Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #1 Skrevet 21. desember 2014 Jeg lærer aldri at jeg ikke burde google plager og sykdommer. Er litt plaget med hemoroider om dagen. Å nå har jeg sittet og lest de verste skrekk historiene. Folk som har så store smerter pga hemoroider at de sitter og griner og drar på legevakta. Hemoroider man aldri blir kvitt osv.. Er livredd jeg nå.. Sitter her og griner og ser for meg at hele julen min blir ødelagt av hemoroide smerter!! Noen som har "gode" erfaringer med hemorider?? Trenger å vite ta det finnes håp for meg! Er det vanlig at hemorider blir kjempe vonde?? Anonymous poster hash: 15204...57b
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #2 Skrevet 21. desember 2014 Jeg har hatt mine i årevis og aldri hatt smerter. De klør til tider, men det er det. Anonymous poster hash: 9c811...461
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #3 Skrevet 21. desember 2014 Jeg har hatt mine i årevis og aldri hatt smerter. De klør til tider, men det er det. Anonymous poster hash: 9c811...461 Men jeg har smerter .. ikke kjempe store, men det gjør vondt. Den kremen fra apoteket funker heller ikke.. De blir vondere for hver dag Anonymous poster hash: 15204...57b
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #4 Skrevet 21. desember 2014 ?? Er du klar over at det sitter mennesker rundt om her i landet, også småbarnsmødre, som har fått alvorlige kreftdiagnoser og andre alvorlige sykdommer i løpet av uken som var? Du snakker om hemorroider som fint kan la seg behandle. Vet du hva, jeg ble skikkelig provosert av innlegget ditt. Julen ødelagt pga hemorroider? Tenk på dem som har små barn og som har fått kreftdiagnose. Skulle gjerne ha vært i dine sko fremfor mine. Beklager om jeg er krass, men dette fikk begeret til å renne over. Anonymous poster hash: d3589...327
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #5 Skrevet 21. desember 2014 Jeg hadde det etter andre fødsel. Så jeg lagde meg rutiner når jeg skulle på do. Beina på en krakk, iskald klut. Alt for å ikke besvime av smerter. Smerten går over etterhvert, men det tar litt tid. Nå merker jeg ikke noe til det lenger. Så det går over. Anonymous poster hash: 4c181...dd1
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #6 Skrevet 21. desember 2014 ?? Er du klar over at det sitter mennesker rundt om her i landet, også småbarnsmødre, som har fått alvorlige kreftdiagnoser og andre alvorlige sykdommer i løpet av uken som var? Du snakker om hemorroider som fint kan la seg behandle. Vet du hva, jeg ble skikkelig provosert av innlegget ditt. Julen ødelagt pga hemorroider? Tenk på dem som har små barn og som har fått kreftdiagnose. Skulle gjerne ha vært i dine sko fremfor mine. Beklager om jeg er krass, men dette fikk begeret til å renne over. Anonymous poster hash: d3589...327 Nå må du roe deg litt da! Alle slags mulige problemer blir tatt opp her inne, store og små. Jeg lever selv med en kronisk diagnose også, som gjør meg veldig syk. Men akkurat nå er det hemoroidene som plager meg. Da må jeg få lov til å bekymre meg litt for de også vell?? Anonymous poster hash: 15204...57b
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #7 Skrevet 21. desember 2014 Jeg hadde det etter andre fødsel. Så jeg lagde meg rutiner når jeg skulle på do. Beina på en krakk, iskald klut. Alt for å ikke besvime av smerter. Smerten går over etterhvert, men det tar litt tid. Nå merker jeg ikke noe til det lenger. Så det går over. Anonymous poster hash: 4c181...dd1 Takk for tips Så hemoroidene kan gå over sånn av seg selv? Anonymous poster hash: 15204...57b
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #8 Skrevet 21. desember 2014 Hvorfor ikke ta seg en tur til legen hvis det er så plagsomt da? Anonymous poster hash: ab302...b14
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #9 Skrevet 21. desember 2014 Hvorfor ikke ta seg en tur til legen hvis det er så plagsomt da? Anonymous poster hash: ab302...b14 Jeg har gjort det, og fikk den salven som ikke funker. Er ikke det at det er kjempe plagsomt ennå. Det gjør jo vondt, men ikke mer enn jeg takler. Men problemet er at jeg er livredd for at det skal bli veldig ille Anonymous poster hash: 15204...57b
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #10 Skrevet 21. desember 2014 ?? Er du klar over at det sitter mennesker rundt om her i landet, også småbarnsmødre, som har fått alvorlige kreftdiagnoser og andre alvorlige sykdommer i løpet av uken som var? Du snakker om hemorroider som fint kan la seg behandle. Vet du hva, jeg ble skikkelig provosert av innlegget ditt. Julen ødelagt pga hemorroider? Tenk på dem som har små barn og som har fått kreftdiagnose. Skulle gjerne ha vært i dine sko fremfor mine. Beklager om jeg er krass, men dette fikk begeret til å renne over. Anonymous poster hash: d3589...327 Nå må du roe deg litt da! Alle slags mulige problemer blir tatt opp her inne, store og små. Jeg lever selv med en kronisk diagnose også, som gjør meg veldig syk. Men akkurat nå er det hemoroidene som plager meg. Da må jeg få lov til å bekymre meg litt for de også vell?? Anonymous poster hash: 15204...57b Enig med anonyme som er provosert..,. En ting å ha vondt, en annen er å ha julen ødelagt fordi at julen er ødelagt fordi man er bekymret for hemorider!! Ærlig talt.. Klag og syt.. Men å ødelegge julen fordi du er bekymret for hemorider etter at du googlet? Get a life! Anonymous poster hash: 09857...1fa
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #11 Skrevet 21. desember 2014 Drikk MASSE. Jeg hadde en som var vond. Drakk masse vann og smørte på hemeoridekrem jevnlig. Den ble borte av seg selv. Var også så redd at jeg grein da jeg fant det ut, for mannen hadde en stor han måtte ta da han var på legevakta pga smerter. Han var ikke så god på å gjøre tiltak på forhånd, litt slurv med smørning og drakk for lite. Anonymous poster hash: 2db11...d4d
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #12 Skrevet 21. desember 2014 ?? Er du klar over at det sitter mennesker rundt om her i landet, også småbarnsmødre, som har fått alvorlige kreftdiagnoser og andre alvorlige sykdommer i løpet av uken som var? Du snakker om hemorroider som fint kan la seg behandle. Vet du hva, jeg ble skikkelig provosert av innlegget ditt. Julen ødelagt pga hemorroider? Tenk på dem som har små barn og som har fått kreftdiagnose. Skulle gjerne ha vært i dine sko fremfor mine. Beklager om jeg er krass, men dette fikk begeret til å renne over. Anonymous poster hash: d3589...327 Nå må du roe deg litt da! Alle slags mulige problemer blir tatt opp her inne, store og små. Jeg lever selv med en kronisk diagnose også, som gjør meg veldig syk. Men akkurat nå er det hemoroidene som plager meg. Da må jeg få lov til å bekymre meg litt for de også vell?? Anonymous poster hash: 15204...57b Enig med anonyme som er provosert..,. En ting å ha vondt, en annen er å ha julen ødelagt fordi at julen er ødelagt fordi man er bekymret for hemorider!! Ærlig talt.. Klag og syt.. Men å ødelegge julen fordi du er bekymret for hemorider etter at du googlet? Get a life! Anonymous poster hash: 09857...1fa Skjønner HI s bekymring. OM det hun frykter er tilfelle så er faktisk jula ødelagt, selvfølgelig ikke hele livet hennes, men jula. Det er jo selvfølgelig de som har det verre, men er vel lov til å ønske seg en fin jul forde? Anonymous poster hash: 2db11...d4d
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #13 Skrevet 21. desember 2014 ?? Er du klar over at det sitter mennesker rundt om her i landet, også småbarnsmødre, som har fått alvorlige kreftdiagnoser og andre alvorlige sykdommer i løpet av uken som var? Du snakker om hemorroider som fint kan la seg behandle. Vet du hva, jeg ble skikkelig provosert av innlegget ditt. Julen ødelagt pga hemorroider? Tenk på dem som har små barn og som har fått kreftdiagnose. Skulle gjerne ha vært i dine sko fremfor mine. Beklager om jeg er krass, men dette fikk begeret til å renne over. Anonymous poster hash: d3589...327 Nå må du roe deg litt da! Alle slags mulige problemer blir tatt opp her inne, store og små. Jeg lever selv med en kronisk diagnose også, som gjør meg veldig syk. Men akkurat nå er det hemoroidene som plager meg. Da må jeg få lov til å bekymre meg litt for de også vell?? Anonymous poster hash: 15204...57b Enig med anonyme som er provosert..,. En ting å ha vondt, en annen er å ha julen ødelagt fordi at julen er ødelagt fordi man er bekymret for hemorider!! Ærlig talt.. Klag og syt.. Men å ødelegge julen fordi du er bekymret for hemorider etter at du googlet? Get a life! Anonymous poster hash: 09857...1fa Om det blir så ille som de historiene jeg leste så er julen ødelagt jo. hadde ikke du syntes julen din var ødelagt om du verken klarte og sitte eller gå, og lå i sengen å gråt av smerter?? Anonymous poster hash: 15204...57b
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #14 Skrevet 21. desember 2014 Drikk MASSE. Jeg hadde en som var vond. Drakk masse vann og smørte på hemeoridekrem jevnlig. Den ble borte av seg selv. Var også så redd at jeg grein da jeg fant det ut, for mannen hadde en stor han måtte ta da han var på legevakta pga smerter. Han var ikke så god på å gjøre tiltak på forhånd, litt slurv med smørning og drakk for lite. Anonymous poster hash: 2db11...d4d Takk for tips. skal drikke masse! Hva gjorde de på legevakten da? fikk de hjulpet han mot smertene? Anonymous poster hash: 15204...57b
Luksusdyret Skrevet 21. desember 2014 #15 Skrevet 21. desember 2014 ?? Er du klar over at det sitter mennesker rundt om her i landet, også småbarnsmødre, som har fått alvorlige kreftdiagnoser og andre alvorlige sykdommer i løpet av uken som var? Du snakker om hemorroider som fint kan la seg behandle. Vet du hva, jeg ble skikkelig provosert av innlegget ditt. Julen ødelagt pga hemorroider? Tenk på dem som har små barn og som har fått kreftdiagnose. Skulle gjerne ha vært i dine sko fremfor mine. Beklager om jeg er krass, men dette fikk begeret til å renne over. Anonymous poster hash: d3589...327 Du er vel den samme som skriver at man må være glad for sin utro, ufølsom og sløsete mann fordi mange andre stakkars ikke har noe mann i det hele tatt, hanskes med svigermor som lyver, sniker seg inn i huset og prater dritt om svigerdattera til sønnen sin, fordi enkelte ikke har svigermor i livet. Patetisk.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #16 Skrevet 21. desember 2014 Drikk MASSE. Jeg hadde en som var vond. Drakk masse vann og smørte på hemeoridekrem jevnlig. Den ble borte av seg selv. Var også så redd at jeg grein da jeg fant det ut, for mannen hadde en stor han måtte ta da han var på legevakta pga smerter. Han var ikke så god på å gjøre tiltak på forhånd, litt slurv med smørning og drakk for lite. Anonymous poster hash: 2db11...d4d Takk for tips. skal drikke masse! Hva gjorde de på legevakten da? fikk de hjulpet han mot smertene? Anonymous poster hash: 15204...57b Ja, de tok den vekk. Han hadde den inni. Han fikk bedøvelse og så førte de en slags løkke inn som de strammet rundt den. Han var nok lit øm og småvondt etterpå, men de fikk den vekk og han ble fort bedre. Tror nok det skal gå bra med deg da om du bare forebygger Anonymous poster hash: 2db11...d4d
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #17 Skrevet 21. desember 2014 Drikk MASSE. Jeg hadde en som var vond. Drakk masse vann og smørte på hemeoridekrem jevnlig. Den ble borte av seg selv. Var også så redd at jeg grein da jeg fant det ut, for mannen hadde en stor han måtte ta da han var på legevakta pga smerter. Han var ikke så god på å gjøre tiltak på forhånd, litt slurv med smørning og drakk for lite. Anonymous poster hash: 2db11...d4d Takk for tips. skal drikke masse! Hva gjorde de på legevakten da? fikk de hjulpet han mot smertene? Anonymous poster hash: 15204...57b Ja, de tok den vekk. Han hadde den inni. Han fikk bedøvelse og så førte de en slags løkke inn som de strammet rundt den. Han var nok lit øm og småvondt etterpå, men de fikk den vekk og han ble fort bedre. Tror nok det skal gå bra med deg da om du bare forebygger Anonymous poster hash: 2db11...d4d Så godt å høre! takk for beroligende ord! Kan hemoroidene komme langt oppi der? jeg har en som ligger i sprekken, men den er ikke vondt. tror de vonde er lenger inn. Anonymous poster hash: 15204...57b
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #18 Skrevet 21. desember 2014 Drikk MASSE. Jeg hadde en som var vond. Drakk masse vann og smørte på hemeoridekrem jevnlig. Den ble borte av seg selv. Var også så redd at jeg grein da jeg fant det ut, for mannen hadde en stor han måtte ta da han var på legevakta pga smerter. Han var ikke så god på å gjøre tiltak på forhånd, litt slurv med smørning og drakk for lite. Anonymous poster hash: 2db11...d4d Takk for tips. skal drikke masse! Hva gjorde de på legevakten da? fikk de hjulpet han mot smertene? Anonymous poster hash: 15204...57b Ja, de tok den vekk. Han hadde den inni. Han fikk bedøvelse og så førte de en slags løkke inn som de strammet rundt den. Han var nok lit øm og småvondt etterpå, men de fikk den vekk og han ble fort bedre. Tror nok det skal gå bra med deg da om du bare forebygger Anonymous poster hash: 2db11...d4d Så godt å høre! takk for beroligende ord! Kan hemoroidene komme langt oppi der? jeg har en som ligger i sprekken, men den er ikke vondt. tror de vonde er lenger inn. Anonymous poster hash: 15204...57b Ja, de kan visst det. De kommer gjerne pga hard avføring, så tenk også på å spise noe som er bra for fordøyelsen. Tror den googlinga ikke er så lurt. Det er litt som å google fødsler. Det er de med negative erfaringer som har størst behov for å dele. Anonymous poster hash: 2db11...d4d
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #19 Skrevet 21. desember 2014 ?? Er du klar over at det sitter mennesker rundt om her i landet, også småbarnsmødre, som har fått alvorlige kreftdiagnoser og andre alvorlige sykdommer i løpet av uken som var? Du snakker om hemorroider som fint kan la seg behandle. Vet du hva, jeg ble skikkelig provosert av innlegget ditt. Julen ødelagt pga hemorroider? Tenk på dem som har små barn og som har fått kreftdiagnose. Skulle gjerne ha vært i dine sko fremfor mine. Beklager om jeg er krass, men dette fikk begeret til å renne over. Anonymous poster hash: d3589...327 Jeg er en av de som for to uker siden ble erklært frisk etter endetarmskreft. 5år siden behandling og ikke tilbakeslag. (Verdens beste julegave forøvrig) Men, jeg har likefullt full sympati for smertene og redselen noe slikt kan medføre. Den eneste jeg mener fremstår som fullstendig blottet for empati er du selv anonym. Hvilken sko du selv går i er fullstendig irrelevant hvis du ikke klarer å se verden fra andres ståsted. Anonymous poster hash: 22dcd...c04
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. desember 2014 #20 Skrevet 21. desember 2014 Apoteket er åpent i morgen, kjøp deg salve og redd jula.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #21 Skrevet 21. desember 2014 Apoteket er åpent i morgen, kjøp deg salve og redd jula. Jeg har salve! men den funker ikke. Anonymous poster hash: 15204...57b
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #22 Skrevet 21. desember 2014 Drikk MASSE. Jeg hadde en som var vond. Drakk masse vann og smørte på hemeoridekrem jevnlig. Den ble borte av seg selv. Var også så redd at jeg grein da jeg fant det ut, for mannen hadde en stor han måtte ta da han var på legevakta pga smerter. Han var ikke så god på å gjøre tiltak på forhånd, litt slurv med smørning og drakk for lite. Anonymous poster hash: 2db11...d4d Takk for tips. skal drikke masse! Hva gjorde de på legevakten da? fikk de hjulpet han mot smertene? Anonymous poster hash: 15204...57b Ja, de tok den vekk. Han hadde den inni. Han fikk bedøvelse og så førte de en slags løkke inn som de strammet rundt den. Han var nok lit øm og småvondt etterpå, men de fikk den vekk og han ble fort bedre. Tror nok det skal gå bra med deg da om du bare forebygger Anonymous poster hash: 2db11...d4d Så godt å høre! takk for beroligende ord! Kan hemoroidene komme langt oppi der? jeg har en som ligger i sprekken, men den er ikke vondt. tror de vonde er lenger inn. Anonymous poster hash: 15204...57b Ja, de kan visst det. De kommer gjerne pga hard avføring, så tenk også på å spise noe som er bra for fordøyelsen. Tror den googlinga ikke er så lurt. Det er litt som å google fødsler. Det er de med negative erfaringer som har størst behov for å dele. Anonymous poster hash: 2db11...d4d takk men om de kommer veldig lang bak, da funker det vell ikke med smøring? jeg kommer jo ikke så langt inn. Anonymous poster hash: 15204...57b
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #23 Skrevet 22. desember 2014 Prøv stikkpille dersom du ikke får salven inn. Unngå langvarig ståing. Du må ikke presse på do, hold avføringen myk. Bruk paracet/ibux dersom smertene er ille. Dersom hemoriden er blå og veldig stor kan legen snitte den og tømme den, men dette er smertefullt, så avventer i det lengste. Det er også mulig å gjøre kirurgi med strikk, men ventetid for dette. Sannsynligvis er du bedre i løpet av et par dager, altså til jul! 😀 Anonymous poster hash: ba584...88d
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #24 Skrevet 22. desember 2014 ?? Er du klar over at det sitter mennesker rundt om her i landet, også småbarnsmødre, som har fått alvorlige kreftdiagnoser og andre alvorlige sykdommer i løpet av uken som var? Du snakker om hemorroider som fint kan la seg behandle. Vet du hva, jeg ble skikkelig provosert av innlegget ditt. Julen ødelagt pga hemorroider? Tenk på dem som har små barn og som har fått kreftdiagnose. Skulle gjerne ha vært i dine sko fremfor mine. Beklager om jeg er krass, men dette fikk begeret til å renne over. Anonymous poster hash: d3589...327 Tenk på de som holdes fanget og tortureres av IS i skrivende stund. Tenk på de som ikke har mat og som sakte sulter i hjel. Det finnes alltid noen som har det verre enn både de med hemoroider og kreft. Ingenting kan sammenlignes. Forstår din frustrasjon og at vegret sannsynligvis har rent over for deg. Men det finnes alltids noen som har det verre. Klem til deg Anonymous poster hash: ee96b...e07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå