Gå til innhold

hvor kjøper dere tøy til barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på 5 og en jente på 3.. jeg er sååå lei av hh&m og cubus-klær... særlig gutte klærne der er stusselige!

Tips?

Anonymous poster hash: c8ee4...61b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Name it

Vossatassar

Ugly

Villervalla

Skrevet

Kjøper for det meste ull til vesla på ett år, Joha, lille lam, og polarn og pyret. Av annet tøy blir det som oftest klær fra polarn og pyret, de har så mye fint som kan kombineres og kvaliteten er veldig bra :-)

Skrevet

Nøstebarn, janus, joha, petit bateau, pop... Yttertøy blir ofte pop eller reima.

Anonymous poster hash: cd31e...592

Skrevet

Lindex og Kappahl er bedre enn de du nevner, HI. Villervalla er kult og bra, men relativt kostbart. 

Skrevet

Hovedsaklig name it, adidas og nike, noe kappahl og lindex.

Cubus sine str er helt snåle og hm er ikke fin etter noen vask.

Skrevet

Danske barneklær som Småfolk, Molo, Katvig, Krutter, Miniature osv. Jeg synest også det var vanskelig å finne fine gutteklær, men etter jeg oppdaga de danske merkene så er det gutten som har mest klær her i huset. Kan gå helt amok blandt fine gutteklær i de merkene! :-D

Anonymous poster hash: 513a2...ca4

Skrevet

Stort sett på Lindex. Er fornøyd med både design og kvalitet.

Skrevet

Mest fra Barnas Hus og Babyshop, merkene Hust & Claire (ull og penklær), Reflex (ull, regntøy, joggebukser og litt yttertøy), Lillelam (ull), Reima (yttertøy), Skogstad (ull og evt. regntøy) og Wheat (penere hverdags-/klær. Ellers en del forbruksvarer fra HM, LIndex (type T-skjorter, truser, joggebukser o.l.)

Anonymous poster hash: ea58f...86e
Skrevet

Liker Lindex

Anonymous poster hash: 48902...489

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...