Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #1 Skrevet 22. desember 2014 Vil det da være dårlig og grinete HELE tiden? Jeg er så usikker på hva det er med jenta mi på 1,5 år. Hun har våknet masse i natt og grått. Syns hun er mye oppi ørene. Er forkjølet. I dag morges prompa hun endel og så ble hun plutselig i bedre humør?! Så nå er jeg veldig usikker på å ringe lege. Hun har ikke feber.., Anonymous poster hash: c45ba...305
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #2 Skrevet 22. desember 2014 Vi var på legevakta i går kveld og fikk konstatert ørebetennelse. Barnet har hatt feber og ville ikke spise og drikke, har sovet stort sett hele helga, men ikke gitt noe som helst uttrykk for at hun har hatt vondt, hverken i ørene eller andre steder. Så det er tydeligvis ingen automatikk i det nei. God bedring til dere! Anonymous poster hash: 7207c...bc1
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #3 Skrevet 22. desember 2014 Vi var på legevakta i går kveld og fikk konstatert ørebetennelse. Barnet har hatt feber og ville ikke spise og drikke, har sovet stort sett hele helga, men ikke gitt noe som helst uttrykk for at hun har hatt vondt, hverken i ørene eller andre steder. Så det er tydeligvis ingen automatikk i det nei. God bedring til dere! Anonymous poster hash: 7207c...bc1 Takk for det, og samme til dere 😊 Hva var behandlingen dere fikk? Anonymous poster hash: c45ba...305
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #4 Skrevet 22. desember 2014 Vi fikk penicillin, noe miktstur. Slet litt med å få det i henne i går kveld, men vi hadde engangssprøyte, og måtte bare tvinge det i henne, jeg holdt og samboeren sprøyta det inn. Så det er lurt å ordne seg med det og paracet/ibux. Anonymous poster hash: 7207c...bc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå