GÃ¥ til innhold

min stemor forskjellsbehandler barna mine😯

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sønn på 4 1/2 og ei datter på 6 mnd. Etter at jenta kom til verden har stemor nesten ikke enset min sønn. Kommer aldri på besøk når han er hjemme, kun når jeg er hjemme alene med babyen. Er bare så vidt hun gir gutten en klem om de treffes, hun har kun øyne for jenta.. Synes dette er utrolig sårt for gutten min sin del. Han har ikke sagt noe på det enda, så jeg håper dette gir seg når jenta ikke er baby lenger. Heldigvis forguder pappa og gutten min hverandre, så når vi alle treffes har sønnen min kun øyne for bestefar. Synes alikevel det er så trist å se på, for det lyyyser lang vei at jenta er favoritten.

I morgen skal de komme innom med julegaver. Stemor sa at de skulle komme innom for å hilse på barna. Saken er at storebror skal til tanten sin i morgen og er ikke hjemme før halv 4. Stemor hadde planer om å komme i 2 tiden fikk jeg vite pr.tlf i kveld. Hun visste at storebror ikke er hjemme før halv 4, så det er rimelig gjennomsiktig at hun ikke ønsker å ha han i nærheten når hun skal ha babykos for å stoppe babyabstinensene(som hun selv sier) jeg måtte faktisk si at de måtte komme etter 4 siden storebror gleder seg slik til å få besøk av bestemor og bestefar. "Jaja, vi får vel komme i 4 tiden da" var svaret jeg fikk...

Beklager sutringen.. måtte bare lette hjertet en plass...

Anonymous poster hash: e90c6...3ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...