Gå til innhold

er bhg deres stengt julaften?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vår! Lurer på om noen i bhg har tenkt over hvor travelt det er for foreldre på julaften.. det hadde da Vært skjønt om ungene kunne kost seg i bhg noen få timer og så komme hjem til mat og pakker.. det hadde blitt hyggeligere for alle mann tror jeg, så slapp man å starte dagen med å gå og kjefte på masete unger som er ute av juleglede og ren utålmodighet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuller du????

Skrevet

😱

 

Verste av alt er at mange antagelig mener dette.

 

 

Anonymous poster hash: 0a70f...bba

Skrevet

Tuller du????

ja, Beklager! Jeg tuller ;)

Skrevet

Trist hvis du virkelig mener dette hi :(

 

Her er barnehagen stengt, heldigvis



Anonymous poster hash: 75ee5...26b
Skrevet

Troll! Helt feil grunn for å ha barnet i bhg den dagen, men forståelig for de som faktisk må jobbe.

 

Anonymous poster hash: 1bf4f...81f

Skrevet

Stakkars dine barn som du ønsker bort på julaften... Det er jo dagen man bare koser seg med familien ❤️

Skrevet

Hæ? Det beste jeg og mine søsken visste da vi var små var å sitte foran jule-tv hele formiddagen med julestrømpa vi våknet opp til som mamma hadde vært inne med om natta mens vi sov, som var full av mandariner, godteri, julehefte og en liten pakke. Vi er 5 søsken. Og alle lå på alle kanter i sofaen og stolene og koste oss gløgg ihjel. 



Anonymous poster hash: 0446d...67e
Skrevet

Det må være et kødde innlegg.



Anonymous poster hash: 2566e...80a
Skrevet

Åpen her til kl.12:30. Jeg jobber til kl.12 på julaften og må ha barnet i barnehage den dagen

 

Anonymous poster hash: 618f8...094

Skrevet

Barnehagen her har åpent til 12 om det er noen som trenger det. Men det ligger i kortene at de som kan ta barna fri bør gjøre det, da kan personalet være heldig å få fri.

Skrevet

Jeg tror HI mente det seriøst, men fikk kalde føtter da hun oppdaget at hun glemte anonymknappen.

 

Anonymous poster hash: e8496...f42

Skrevet

Vår er vel åpen til 12.00. Her har alle ungene juleferie, så julaften koser vi oss maks! Absolutt null stress da.

Skrevet

Her er bhg stengt hele uka. Åpner ikke før 5 januar.

 

Anonymous poster hash: af995...0b5

Skrevet

Vi har stengt, men nå har vi barna i en ansatt barnehage på jobben, og vi har fri fra jobben på julaften



Anonymous poster hash: 8413d...6d3
Skrevet

Både min og gutten sin er stengt julaften og nyttårsaften. Åpner ikke før 5.jan

 

Anonymous poster hash: 52b6c...d59

Skrevet

Det er åpent til 12 hvis det er noen påmeldte barn, men det er det ikke i år. Litt lettet over at hovedinnlegget var tull. ;)



Anonymous poster hash: 89e7e...b58
Skrevet

 

Tuller du????

ja, Beklager! Jeg tuller ;)

Eller glemte anonymknappen? ;)

 

Anonymous poster hash: daf8b...cc5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...