Gå til innhold

Noen som kan noe ang iPad her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt ny iPad til barnet her, som han skal få til jul. Den gamle ipaden er full av sprekker.

Uansett, er det sånn at jeg kan synkronisere den nye med den gamle? Altså at han vil beholde de spillene og banene og "mennene" han har kjøpt på de? Eller er det sånn at han da må begynne på nytt på alle spillene han har hatt i flere år?

Anonymous poster hash: 1ab32...33c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan enten synkronisere via kabel til pc eller trådløst.

Ta backup på pc eller lagre i Icloud og så synkroniserer du

Anonymous poster hash: fb812...ef1

Skrevet

Ja, men vil han da beholde alle spill/brettene? Han har feks bygget mye i minecraft. Vil han beholde alt han har bygget?

Skrevet

Bare logg inn på ituneskontoen din med den nye ipaden så kan du laste ned alle de spillene du tidligere har betalt for en gang til. Du trenger ikke betale for samme spillet to ganger.

Anonymous poster hash: 76aef...3e9

Skrevet

Ja, men vil han da beholde alle spill/brettene? Han har feks bygget mye i minecraft. Vil han beholde alt han har bygget? Anonymous poster hash: 1ab32...33c

Ja. Han beholder alt og må ikke begynne på nytt

Skrevet

Ja, men vil han da beholde alle spill/brettene? Han har feks bygget mye i minecraft. Vil han beholde alt han har bygget?

Hvordan spiller han da? Min sønn spiller minecraft online så alt han gjør lagres jo i selve spillet så han kan logge seg på minecraft med hvilken som helst maskin.

Anonymous poster hash: 76aef...3e9

Skrevet

Ja, men vil han da beholde alle spill/brettene? Han har feks bygget mye i minecraft. Vil han beholde alt han har bygget? Anonymous poster hash: 1ab32...33c

Ja. Han beholder alt og må ikke begynne på nytt Anonymous poster hash: fb812...ef1

Dvs. Han beholder alt som er online og krever innlogging av noe slag

Skrevet

Ehm.. Det vet jeg faktisk ikke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...