Gå til innhold

Skal barna deres i barnehage i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min skal i morgen 22 å 23 .

Anonymous poster hash: 9d9f9...42e
Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, hvis formen er ok. Skal jobbe i morgen og tirsdag, så er det fri til 5 januar

Skrevet

De skulle i morgen og .23, men minsten er syk så de fikk seg en lang juleferie likevel ;)

Skrevet

Ja, både mannen min og jeg jobber i morgen, men tirsdag har alle fri ..

Anonymous poster hash: feb95...7d8

Skrevet

Ja, i morgen skal hun i barnehagen, siden jeg må på jobb og faren må ordne masse ting som ikke kan ordnes med en liten på slep. Fra og med i morgen og til og med 5.01 har vi fri alle sammen.

Skrevet

Ja. Jeg har jobb i morgen, på tirsdag og på onsdag til kl.12. Så i år blir det barnehage også på julaften:( Skal i tillegg jobbe 2 dager i romjula. Da skal hun også i barnehagen.

Anonymous poster hash: 764d5...a47

Skrevet

Om minste hadde vært frisk så hadde hun gått.

Anonymous poster hash: 4113b...327

Skrevet

Nå har mine to som går i barnehage bare 3 dager i uka, så jeg har valgt å ta dem fri den ene dagen denne uka, men neste uke skal de få gå en dag, og det tror jeg nok de har veldig lyst til. Angrer på at jeg tok dem fri den ene dagen denne uka.

Skrevet

Har egentlig satt han opp, men tror faktisk han skal forbli hjemme og kose seg med meg :)

Skrevet

Har egentlig satt han opp, men tror faktisk han skal forbli hjemme og kose seg med meg :)

Du vet bhg setter opp personale etter antall barn så når du og andre gjør slik taper bhg masse penger.

Anonymous poster hash: de6e2...847

Skrevet

Nei vi har bedt han fri for jula siden jeg er hjemme nå uansett. Men det ble nesten litt krise da jeg plutselig skal på sykehuset i morgen for en ekstra kontroll. Heldigvis har vi supre besteforeldre som stiller opp :) 

Skrevet

Jeg og mannen skal på jobb så ja, barnehage og SFO i morgen.

Skrevet

Ja, og eldste skal på skolen.

Anonymous poster hash: 397e6...96f

Skrevet

Ja. Jeg har jobb i morgen, på tirsdag og på onsdag til kl.12. Så i år blir det barnehage også på julaften:( Skal i tillegg jobbe 2 dager i romjula. Da skal hun også i barnehagen.

Anonymous poster hash: 764d5...a47

Har barnehagen åpen julaften???

Anonymous poster hash: 653e2...f78

Skrevet

Ja det skal han. I morgen har jeg fri, men skal få unna litt handling og vasking, deilig å slippe en over aktiv 4 åring i hælene da. Og tirsdag jobber jeg så da må han og i barnehagen. Mannen jobber begge dagene. 

Men så tar han ferie frem til 5 januar, så han får nok fri i jula likevel. 

Anonymous poster hash: eb2dd...1e2
Skrevet

Begge skulle i morgen.

Men minstemor fikk ørebetennelse og oppkast i kveld. Så hun blir hjemme med pappa. Mellomste drar i bhg etter eget ønske.

Anonymous poster hash: 14cc5...ffc

Skrevet

Ja, i morgen skal hun i barnehagen, siden jeg må på jobb og faren må ordne masse ting som ikke kan ordnes med en liten på slep. Fra og med i morgen og til og med 5.01 har vi fri alle sammen.

fra og med tirsdag kanskje? 😉

mine er hjemme fra nå og til 5 Jan siden pappan har fri. Mamman skal jobbe litt her og der gjennom jula.

Gjest Julia1984
Skrevet

I morgen skal de to yngste i bhg siden jeg og mannen skal handle inn mat til hele jula og gjøre unna siste julegaveinnkjøp. Men etter i morgen har de ferie frem til 5 januar

Skrevet

Barna skal ikke bhg og vi foreldre har faktisk tatt juleferie:)

Anonymous poster hash: 33123...ce6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...