Gå til innhold

Gått opp en kg:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det kan variere, men med lite trening og litt ekstra mat:(

Veide meg i dag og opp en kg.

Betyr sikkert lite for andre, men jeg har kjempet så hardt.

Føler det på kroppen, ja, den ene kg!

 

Hvordan gå ned den kiloen fortest mulig?

 

Anonymous poster hash: a7f11...346

Videoannonse
Annonse
Skrevet

+/-2-3 kg er som regel kun vann og ingen verdens ting å tenke på....

 

Anonymous poster hash: b96c9...236

Skrevet

Dersom du reagerer på den måten på EN kilo, syns jeg nesten du heller bør oppsøke lege.
 

Bare for å ha sagt det, detter er ikke vondt ment, men personer som reagerer så sterkt på en kilo høres ut som om de er spiseforstyrrelse.
En kilo er ikke mye



Anonymous poster hash: b1a28...ef2
Skrevet

 

Dersom du reagerer på den måten på EN kilo, syns jeg nesten du heller bør oppsøke lege.

 

Bare for å ha sagt det, detter er ikke vondt ment, men personer som reagerer så sterkt på en kilo høres ut som om de er spiseforstyrrelse.

En kilo er ikke mye

 

Anonymous poster hash: b1a28...ef2

Det er ikke den ene kiloen, men redselen for at det går feil vei igjen.

Vil mye heller være redd for en kg, enn å være tykk igjen.

 

Anonymous poster hash: a7f11...346

Skrevet

Helt sikkert vann. Kos deg i julen, så begynner du på ny frisk igjen etter jul. Ikke la 1 kg. ødelegge julen for deg! Gå heller litt turer og kos deg. 



Anonymous poster hash: 3f690...7cc
Skrevet

 

Dersom du reagerer på den måten på EN kilo, syns jeg nesten du heller bør oppsøke lege.

 

Bare for å ha sagt det, detter er ikke vondt ment, men personer som reagerer så sterkt på en kilo høres ut som om de er spiseforstyrrelse.

En kilo er ikke mye

 

Anonymous poster hash: b1a28...ef2

Det er ikke den ene kiloen, men redselen for at det går feil vei igjen.

Vil mye heller være redd for en kg, enn å være tykk igjen.

 

Anonymous poster hash: a7f11...346

 

Ok, så å forstå.

Da tror jeg muligens dat kanskje ville vært bedre for deg å sette opp et spenn på en 4-5 kilo.

Som andre her skriver, vekten kan varierer veldig fra dag til dag.

Er du veldig fokusert på et kilo tall vil du bli et nervevrak etter hvert.

 

Gratulerer med vekt nedgangen.

 

Hilsen AA #3

 

Anonymous poster hash: b1a28...ef2

Skrevet

Caroline?



Anonymous poster hash: f3806...4d8
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Skjønner deg godt. Jeg har gått ned mange kilo og da er faktisk 3 kilo opp iløpet av en helg helt krise!

Men, en kilo kan være mensen på vei kanskje? Eller mye salt mat i helga? Drikk masse vann og spis som du pleier så går det nok bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...