Gå til innhold

Nattbleie som holder tett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd omtrent alle merker nå føler jeg, testet vanlig størrelse og en størrelse større men ingenting holder tett om natta. Jenta er 14 måneder og sover endelig gjennom natta så vil nødig vekke henne for å skifte, men er alltid våt når hun våkner. Og mistenker at hun sikkert kunne ha sovet lengre om hun ikke ble våt.

Tips til nattbleie som fungerer? 

Anonymous poster hash: a48f0...baf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker rema 1000 sine og first price... pleier å holde mini tørr. Men jeg pleier av og til å skifte på han i senga hans, før jeg legger meg.

Anonymous poster hash: 1e369...229
Skrevet

Vi har gutt og vi bruker bare rema 1000 bleiene :)
Prøv å gå opp en str i nattbleie?

Anonymous poster hash: 47335...e50
Skrevet

Brukte pampers på jenta, gikk stort sett alltid fint

Anonymous poster hash: 14413...bb6

Skrevet

Vi bruker Coop-bleie med en "Up and go" utenpå om natten - funker kjempebra :D

Skrevet

Pampers baby dry om natta, og rema på dagtid. Funker som bare det! Bruker en str større i nattbleier.

Anonymous poster hash: 7eb3d...e91

Skrevet

Rema og andre billigmerker fungerer fint på dagen, men ikke på natten. Har også gått opp en størrelse uten hell. Hun ligger på magen med rumpa i været, så bleia blir full foran og Remableiene åpner seg og "snøkrystallene" inni kommer ut. Ekkelt.

Up and go utenpå burde vi kanskje prøve. Blir det ikke klumpete? 

Skrevet

Det finnes egne nattbleier...

Anonymous poster hash: 05e4e...55a

Skrevet

Det finnes egne nattbleier...

Har prøvd flere av de merkene også men uten hell. Jenta mi tisser lite i løpet av dagen og ekstreme mengder i løpet av natten. Har du et spesifikt merke du kan anbefale?

Skrevet

Coop bleiene bruker vi, aldri opplevd at gan har lekket på natta, syns både rema 1000 og first price var for dårlige på natta her.

Anonymous poster hash: 20e9e...911

Skrevet

Pampers baby dry var det eneste som fungerte bra på min eldste. Str 5 på så stort barn.

Skrevet

Lekker det fordi bleia blir for full, eller pga dårlig passform? Prøv baby dry to str større enn til vanlig. Ellers får dere prøve å få inn væsken før på dagen så hun tisser mer på dagen...

Skrevet

Her tror jeg det er passformen som er problemet; bleiene er ikke så tunge på morningen, men buksa er våt likevel... Enten gjør sånne guttetisser mye rart iløpet av natta, eller så ligger han på knærne med rumpa opp, så det renner over kanten -eller en kombinasjon? Skulle gjerne hatt bleier som fungerer iallfall. Vi har egentlig aldri likt pampers, men kanskje vi skal gi dem en sjangse til?

Skrevet

Kanskje det er passform, hun ligger på magen med rumpa i været og føttene under seg, så det "renner ut" foran. Men bleia er kjempetung også. Skal prøve store pampers babydry, om det ikke fungerer prøver vi up&go utenpå. 

Skrevet

Libero comfort fit

Eneste som hjelper her !!

Anonymous poster hash: 603d7...dde

Skrevet

Da Libero sluttet fungere gikk vi over til Coop. Gode bleier uten lotion og myke. Da vår var ca 14 måneder brukte vi den grønne. Den er da egnt for stor i følge vekta. Men er jo ikke det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...