Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #1 Skrevet 21. desember 2014 Jeg har alltid sett på deg som en umoden, liten drittunge. Hvem hadde trodd at å parkere jointen, hettegenseren og klippe håret, ville avdekke en så flott, sprudlende og ikke minst sexy mann? Jeg har sett videoen av deg og frk Rypdal mange ganger nå. Det er virkelig flaut å innrømme det, men I think I have a crush on you... <3 Bill mrk singel alenemor Anonymous poster hash: 37e83...05f
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #3 Skrevet 21. desember 2014 Kan ikke annet enn å si meg enig med deg altså Anonymous poster hash: b2e34...268
Line-mamma til to herlige Skrevet 21. desember 2014 #4 Skrevet 21. desember 2014 OnklP . Åjaaaa han er bare skjønn. Akkurat passe utilpass med det han gjør, du ser det på hele han. Men såå flink han var:) Syns han er en sjarmør fra aaaaa til ååå
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #5 Skrevet 21. desember 2014 Så godt å se at det ikke bare er jeg som er sjarmert av mannen,... :-) Gleder meg til "hver gang vi møtes"! Mistenker at jeg kommer til å bli enda mer sjarmert <3 ;-) Hi Anonymous poster hash: 37e83...05f
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #6 Skrevet 21. desember 2014 Ja det hjalp å få klippet seg litt.Men her er det nok litt mentale lidelser i bunnen.Ikke bra å spre slike gener videre. Tenk på neste generasjon. MEN han er nok en trivelig gutt han. Anonymous poster hash: 6c242...ec7
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #7 Skrevet 22. desember 2014 Ja det hjalp å få klippet seg litt.Men her er det nok litt mentale lidelser i bunnen.Ikke bra å spre slike gener videre. Tenk på neste generasjon. MEN han er nok en trivelig gutt han. Anonymous poster hash: 6c242...ec7 Seriøst? Anonymous poster hash: f58d2...0fa
DramaMama Skrevet 22. desember 2014 #8 Skrevet 22. desember 2014 Ja det hjalp å få klippet seg litt.Men her er det nok litt mentale lidelser i bunnen.Ikke bra å spre slike gener videre. Tenk på neste generasjon. MEN han er nok en trivelig gutt han. Anonymous poster hash: 6c242...ec7 Hva i alle dager feiler det deg? Og ja, han er en trivelig gutt. Jeg synes han ser bedre ut enn på lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå