Gå til innhold

Stakk meg på kniven

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle taut av oppvaskmaskinen og der i bestikkurven stod det en splitter ny, skarp, liten kniv som var i en slik vinkel at jeg ikke så den. Skulle ta ut kniven bak, og stakk kniven i fingeren :( er ikke det typisk at det er den nye, sylskarpe kniven man stikker seg på? Det gjorde skikkelig vondt, blødde endel, men såret er bare 2-3 mm inn i fingeren da heldigvis. Satte på et plaster. Men burde jeg gjøre mer? Er det noe jeg burde ha på såret?

Anonymous poster hash: dc299...910

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha litt salt i såret!

😂neida.... Tror dette skal gå bra jeg. Så lenge fingeren ikke er kuttet av så leger slike sår seg selv👍

Anonymous poster hash: 36db3...52e

Skrevet

Heldigvis sitter fingeren på ;)

Skrevet

Kjeder du deg??

Anonymous poster hash: 117fe...325

Skrevet

Skarpe kniver setter jeg alltid med spissen ned, nettopp av den grunnen der.

Skrevet

Bestikkskuff er tingen!

Anonymous poster hash: c3fa4...e65

Skrevet

Om det gaper kan du kjøpe strips på apoteket for å unngå arr:)

Anonymous poster hash: 219c5...9d6

Skrevet

Gode kjøkkenkniver skal ikke vaskes i vaskemaskinen pga slitasje og de blir sløve.

Sett kniven ned eller la de ligge hvis du absolutt må vaske de i maskinen.

Et så lite sår holder med plaster. Litt hysterisk?

Anonymous poster hash: 3616e...4c0

Skrevet

Skarpe kniver setter jeg alltid med spissen ned, nettopp av den grunnen der.

Ja, får begynne med det :)

Skrevet

Om det gaper kan du kjøpe strips på apoteket for å unngå arr:)Anonymous poster hash: 219c5...9d6

Ok :) men fikk klemt deg godt sammen med plasteret, har liksom klistra seg sammen igjen. Så håper det bare gror fint :)

Gode kjøkkenkniver skal ikke vaskes i vaskemaskinen pga slitasje og de blir sløve.

Et så lite sår holder med plaster. Litt hysterisk? Anonymous poster hash: 3616e...4c0

Vet ikke om de er gode jeg altså, de er fra IKEA og kostet vel under tyve kr, så er liksom ikke sååå farlig ;)

Jeg målte på kniven, gikk nok 5 mm inn i fingeren. Gjør fortsatt vondt, men har klistra seg sammen.

Hysterisk å spørre om jeg burde smøre på noe? Hørt om verkefinger?

Skrevet

Om det gaper kan du kjøpe strips på apoteket for å unngå arr:)Anonymous poster hash: 219c5...9d6

Ok :) men fikk klemt deg godt sammen med plasteret, har liksom klistra seg sammen igjen. Så håper det bare gror fint :)

Et så lite sår holder med plaster. Litt hysterisk? Anonymous poster hash: 3616e...4c0

Vet ikke om de er gode jeg altså, de er fra IKEA og kostet vel under tyve kr, så er liksom ikke sååå farlig ;)

Jeg målte på kniven, gikk nok 5 mm inn i fingeren. Gjør fortsatt vondt, men har klistra seg sammen.

Hysterisk å spørre om jeg burde smøre på noe? Hørt om verkefinger?

Jeg er kjøttskjærer og et så lite sår blør mye, men er overfladisk. Er du redd for betennelse så renser du i utvannet grønnsåpe.

Har du aldri kuttet deg før? Utrolig at man er så hjelpesløs pga,et lite sår.

Anonymous poster hash: 3616e...4c0

Skrevet

Hysterisk å spørre om jeg burde smøre på noe? Hørt om verkefinger? Anonymous poster hash: dc299...910

Jeg er kjøttskjærer og et så lite sår blør mye, men er overfladisk. Er du redd for betennelse så renser du i utvannet grønnsåpe.

Har du aldri kuttet deg før? Utrolig at man er så hjelpesløs pga,et lite sår. Anonymous poster hash: 3616e...4c0

Jeg har kuttet meg masse, men ikke så dypt. Da jeg hadde et lignende sår etter et inngrep fikk jeg beskjed om å rense etc.

Skrevet

Er dette et seriøst innlegg?

Anonymous poster hash: 795df...f00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...