

Skrevet

Vet du vil få flest svar ang å ha henne i bhg men jeg sier du bør ha henne hjemme. Nå var eldste her 3 år men det var en fantastisk tid med dem begge. Gikk i åpen bhg 3 ganger hver uke og hadde det strålende.

Anonymous poster hash: cae33...b65

Skrevet

Vet du vil få flest svar ang å ha henne i bhg men jeg sier du bør ha henne hjemme. Nå var eldste her 3 år men det var en fantastisk tid med dem begge. Gikk i åpen bhg 3 ganger hver uke og hadde det strålende.

Anonymous poster hash: cae33...b65

Men hvordan er det å få barnehageplass når hun er eldre? I 2015 har hun jo krav på plass.. Og får man søskenfri når man søker dem inn samme året? Hadde vært dumt med to ulike barnehager..

Anonymous poster hash: 8a8e6...05c

Skrevet

Ha henne i barnehagen, så kan du heller ha korte dager og fri innimellom . Det kan være utrolig slitsomt med 2 så tette barn. Du vet ikke hvordan det blie med amming og søvn

Anonymous poster hash: 0db53...e0a

Skrevet

Jeg ville søkt, og evt. sagt opp om du skulle ombestemme deg. Jeg hadde også ei storesøster på samme alder, og noen dager var det svært godt å sende av gårde i bhg. Spesielt de første månedene, minstemann ville ha melk så ofte på natten og sov heller mye på morgenen. Det var godt å få sove fremfor å stå opp tidlig med storesøster. I tillegg tror jeg det var godt for hun å leke og herje litt i bhg, de dagene hun var hjemme med meg og minstemann ble hun lettere rastløs og lei, til tross for vi gikk lange turer og var på lekeplassen med andre barn.

Anonymous poster hash: 711c5...ac4

Skrevet

Søk halv plass.

Det kan være vanvittig slitsomt med to tette barn - selvopplevd!. Man vet aldri hva slags baby man får heller. Det kan fort være en baby som krever all din oppmerksomhet 24/7 eller en som sover hele dagen, det vet man aldri. 

Anonymous poster hash: be545...d8b
Skrevet

Barnehage!!! Prøvde meg på å gå hjemme med 2, det var alt annet enn gøy med kolikk og trass på en gang.

Anonymous poster hash: f4c9b...e91

Skrevet

Søk plass, så kan du se hvordan det er, evt ha korte dager! Har gått hjemme med 3 tette i en periode og holdt på å bli ødelagt! (Pga dårlig rygg og kolikk unge!)

Anonymous poster hash: d024c...28c

Skrevet

hadde søkt og sett hvodan det gikk---

Anonymous poster hash: 1b23b...3f7
Skrevet

Ikke finn på å stå uten bhgplass. Søk heller og gi kortere dager om du føler for det.

Hilsen ei som gjorde det, fikk kolikkbaby og dermed null søvn det året.

Anonymous poster hash: b804b...687

Skrevet

Søk plass.

Så tar du heller kortere dager og fri innimellom. Hun har godt av å starte å lære de sosiale kodene snart.

Anonymous poster hash: 859c0...2a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...