Gå til innhold

Igangsatt fødsel med nr 2??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir satt i gang på tirsdag hvis ikke lillebror er kommet selv til da? Noen erfaringer? Jeg ble strippet i går, hadde 2-3 cm åpning, men var ikke moden :( hadde en fin fødsel for fem år siden med storesøster. Var ute etter fem timer og bare noen pyntesting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fødsel nr 2 da jeg ble satt igang kontra fødsel nr 1 som kom spontant, var magisk. Har absolutt ikke noen dårlig erfaring med igangsettelse.

Anonymous poster hash: 79aac...bce

Skrevet

Så bra da :) har hørt så mange skrekkhistorier, men det gjelder som regel første fødsel. Mulig kroppen takler det litt bedre når kvinnen har vært gjennom en fødsel tidligere!? Lov å håpe😉

Skrevet

Jeg ble igangsatt og hele greia var over på under 2 timer, tang og klipping.. Men ikke en avskrekkende fødsel, det gikk så raskt at jeg rakk aldri tenke over det 👍 lykke til 😊

Anonymous poster hash: 267f7...331

Skrevet

Eg vart sett i gang med nr to. Fantastisk fødsel, i motsetnad til den første. 

Anonymous poster hash: bd835...b88
Skrevet

Tror at kroppen jobber bedre med nr 2 ja. Jeg hadde en treeeeg og fæl fødsel med nr 1, ble satt i gang. Så håper at jeg slipper å settes i gang med neste, men det kan jo gå bedre.

Anonymous poster hash: 5aa85...dfe

Skrevet

Jeg ble igangsatt med nr 2. Hele prosessen, fra ballongen ble satt inn til barnet var ute, tok nesten 4 døgn. Så for meg var det et sant helvete, og jeg kommer til å nekte igangsetting igjen. Får håpe det går bedre med deg. :)

Anonymous poster hash: b95de...171

Skrevet

Jeg ble igangsatt med nummer to, en drømmefødsel som tok 1,5 time:) Men jeg var moden med 4-5cm åpning, 10 dager over termin.

Anonymous poster hash: 92637...21c
Skrevet

Ble satt i gang med både første og andre. Andre ble satt i han to dager før termin, tok tre timer fra de tok vannet (hadde ballong noen timer i forkant). En fin fødsel :)

Anonymous poster hash: 1c163...62b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...