Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #1 Skrevet 21. desember 2014 I dag er jeg bare trist. Jeg holdt juleverksted med hygge for ungene og masse strev for meg i går, men har ikke lyst til å være sammen med noen som helst i familien. Ikke mannen, ikke ungene og ikke mamma som er bedt på middag her. Jeg vil ikke se dem for mine øyne. Jeg vil ikke feire jul med dem en gang. Jeg orker ikke tanken på å styre og pynte og gjøre det hyggelig for den gjengen med egoister jeg har rundt meg i dag. I morges starta det. Jeg var oppe seint i går kveld for å få klar noe til dagens middag som må forberedes i god tid. Og jeg vaska klær (kan ikke sove med vaskemaskinen på.) Så jeg var trøtt da den yngste vekte meg to timer før han pleier, viste seg at han hadde feber. Prøvde å bli med ham opp i senga, trøste litt og få ham til å sove. Ble ikke mer søvn. Ved halv elleve-tida i formiddag vekte jeg mannen, da hadde gutten roet seg ned. Så jeg ba mannen fortsette på den kompliserte middagen. Kunne jo ideelt sett ha latt ham sove videre, men da ville jeg ikke fått et minutts blund på øynene, han snorket som et lokomotiv. Og jeg ville ha blitt stressa med den maten i tillegg. Han forlot soverommet litt småfurten (det må sies at han var i seng før midnatt, og hade sovet mange timer!). Da han gikk skulle jeg prøve å si at jeg bare håpte på en times blund fordi jeg ble vekt så tidlig, og jeg ville spørre om han gadd å legge mobilen min på nattbordet (hadde glemt den i stua). Hvis jeg ikke stiller den inn våkner jeg ikke, og jeg ville jo bidra med maten og alt. Han gadd ikke høre meg ferdig, bare avbrøt meg, og sa at han skulle legge seg på sofaen. Jeg er pisse skuffa. Jeg ble lei meg og sto opp, det viste seg i tillegg at batteriet gikk ut på bilen, den ene av ungene nekter å rydde rommet sitt som hun har lovet i dag, de to andre hadde vært og sagt stygge ting til en nabogutt som er to år yngre (sagt de skulle drepe han! Jeg ble rysta!) og moren til denne gutten kom inn og var skikkelig sur på dem, forståelig nok. Så i dag - i dag gidder jeg ikke treffe noen. Mannen min er en navlebeskuende dust, eldste er ei latsjuske og de yngste er rampegutter. Skulle ønske jeg kunne rømme langt, langt bort. Anonymous poster hash: 157ab...12a
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #2 Skrevet 21. desember 2014 Huff! Stooor klem Anonymous poster hash: 788ed...009
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #3 Skrevet 21. desember 2014 Dramaqueen! Om det lille der er nok til å vippe deg av pinnen så har du det sikkert bedre alene. Anonymous poster hash: ab682...08d
sug lut Skrevet 21. desember 2014 #4 Skrevet 21. desember 2014 Ras og skjell, kjeft på de som trenger det, kommander dem til å ordne opp, og ta en hammer, finn noe du ikke liker og knus det (stygg tallerken, dum vase) - det er meget avstressende; furt og boikott dem, og så gå deg en tur aleine, det går over! Og så blir det jul igjen, og du kommer til å synes ungene og mannen er verdens fineste igjen.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #5 Skrevet 21. desember 2014 Dramaqueen! Om det lille der er nok til å vippe deg av pinnen så har du det sikkert bedre alene. Anonymous poster hash: ab682...08d Bare når jeg har søvnunderskudd. Da er jeg lett å vippe av. Anonymous poster hash: 157ab...12a
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #6 Skrevet 21. desember 2014 Ta deg en fridag, det trenger du. Gi resten av instruksene til middagen og dra til ei venninne. Anonymous poster hash: c68aa...a1d
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #7 Skrevet 21. desember 2014 Ras og skjell, kjeft på de som trenger det, kommander dem til å ordne opp, og ta en hammer, finn noe du ikke liker og knus det (stygg tallerken, dum vase) - det er meget avstressende; furt og boikott dem, og så gå deg en tur aleine, det går over! Og så blir det jul igjen, og du kommer til å synes ungene og mannen er verdens fineste igjen. For en gangs skyld er jeg enig med Sug Lut. Knus noe og sett skapet der det skal stå. Skrem livsskiten ut av dem hele gjengen. Anonymous poster hash: af391...994
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #8 Skrevet 21. desember 2014 Overlot matlaging til mannen etter en anklagende enetale, ga rampeguttene en lekse og Uryddia en deadline. Nå er det mat! Anonymous poster hash: 157ab...12a
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #9 Skrevet 21. desember 2014 Ras og skjell, kjeft på de som trenger det, kommander dem til å ordne opp, og ta en hammer, finn noe du ikke liker og knus det (stygg tallerken, dum vase) - det er meget avstressende; furt og boikott dem, og så gå deg en tur aleine, det går over! Og så blir det jul igjen, og du kommer til å synes ungene og mannen er verdens fineste igjen. For en gangs skyld er jeg enig med Sug Lut. Knus noe og sett skapet der det skal stå. Skrem livsskiten ut av dem hele gjengen.Anonymous poster hash: af391...994 (Min bedre halvdel fant fram en riktig stygg og vulgær porselenskopp han syntes jeg kunne knuse, hvis det skulle være!) Anonymous poster hash: 157ab...12a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå