Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #1 Skrevet 22. desember 2014 Går på første runde med pergo, og tenkte å time med eggløsningstester. Er en erfaren tester, og et par dager før el pleier jeg å se en stigning. En tydelig teststrek første dag, like sterke streker neste dag, og gjerne en sterkere teststrek enn kontrollstrek samme dag eller den tredje dagen. Testet et par ganger lørdagskvelden, og siste gangen rundt midnatt var teststreken like svak som den hadde vært tidligere (omtrent ikke synlig) Tolv timer tidligere testet jeg på nytt (i går formiddag) og da hadde teststreken blitt sterkere (ikke like sterk som kontrollstreken da). Ved tre-fire tiden oppdaget jeg MASSE el-slim, har aldri hatt så mye før (måtte skifte bukse). Rakk å ha samleie i fem tiden, og tok en el-test rett etterpå der teststreken var like sterk som kontrollstreken. I ni-tiden og ved midnatt var testene ganske like, teststreken var litt svakere enn kontrollstreken.. Er det virkelig mulig? Skal aldri stole på el-tester mer, men heller ha samleie annenhver dag som gynekologen anbefalte.. Skal etter planen begynne med dobbel kur om to sykluser. Bør jeg begynne på dobbel, eller bør jeg ta enkel som jeg nå tok (siden sjansen ble spolert)..? Nå er jeg skikkeilg sur på meg selv :/ God jul! Anonymous poster hash: 6d3a4...bd6
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #2 Skrevet 22. desember 2014 Skjønner ikke problemet. Du hadde sex når EL testen var positiv. Bra for deg. Sånn ble jeg gravid med nummer to. Lykke til! Anonymous poster hash: c3883...696
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #3 Skrevet 22. desember 2014 Tok en el test nå (har ikke tisset siden 12-tiden), og den var litt sterkere enn de siste testene.. Nesten like sterk som den sterkeste i går.. Hmm, så nå er jeg usikker på når el var/er.. Anonymous poster hash: 6d3a4...bd6
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #4 Skrevet 22. desember 2014 Fikk du ikke med "oppskrift" fra den som skrev ut pergo? Mener jeg testet etter el og deretter skulle ha samleie annenhver dag i en uke. Eller så var det samleie fra syklusdag ca 11-12. Jeg har testet MYE etter el i forbindelse med pergo, inseminering og fryseforsøk, og har ALDRI testet etter el mer enn en gang om dagen. Anonymous poster hash: 79653...bd1
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #5 Skrevet 22. desember 2014 Ja, fikk beskjed om samleie annenhver dag, men tenkte jeg skulle være lur og time det hele med tester i og med at de tidligere har slått ut flere dager før el. Har ikke flere tester igjen nå, så får ikke testet mer.. :/ Anonymous poster hash: 6d3a4...bd6
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #6 Skrevet 22. desember 2014 Da har du samleie annenhver dag neste gang. Blås i all testinga. Hva er vitsen med å teste flere ganger om dagen? Anonymous poster hash: 79653...bd1
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #7 Skrevet 22. desember 2014 Da har du samleie annenhver dag neste gang. Blås i all testinga. Hva er vitsen med å teste flere ganger om dagen? Anonymous poster hash: 79653...bd1 Kommer til å gjøre det neste gang, ja.. Anonymous poster hash: 6d3a4...bd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå