Gå til innhold

Så kjipt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet i natt av at det kom lyd fra telefonen til samboeren min. Jeg fikk en dårlig følelse med en gang, men sovnet igjen med en gang. Halv sju i dag tidlig måtte jeg på do og trykket bare på telefonen hans for å se, jeg klarte ikke å la være. (jeg har ALDRI sjekket telefonen hans, facebook, snapp, og andre ting han evt har, før nå). Og der hadde det kommet det snapp fra ei annen jente, ei jeg aldri har hørt om før. Fikk skikkelig vondt inni meg, og spurte han så klart hvem det var, og hvorfor i all verden han har andre jenter på sin snappliste. Hadde det vært ei jeg hadde visst hvem var, hadde det vært ok, men jeg har aldri hørt eller sett dette navnet før. 

Forholdet vårt har dessverre dalt litt nedover den siste tiden, og jeg er gravid. Høygravid faktisk. Jeg føler meg egentlig veldig sviktet, føler han har sviktet meg veldig mye tiden vi har vært sammen ( sviktet litt etter litt, sagt ting han sannsynligvis ikke har ment, ol, gang etter gang, og jeg føler han ikke respekterer meg på en måte.) 

Har vært veldig lei meg og nedfor i dag. Jeg føler han har gått bak ryggen min. HAN har lagt til ei annen JENTE/DAME på sin snapp liste. HVORFOR? Jeg har spurt om hvorfor. Fikk til svar at hun skulle spørre ut om en kamerat av han, som hun kanskje er interessert i. Jeg syns den er litt tynn. Skal jeg legge til andre gutter/menn på min snapp liste og snappe med de fordi min venninne er singel og han kanskje er interessent i henne. Dette henger ikke på greip? De interesserte spør vel den det gjelder direkte?

OG han er mye på jobb....... Vært mye på fester ol uten meg den det siste året (pga graviditet). Og nyttårsaften vil han ikke være med meg. (Invitert bort, han vil ikke dit, derfor må jeg dit alene). 

Alt sammen gir meg en så ekkel følelse... Jeg føler jeg IKKE kan stole på han. Nesten litt fælt å si det, men gleder meg til denne babyen er født og ting er litt mer på plass, så kanskje jeg faktisk bør gå videre... Og finne en mann som viser han elsker meg, liker meg, setter meg i første rekke - noen ganger, vil snakke med meg. Jeg lengter etter det, og jeg tror ikke jeg får det her. Men jeg VIL. Jeg er jo glad i han enda, selv om flere av følelsene er borte pga det. Vi får nå et en liten gutt sammen. 

Men det kan jo være tilfeldig. At han bare er sånn, at venner og jobb betyr mye og kanskje mer for han enn det hjemme. At denne snapp-jenta bare er ei venninne eller noe... 

At han er elendig på å vise følelser ol. (var ikke det før altså, han er en helt normal og vanlig fyr).

Kan hende jeg bare er teit og tar feil. 

Anonymous poster hash: 1fccc...867
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere skal ha baby sammen og han vil ikke feire nyttår med deg?? Seriøst???

Anonymous poster hash: 228bc...a97

Skrevet

Men hvorfor må du reise bort på nyttår, hvis han ikke vil dit?

Anonymous poster hash: d5138...b5b
Skrevet

Jeg tror nok en del av dette er hormoner dine som koker. Jeg hadde det også sånn sist, men en melding på Facebook eller snap er ofte kun det. Ble også irritert på mannen når jeg fant en snap til ei (ung) jente, men fortalte han at det ble for dumt og så gikk vi videre. Jeg blir ekstremt sjalu og mistenksom når jeg er gravid dessverre, det vet jeg :-(

Anonymous poster hash: ddcaf...700

Skrevet

Det er noen i mitt nettverk som har invitert oss, vi har takket ja, men han har ombestemt seg. 

Vi skal heller ikke være sammen i julen, han vil dra hjem til sin familie. (jeg orker ikke å dra så langt siden jeg er høygravid, ca 5 timer i bil).

HI

Skrevet

Og han skal du ha barn med?

Anonymous poster hash: 69f03...e36

Skrevet

Og han skal du ha barn med?

Anonymous poster hash: 69f03...e36

Ja

Gjest Antarctica
Skrevet

Huff, huff og atter huff. Her står det en LAAAAAANG samtale rett for døren ...

Skrevet

Om han har noe på si skal jeg ikke mene så mye om, men dere har uansett problemer som må tas tak i. 

Som en over her sier, det er mulig det er hormoner som gjør det, men jeg hadde også syns at det ar veldig merkelig om mannen ikke ville feire jul og nyttår med meg da jeg var høygravid for første gang (eller andre eller tredje). 

Skal du feire jul med din familie? Eller blir du alene? 

Lykke til med praten!

Anonymous poster hash: 4b3a7...341
Skrevet

Uff vet hvordan du har det, min ble mer å.mer fjern da vi venta barn. Og da håpa jeg og trodde det var mine hormoner som herja. Alle rundt meg å sa det er nok hormonene som spiller et puss.

Her var det ikke det, han oppførte seg dårligere og dårligere og hadde kontakt med andre som han måtte skjule. Da blir det feil når man ikke kan fortelle det men ha hemmeligheter .

Tok meg over 1 år Før jeg kasta han ut, og burde ha avslutta før for meg og barn.

Sier ikke at mine valg er fasit, men ofte et sted inni seg så vet man hva som er rett å galt. Å man vet om det er noe i det man tror eller mistenker har snev av sannheten i seg.

Håper du finner ut av det og lykke til med baby:)

Anonymous poster hash: d7d3c...9c1

Skrevet

Om min mann hadde lagt seg oppi hvem jeg hadde på min snap-liste hadde det blitt månelyst! At han ikke vil feire nyttårsaften med deg er egoistisk og barnslig. 

Anonymous poster hash: f92e8...de0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...