Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #1 Skrevet 22. desember 2014 Skulle taut av oppvaskmaskinen og der i bestikkurven stod det en splitter ny, skarp, liten kniv som var i en slik vinkel at jeg ikke så den. Skulle ta ut kniven bak, og stakk kniven i fingeren er ikke det typisk at det er den nye, sylskarpe kniven man stikker seg på? Det gjorde skikkelig vondt, blødde endel, men såret er bare 2-3 mm inn i fingeren da heldigvis. Satte på et plaster. Men burde jeg gjøre mer? Er det noe jeg burde ha på såret? Anonymous poster hash: dc299...910
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #3 Skrevet 22. desember 2014 Ha litt salt i såret! 😂neida.... Tror dette skal gå bra jeg. Så lenge fingeren ikke er kuttet av så leger slike sår seg selv👍 Anonymous poster hash: 36db3...52e
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #4 Skrevet 22. desember 2014 Heldigvis sitter fingeren på Anonymous poster hash: dc299...910
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #5 Skrevet 22. desember 2014 Kjeder du deg?? Anonymous poster hash: 117fe...325
Channa Skrevet 22. desember 2014 #6 Skrevet 22. desember 2014 Skarpe kniver setter jeg alltid med spissen ned, nettopp av den grunnen der.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #7 Skrevet 22. desember 2014 Bestikkskuff er tingen! Anonymous poster hash: c3fa4...e65
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #8 Skrevet 22. desember 2014 Om det gaper kan du kjøpe strips på apoteket for å unngå arr:) Anonymous poster hash: 219c5...9d6
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #9 Skrevet 22. desember 2014 Gode kjøkkenkniver skal ikke vaskes i vaskemaskinen pga slitasje og de blir sløve. Sett kniven ned eller la de ligge hvis du absolutt må vaske de i maskinen. Et så lite sår holder med plaster. Litt hysterisk? Anonymous poster hash: 3616e...4c0
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #10 Skrevet 22. desember 2014 Skarpe kniver setter jeg alltid med spissen ned, nettopp av den grunnen der.Ja, får begynne med det Anonymous poster hash: dc299...910
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #11 Skrevet 22. desember 2014 Om det gaper kan du kjøpe strips på apoteket for å unngå arr:)Anonymous poster hash: 219c5...9d6 Ok men fikk klemt deg godt sammen med plasteret, har liksom klistra seg sammen igjen. Så håper det bare gror fint Gode kjøkkenkniver skal ikke vaskes i vaskemaskinen pga slitasje og de blir sløve. Sett kniven ned eller la de ligge hvis du absolutt må vaske de i maskinen. Et så lite sår holder med plaster. Litt hysterisk? Anonymous poster hash: 3616e...4c0 Vet ikke om de er gode jeg altså, de er fra IKEA og kostet vel under tyve kr, så er liksom ikke sååå farlig Jeg målte på kniven, gikk nok 5 mm inn i fingeren. Gjør fortsatt vondt, men har klistra seg sammen. Hysterisk å spørre om jeg burde smøre på noe? Hørt om verkefinger? Anonymous poster hash: dc299...910
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #12 Skrevet 22. desember 2014 Om det gaper kan du kjøpe strips på apoteket for å unngå arr:)Anonymous poster hash: 219c5...9d6 Ok men fikk klemt deg godt sammen med plasteret, har liksom klistra seg sammen igjen. Så håper det bare gror fint Gode kjøkkenkniver skal ikke vaskes i vaskemaskinen pga slitasje og de blir sløve. Sett kniven ned eller la de ligge hvis du absolutt må vaske de i maskinen. Et så lite sår holder med plaster. Litt hysterisk? Anonymous poster hash: 3616e...4c0 Vet ikke om de er gode jeg altså, de er fra IKEA og kostet vel under tyve kr, så er liksom ikke sååå farlig Jeg målte på kniven, gikk nok 5 mm inn i fingeren. Gjør fortsatt vondt, men har klistra seg sammen. Hysterisk å spørre om jeg burde smøre på noe? Hørt om verkefinger? Anonymous poster hash: dc299...910 Jeg er kjøttskjærer og et så lite sår blør mye, men er overfladisk. Er du redd for betennelse så renser du i utvannet grønnsåpe. Har du aldri kuttet deg før? Utrolig at man er så hjelpesløs pga,et lite sår. Anonymous poster hash: 3616e...4c0
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #13 Skrevet 22. desember 2014 Om det gaper kan du kjøpe strips på apoteket for å unngå arr:)Anonymous poster hash: 219c5...9d6 Ok men fikk klemt deg godt sammen med plasteret, har liksom klistra seg sammen igjen. Så håper det bare gror fint Gode kjøkkenkniver skal ikke vaskes i vaskemaskinen pga slitasje og de blir sløve. Sett kniven ned eller la de ligge hvis du absolutt må vaske de i maskinen. Et så lite sår holder med plaster. Litt hysterisk? Anonymous poster hash: 3616e...4c0 Vet ikke om de er gode jeg altså, de er fra IKEA og kostet vel under tyve kr, så er liksom ikke sååå farlig Jeg målte på kniven, gikk nok 5 mm inn i fingeren. Gjør fortsatt vondt, men har klistra seg sammen. Hysterisk å spørre om jeg burde smøre på noe? Hørt om verkefinger? Anonymous poster hash: dc299...910 Jeg er kjøttskjærer og et så lite sår blør mye, men er overfladisk. Er du redd for betennelse så renser du i utvannet grønnsåpe. Har du aldri kuttet deg før? Utrolig at man er så hjelpesløs pga,et lite sår. Anonymous poster hash: 3616e...4c0 Jeg har kuttet meg masse, men ikke så dypt. Da jeg hadde et lignende sår etter et inngrep fikk jeg beskjed om å rense etc. Anonymous poster hash: dc299...910
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #14 Skrevet 22. desember 2014 Er dette et seriøst innlegg? Anonymous poster hash: 795df...f00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå