galemathias og snusmumrik Skrevet 21. desember 2014 #1 Skrevet 21. desember 2014 Det er vår! Lurer på om noen i bhg har tenkt over hvor travelt det er for foreldre på julaften.. det hadde da Vært skjønt om ungene kunne kost seg i bhg noen få timer og så komme hjem til mat og pakker.. det hadde blitt hyggeligere for alle mann tror jeg, så slapp man å starte dagen med å gå og kjefte på masete unger som er ute av juleglede og ren utålmodighet.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #3 Skrevet 21. desember 2014 😱 Verste av alt er at mange antagelig mener dette. Anonymous poster hash: 0a70f...bba
galemathias og snusmumrik Skrevet 21. desember 2014 Forfatter #4 Skrevet 21. desember 2014 Tuller du???? ja, Beklager! Jeg tuller
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #5 Skrevet 21. desember 2014 Trist hvis du virkelig mener dette hi Her er barnehagen stengt, heldigvis Anonymous poster hash: 75ee5...26b
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #6 Skrevet 21. desember 2014 Troll! Helt feil grunn for å ha barnet i bhg den dagen, men forståelig for de som faktisk må jobbe. Anonymous poster hash: 1bf4f...81f
minniemor Skrevet 21. desember 2014 #7 Skrevet 21. desember 2014 Stakkars dine barn som du ønsker bort på julaften... Det er jo dagen man bare koser seg med familien ❤️
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #8 Skrevet 21. desember 2014 Hæ? Det beste jeg og mine søsken visste da vi var små var å sitte foran jule-tv hele formiddagen med julestrømpa vi våknet opp til som mamma hadde vært inne med om natta mens vi sov, som var full av mandariner, godteri, julehefte og en liten pakke. Vi er 5 søsken. Og alle lå på alle kanter i sofaen og stolene og koste oss gløgg ihjel. Anonymous poster hash: 0446d...67e
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #10 Skrevet 21. desember 2014 Det må være et kødde innlegg. Anonymous poster hash: 2566e...80a
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #12 Skrevet 21. desember 2014 Åpen her til kl.12:30. Jeg jobber til kl.12 på julaften og må ha barnet i barnehage den dagen Anonymous poster hash: 618f8...094
Elsker livet Skrevet 21. desember 2014 #13 Skrevet 21. desember 2014 Barnehagen her har åpent til 12 om det er noen som trenger det. Men det ligger i kortene at de som kan ta barna fri bør gjøre det, da kan personalet være heldig å få fri.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #14 Skrevet 21. desember 2014 Jeg tror HI mente det seriøst, men fikk kalde føtter da hun oppdaget at hun glemte anonymknappen. Anonymous poster hash: e8496...f42
*Lissi* Skrevet 21. desember 2014 #15 Skrevet 21. desember 2014 Vår er vel åpen til 12.00. Her har alle ungene juleferie, så julaften koser vi oss maks! Absolutt null stress da.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #16 Skrevet 22. desember 2014 Her er bhg stengt hele uka. Åpner ikke før 5 januar. Anonymous poster hash: af995...0b5
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #17 Skrevet 22. desember 2014 Vi har stengt, men nå har vi barna i en ansatt barnehage på jobben, og vi har fri fra jobben på julaften Anonymous poster hash: 8413d...6d3
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #18 Skrevet 22. desember 2014 Både min og gutten sin er stengt julaften og nyttårsaften. Åpner ikke før 5.jan Anonymous poster hash: 52b6c...d59
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #19 Skrevet 22. desember 2014 Det er åpent til 12 hvis det er noen påmeldte barn, men det er det ikke i år. Litt lettet over at hovedinnlegget var tull. Anonymous poster hash: 89e7e...b58
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #20 Skrevet 22. desember 2014 Tuller du????ja, Beklager! Jeg tuller Eller glemte anonymknappen? Anonymous poster hash: daf8b...cc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå