Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #1 Skrevet 21. desember 2014 Har gått en på forskjellige kanaler de siste dagene- jediridderen vender tilbake. Ser det er 11 årsgrense på denne, og aiden jeg aødri har sett disse filmene lure egge på om grensen er reell? Har en 4.klassing som maser om å se disse filmene da star wars er det store. Vet flere i klassen har sett de. Er streng ellers n Anonymous poster hash: 3180c...a23
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #2 Skrevet 21. desember 2014 Ja, der lagret det ved en feil. Ikke var jeg ferdig og ikke hadde jeg lest korrektur🙊 Ihvertfall; er disse filmene skumle? Anonymous poster hash: 3180c...a23
Elsker livet Skrevet 21. desember 2014 #3 Skrevet 21. desember 2014 På kino gjelder denne regelen. På 11 års grense kan barn ned til 8 år gå i følge med en voksen.
Himmel og hav Skrevet 21. desember 2014 #4 Skrevet 21. desember 2014 Det er en del action i dem, men skumle vil jeg ikke si at de er, men spennende kan de være. Ringenes Herre har også 11 års grense, uten sammenligning forøvrig. Jeg tenker at det er en grei grense.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå