Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #1 Skrevet 21. desember 2014 Første fødsel dro ut i dagesvis før den var over, andre fødeseø endte i haste ks etter 1,5 døgn. Jeg kan ikke forstå hvordan jeg skal psyke meg opp til neste fødsel som er under planlegging. Skulle gjerne snakket med legen min som tok ks sist for å få en prat om det er aktuelt med ks igjen. (Drypp fungerte ikke sist så det er utelukket fikk jeg med meg forrige gang). Hva er riktig rekkefølge for å snakke om dette? Henvisning fra fastlege? Ringe sykehuset? Jeg gruer meg for å starte prøvingen, trenger å få klarlagt dette først kjenner jeg. Anonymous poster hash: 4c050...250
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #2 Skrevet 21. desember 2014 Hvor langt på vei er du? Da jeg var på oul nå for et par uker siden, fortalte jeg jordmor om de to forrige fødselene mine. Første endte i haste ks etter 3 dager, den andre ble jeg igangsatt. Etter 4 dager (!!) kom babyen. For meg var ikke fødsel nr 2 noe bedre enn nr 1, og pga dette skal jeg inn til samtale med sykehuset i januar. Jeg er langt i fra en fødemaskin, og når fødslene mine drar ut i dagesvis, vil jeg anta at jeg er en rimelig god kandidat for planlagt ks. Jeg håper i alle fall det. Prøv å lufte tankene dine til jordmor eller lege, og be om samtale med sykehuset. Derfra blir dere enige om hvordan dere skal løse dette. Det kan jo hende igangsetting vil fungere mye bedre for deg. Anonymous poster hash: cfc61...ccf
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #3 Skrevet 21. desember 2014 Problemet mitt er at jeg ikke er gravid enda fordi jeg ikke tør før jeg vet hvilken fødsel som møter meg.... Anonymous poster hash: 4c050...250
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå