Gå til innhold

Bh 60H, hvor finner jeg slike?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Change går bare ned til 65 og etter en vask er de for vide. Finnes det noen andre som har bh i litt ukurante str? Helst på nett, eller i Oslo eller Bergen. 

Anonymous poster hash: b670d...633
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg beklager denne litt frekke kommentaren, men med de proposjonene så høres det ikke helt sunt ut. Hva med å spise mer mat så 65 passer?

Anonymous poster hash: 59c58...067

Skrevet

60H

Kjenner jeg får lyst å se et bilde av deg. :P

Anonymous poster hash: 2ae7a...d2e

Skrevet

Har du sjekket engelske nettsider?

Hilsen 70 i😳

Anonymous poster hash: 22c5f...e70

Skrevet

La lina i oslo. På St haugen

Anonymous poster hash: d471f...7a6

Skrevet

Dolly Parton, er det deg.

Anonymous poster hash: 39352...c21

Skrevet

Har du forsøkt hos Netty? Finnes i hvert fall i Bergen.

Anonymous poster hash: f92a9...035

Skrevet

Eventuelt tar du en 65 og lager et "legg" bak... ikke d fineste, men da passer den iallefall ;)

Anonymous poster hash: fbdab...aab

Skrevet

Takk for tips. Skal sjekke La Lina og Netty.

Til dere som er spydige så burde dere oppdatere dere på bh-str-. 60H tilsvarer omtrent 65FF hos Change, og det er i grunn ikke store pupper. 

Skrevet

Prøv bravissimo.com :)

Jeg bruker forøvrig 65H og jeg er hverken tynn eller har store pupper. Jeg er smal over ryggen bare. H er ikke bare H, hadde jeg vært 85H hadde jeg hatt gigantiske pupper.

Anonymous poster hash: 6d2f1...072

Skrevet

60??

Oj. 11 åringen min bruker 70, og hun er det ikke mye kjøtt på. Vi er forskjellige.

Anonymous poster hash: 1a8a4...41f

Skrevet

Jeg beklager denne litt frekke kommentaren, men med de proposjonene så høres det ikke helt sunt ut. Hva med å spise mer mat så 65 passer?

Anonymous poster hash: 59c58...067

Det er ikke så unormalt. Jeg ser helt normal ut og er 65G (jeg trodde jeg var 75E til jeg ble målt av en proff). De fleste kvinner bruker feil BH størrelse.

Anonymous poster hash: 15f42...987

Skrevet

Til dere som er spydige så burde dere oppdatere dere på bh-str-. 60H tilsvarer omtrent 65FF hos Change, og det er i grunn ikke store pupper. 

Men da kan du vel bare kjøpe 65 FF hos Change da......

Spis litt julemat, ikke bare et salatblad.

Anonymous poster hash: df9d6...476

Skrevet

Hvis du leser tråden så ser du at 65 altfor vide. 

Hvorfor føler du og andre for å tråkke på vekten/kroppen min? Misfornøyd med dere selv?

Jeg har en helt normal kropp og bmi bare så det er sagt.

Skrevet

Prøv bravissimo.com :)

Jeg bruker forøvrig 65H og jeg er hverken tynn eller har store pupper. Jeg er smal over ryggen bare. H er ikke bare H, hadde jeg vært 85H hadde jeg hatt gigantiske pupper.

Anonymous poster hash: 6d2f1...072

Takk for tipset, skal sjekke :)

Skrevet

Så rare dere er! 60 er da ikke så smått? Selv bruker jeg 70H, og jeg er 167 cm og 70 kg.

Anonymous poster hash: 0fac9...b48

Skrevet

Jeg syns folk er merkelige i denne tråden, bruker selv 70 og er helt vanlig stor og har helt vanlig vekt. 70 er også den første som bruker å være utsolgt, så 60 kan ikke være helt merkelig tynt.

Anonymous poster hash: c3c54...816

Skrevet

Tilsvarer det en 80B eller? 🙊🙊

Anonymous poster hash: 3d1a1...94a

Skrevet

Jeg har 65G og ikke liten, helt normal. De har flere undertøysmerker på Zalando. Har du sjekket der?

Skrevet

Ahhh kjenner jeg misunner deg HI :) ER fremdeles på 80 C, men har vært oppe i 95 D :( Men innen sommern, så håper jeg på 70 C. Håper du finner størrelsen iallefall. God Jul!

Skrevet

Jeg bruker 75F og er over 80kg og 170, før jeg ble gravid var jeg 65kg og 70E. Brystkassen min er generelt bred, og puppene mine står ikke rett ut, de bare tar mye plass.

Anonymous poster hash: 83fcb...a73
Skrevet

Dere er rare og frekke. Og det å komme med at ungen din bruker 70? Hva så? Jeg bruker 65D og er ikke for tynn og uten kjøtt på kroppen. Er dere misunnelige for at det virker som hi er en snerten snelle med lite flesk men fin puppestørrelse? Virker sånn...

Anonymous poster hash: 98165...896

Skrevet

Jeg ble målt i salong. De mente at jeg skulle bruke 65 istedenfor 75. Resultater ble at bh-en satt så stramt at jeg fikk valker på ryggen! De var til og med synlige med klær på!! Skikkelig stygt.

Anonymous poster hash: 371cf...7cd

Skrevet

Hvis du leser tråden så ser du at 65 altfor vide. 

Hvorfor føler du og andre for å tråkke på vekten/kroppen min? Misfornøyd med dere selv?

Jeg har en helt normal kropp og bmi bare så det er sagt.

Men du sier jo at det tilsvarer den størrelsen, så da burde det jo passe, da, siden du bruker den størrelsen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...