Gå til innhold

Stakk meg på kniven


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle taut av oppvaskmaskinen og der i bestikkurven stod det en splitter ny, skarp, liten kniv som var i en slik vinkel at jeg ikke så den. Skulle ta ut kniven bak, og stakk kniven i fingeren :( er ikke det typisk at det er den nye, sylskarpe kniven man stikker seg på? Det gjorde skikkelig vondt, blødde endel, men såret er bare 2-3 mm inn i fingeren da heldigvis. Satte på et plaster. Men burde jeg gjøre mer? Er det noe jeg burde ha på såret?

 

Anonymous poster hash: dc299...910

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha litt salt i såret!

 

 

😂neida.... Tror dette skal gå bra jeg. Så lenge fingeren ikke er kuttet av så leger slike sår seg selv👍

 

Anonymous poster hash: 36db3...52e

Skrevet

Heldigvis sitter fingeren på ;)

 

Anonymous poster hash: dc299...910

Skrevet

Kjeder du deg??

 

Anonymous poster hash: 117fe...325

Skrevet

Skarpe kniver setter jeg alltid med spissen ned, nettopp av den grunnen der.

Skrevet

Bestikkskuff er tingen!

 

Anonymous poster hash: c3fa4...e65

Skrevet

Om det gaper kan du kjøpe strips på apoteket for å unngå arr:)

 

Anonymous poster hash: 219c5...9d6

Skrevet

Gode kjøkkenkniver skal ikke vaskes i vaskemaskinen pga slitasje og de blir sløve.

Sett kniven ned eller la de ligge hvis du absolutt må vaske de i maskinen.

Et så lite sår holder med plaster. Litt hysterisk?

 

Anonymous poster hash: 3616e...4c0

Skrevet

Skarpe kniver setter jeg alltid med spissen ned, nettopp av den grunnen der.

Ja, får begynne med det :)

 

Anonymous poster hash: dc299...910

Skrevet

Om det gaper kan du kjøpe strips på apoteket for å unngå arr:)Anonymous poster hash: 219c5...9d6

  

Ok :) men fikk klemt deg godt sammen med plasteret, har liksom klistra seg sammen igjen. Så håper det bare gror fint :)

 

Gode kjøkkenkniver skal ikke vaskes i vaskemaskinen pga slitasje og de blir sløve.

Sett kniven ned eller la de ligge hvis du absolutt må vaske de i maskinen.

Et så lite sår holder med plaster. Litt hysterisk? Anonymous poster hash: 3616e...4c0

Vet ikke om de er gode jeg altså, de er fra IKEA og kostet vel under tyve kr, så er liksom ikke sååå farlig ;)

Jeg målte på kniven, gikk nok 5 mm inn i fingeren. Gjør fortsatt vondt, men har klistra seg sammen.

 

Hysterisk å spørre om jeg burde smøre på noe? Hørt om verkefinger?

 

Anonymous poster hash: dc299...910

Skrevet

 

Om det gaper kan du kjøpe strips på apoteket for å unngå arr:)Anonymous poster hash: 219c5...9d6

Ok :) men fikk klemt deg godt sammen med plasteret, har liksom klistra seg sammen igjen. Så håper det bare gror fint :)

 

Gode kjøkkenkniver skal ikke vaskes i vaskemaskinen pga slitasje og de blir sløve.

Sett kniven ned eller la de ligge hvis du absolutt må vaske de i maskinen.

Et så lite sår holder med plaster. Litt hysterisk? Anonymous poster hash: 3616e...4c0

Vet ikke om de er gode jeg altså, de er fra IKEA og kostet vel under tyve kr, så er liksom ikke sååå farlig ;)

Jeg målte på kniven, gikk nok 5 mm inn i fingeren. Gjør fortsatt vondt, men har klistra seg sammen.

 

Hysterisk å spørre om jeg burde smøre på noe? Hørt om verkefinger?

 

Anonymous poster hash: dc299...910

Jeg er kjøttskjærer og et så lite sår blør mye, men er overfladisk. Er du redd for betennelse så renser du i utvannet grønnsåpe.

 

Har du aldri kuttet deg før? Utrolig at man er så hjelpesløs pga,et lite sår.

 

Anonymous poster hash: 3616e...4c0

Skrevet

 

 

Om det gaper kan du kjøpe strips på apoteket for å unngå arr:)Anonymous poster hash: 219c5...9d6

Ok :) men fikk klemt deg godt sammen med plasteret, har liksom klistra seg sammen igjen. Så håper det bare gror fint :)

Gode kjøkkenkniver skal ikke vaskes i vaskemaskinen pga slitasje og de blir sløve.

Sett kniven ned eller la de ligge hvis du absolutt må vaske de i maskinen.

Et så lite sår holder med plaster. Litt hysterisk? Anonymous poster hash: 3616e...4c0

Vet ikke om de er gode jeg altså, de er fra IKEA og kostet vel under tyve kr, så er liksom ikke sååå farlig ;)

Jeg målte på kniven, gikk nok 5 mm inn i fingeren. Gjør fortsatt vondt, men har klistra seg sammen.

Hysterisk å spørre om jeg burde smøre på noe? Hørt om verkefinger? Anonymous poster hash: dc299...910

Jeg er kjøttskjærer og et så lite sår blør mye, men er overfladisk. Er du redd for betennelse så renser du i utvannet grønnsåpe.

Har du aldri kuttet deg før? Utrolig at man er så hjelpesløs pga,et lite sår. Anonymous poster hash: 3616e...4c0

Jeg har kuttet meg masse, men ikke så dypt. Da jeg hadde et lignende sår etter et inngrep fikk jeg beskjed om å rense etc.

 

 

Anonymous poster hash: dc299...910

Skrevet

Er dette et seriøst innlegg?

 

Anonymous poster hash: 795df...f00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...